Volkswagen Phaeton facelift debuteaza la mijlocul lunii
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
La mijlocul acestei luni, Volkswagen va expune in cadrul Salonului Auto de la Beijing un nou facelift operat in gama sa. De aceasta data este vorba despre nava amiral Phaeton, care vine sa se alature noii filosofii de design a constructorului german.
Revizuirea modelului vine la opt ani de la debutul modelului pe piata limuzinelor premium si are rolul de a face din Phaeton o berlina de lux, capabila sa afiseze stralucirea din primii ani de viata.
Modelul pentru productia caruia Volkswagen a construit o noua fabrica la Dresda, va adopta aspectul frontal regasit pe toate exemplarele constructorului german, cu o grila proeminenta, cu un spoiler discret si cu blocuri optice perfect aliniate conturului capotei. Nu vor lipsi nici luminile LED pentru rularea pe timp de zi, tehnologia urmand sa fie adoptata probabil si in cazul stopurilor.
Sub capota etalonului Volkswagen se vor afla noile motorizari introduse recent, in cadrul Salonului de la Leipzig, si pe SUV-ul Audi Q7. Ne referim aici la ambele versiuni pe benzina ale motorului V6 de 3.0 TFSI, care vin cu injectie directa si sistem de recuperare a energiei rezultate la franare.
Unitatea de baza ia locul vechiului V6 de 3.6 litri FSI si promite 272 de cai putere si 400 de Nm, in timp ce varianta mai puternica inlocuieste vechiul V8 de 4.2 litri FSI si garanteaza 333 de cai, alaturi de un cuplu de 440 Nm, resimtit intre 2900 si 5300 de rotatii.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Volkswagen a dezvăluit o serie de informații și fotografii noi cu viitoarea generație electrică ID.Polo. Noul model va fi lansat oficial în 2026 și va avea o autonomie de până la 450 de kilometri. (15.12)
-
Ferdinand Alexander Porsche a fondat Porsche Design în 1972 împreună cu fratele său, Hans-Peter. Deși F.A., cum era cunoscut, a murit în 2012, Porsche celebrează ceea ce ar fi fost a 90-a sa aniversare. (12.12)
-
Land Rover Classic, divizia de mașini clasice a mărcii britanice, readuce pe piață vechea generație Defender, la aproape 10 ani de la sfârșitul producție. Exemplarele clasice sunt restaurate și pot fi vopsite în culorile noului Defender OCTA, cea mai puternică versiune a modelului de teren. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA















tinuta de drum demna de o limuzina,ca si confort peste audi a8 si bmw seria 7,se apropie de cel oferit de s classe,este masina de casa al statului papal
in europa insuccesul vine din reticenta si chiar si din faptul ca practic phaeton este un alterego al a8 ului,a 8 ul avand o imagine mai buna de marca
ai mers cu toate ca sa poti spune asta?
Am mers cu un Phaeton V6 si trebuie sa spun ca la capitolul confort sta extraordinar. Problema este o ca e o namila grea si sta cam prost cu dinamismul (cel putin fata de un Seria 7), insa ai si motoare pe masura, mai ales generatia noua.
Nu cred ca mi-o voi putea permite vreodata....
Eu detin una si pot sa spun ca am mers si cu A8 si cu seria7, modele2008 respectiv 2009. Seria7 e mai "nervos", iar Audi pare mai bine inchis.
Niciuna din limuzinele BMW sau Audi nu iti da senzatia pe care ti-o da Phaeton-ul, e tot ce iti poti dori in materie de retro, clasic, discretie...ai impresia ca plutesti, parca esti cu barca nu pe sosea, nu simti nimic, nu auzi nimic de afara...iti provoaca un zambet larg si te face sa "adormi"
Niciodata nu m-am simti obosit cand am coborat din ea, si nu am facut numai drumuri de 4-500km, am mers si 1200 fara oprire(cu exceptia alimentarii)