Volkswagen Tiguan BlueMotion consuma 5.3 litri/100 km
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Asa cum a promis, Volkswagen va introduce in gama BlueMotion si crossover-ul Tiguan, optimizat astfel pentru a putea obtine valori cat mai mici ale consumului si emisiilor.
Noul Tiguan BlueMotion va fi disponibil cu doua motorizari, una pe benzina si una diesel, ambele versiuni urmand sa dispuna de o unitate ECU recalibrata, de o transmisie cu rapoarte modificate si de pneuri cu rezistenta scazuta la rulare. In plus, versiunile BlueMotion vor fi disponibile numai cu tractiune fata.
Pentru fanii unitatilor pe benzina, Volkswagen va pune la dispozitie propulsorul 1.4 TSI de 150 de cai putere, capabil sa inregistreze un consum de numai 7.4 litri/100 de kilometri fata de cei 8 litri/100 de km anuntati pentru versiunea standard. In plus, valoarea emisiilor va scadea de la 185 de g/km la numai 156 g/km.
Fanii Tiguan-ului diesel vor avea parte de unitatea 2.0 TDI de 140 de cai putere, optimizata pentru a oferi un conum mediu de 5.3 litri/100 km si o rata a emisiilor de 139 g/km.
Momentan noul Tiguan BlueMotion va fi oferit pe piata din Franta, versiunile ecologice urmand sa soseasca si pe restul pietelor europene in lunile urmatoare.
Pentru francezi, diferenta de pret dintre versiunile BlueMotion si cele standard este de 750 de euro.via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Kia a publicat primele imagini oficiale cu noul Sportage facelift. Noua versiune actualizată va fi lansată oficial în noiembrie. (24.10)
-
BMW M2 a primit o nouă ediție specială aniversară, destinată pieței din Mexic. Noua ediție marchează 30 de ani de la primul BMW produs în Mexic, iar aceasta primește exclusiv o cutie manuală. (24.10)
-
Opel a lansat oficial noul Mokka facelift. Noul model actualizat primește un design ușor revizuit în partea din față, precum și un sistem multimedia nou. Prețurile noului Opel Mokka facelift pleacă de la 26.700 euro. (23.10)
- Subaru prezintă un nou sistem hibrid: autonomie de 1000 km și eficiență mărită cu 20%
- Vicepreședinte Dacia: "Bigster este pentru clienții care nici nu s-au gândit la un model Dacia până acum"
- Acesta este noul Ferrari F80: cel mai puternic Ferrari din istorie are 1200 CP
- BMW: limbajul de design Neue Klasse va fi prezent și la viitoarele modele cu motoare termice
- MG lansează un nou SUV electric cu 525 km autonomie. Ajunge în Europa în 2025
Sa ce cu el???
Pe tine n-are cum sa te convinga cineva sa-ti cumperi asa masina. In cel mai fericit caz, ar putea sa-ti explice de ce renteaza "investitia" de 750 de Euro intr-o asemenea reducere de consum. Dar asta nu garanteaza ca vei si intelege.
Asa ca noi suntem muult mai ecologici decat astia de la VW ;)
Mania asta cu consumul scazut aplicata SUV, SAV, etc nu miroase a bine: masini cu gabarit mare si consum redus?
Sa i-o spuna lui Mutu!
Pasi realisti in directia asta face BMW cu EfficientDynamics, (cu toate ca si aici e loc de mai bine) dar schimbarea timingurilor in ECU si pneuri cu consum scazut nu cred ca sunt de ajuns.