Volkswagen si BMW renunta la contractele cu Magna
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Decizia de a prelua fraiele constructorului german Opel incepe sa aiba repercusiuni asupra celor de la Magna. Compania austro-canadiana este in pericol sa isi piarda contractele incheiate cu nume mari din industrie, mai exact Volkswagen si BMW.
Cei doi constructori germani s-au aratat nemultumiti de mutarea Magna, care se alatura astfel concurentei. In acest moment, austro-canadienii furnizeaza componente auto pentru cele doua grupuri nemtesti si in plus, in cazul BMW, se ocupa de productia actualului X3 si a viitorul MINI Countryman.
Dupa anuntul oficial de preluare a Opel, reactiile nu au intarziat sa apara. Ferdinand Piech, presedintele consiliului de administratie Volkswagen, a declarat: "Nu ne place ca furnizorii nostri sa se transforme in concurentii nostri. Se pare ca aceasta regula este valabila si pentru ceilalti constructori (BMW). Daca vom intrerupe colaborarea cu Magna vom gasi fara probleme un alt furnizor."
Ideea lui Piech este impartasita si de Friedrich Eichiner, directorul financiar BMW, care a declarat ca pana in prezent bavarezii au colaborat bine cu Magna, insa strategia austro-canadienilor s-a schimbat.
"Acest lucru inseamna ca trebuie sa ne cautam un alt furnizor"via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Marca chineză Great Wall Motors a anunțat un nou plan de extindere pe piața europeană. Producătorul asiatic va lansa 7 modele noi pe Bătrânul Continent începând din 2026. (28.10)
-
Toyota dezvoltă în prezent un nou motor cu 4 cilindri pentru viitoare modele de performanță. Marca japoneză și-a propus ca noul motor să aibă peste 400 de cai putere atunci când va fi lansat pe piață. (28.10)
-
Porsche a confirmat oficial că va retrage din producție actuala generație cu motoare termice a lui Macan. Ultimul exemplar va fi produs la jumătatea lui 2026. (28.10)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Record stabilit de Skoda Superb 2.0 TDI: 2.831 de kilometri cu un singur plin

-
Fostul șef Stellantis crede că grupul se va destrăma

-
Skoda 1000 MBX reinterpretată pentru era modernă. A fost unul dintre cele mai rare modele ale mărcii

-
Volkswagen nevoită să oprească producția lui ID. Buzz și Multivan la fabrica din Germania













Comentarii (0)