Volkswagen vrea sa cumpere marca SsangYong

De Cornel Șocariciu
Publicat Duminica, 20.09.2009
Marca sud-coreeana SsangYong ar putea deveni parte a Volkswagen Auto Group, alaturandu-se celorlalte branduri aflate in portofoliul grupului german.

La doar o luna de zile de la achizitionarea Porsche, Ferdinand Piech, presedintele VAG, vorbeste despre viitoarea “cucerire” in materie de constructori si producatori de automobile. Se pare ca acesta si-a indreptat atentia catre constructorul sud-corean SsangYong.

Dupa declaratiile facute in timpul unei conferinte de presa din cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, acesta doreste sa mareasca patrimoniul si portofoliul VW cu inca doi producatori, deoarece “Este mai usor sa tii minte 12 marci decat zece”.

SAIC, proprietarul celor de la SsangYong, doreste sa depaseasca starea economica in care se afla si de aceea este posibil sa ceara ajutor din partea lui Ferdinand Piech. Daca aceasta achizitie va avea loc, VW va fi nevoita sa investeasca, dar rezultatele vor fi pe masura cheltuielilor facute. Ei pot creste productia uzinelor, care in prezent asambleaza 250.000 de unitati pe an, avand totodata acces cu usurinta la tehnologia din domeniul IT si la cea a masinilor electrice de care dispun coreenii.

via | thetruthaboutcars

Comentarii (18)

  • Claudiu
    VW va deveni actionar Suzuki Motor
    Azi publicatia Automobilwoche a anuntat ca pana la sfarsitul acestui an grupul VW va cumpara un pachet de actiuni in cadrul companiei Suzuki Motor . Tot pana la sfarsitul anului este de asteptat ca VW vehicule comerciale, Scania si MAN ( VW detine deja 30 % din actiuni ) sa fuzioneze intr-o divizie de vehicule comerciale a grupului VW . Referitor la Suzuki Motor acesta este foarte puternic in Asia pe piete in care grupul VW are o prezenta slaba, ex India ( unde detine 50 % din piata auto) si Japonia si nu in cele din urma are o pozitie foarte puternica intr-un segment in care grupul VW nu este deloc reprezentat si anume cel al motocicletelor .
    11 0
  • Victor
    Urmeaza Volvo Cars ?
    Daca diviziile comerciale ale grupului VW vor fuziona sub un singur acoperis, ar rezulta ca in prezent VW ar avea in portofoliu noua marci deci teoretic ar mai fi loc pentru inca trei marci . Suzuki, SsangYong si inca o marca . Ca un mare fan al marcii Volvo sper ca grupul VW sa cumpere Volvo Cars de la Ford si sa faca din Volvo cel mai puternic adversar pentru Mercedes asa cum a facut din Audi cel mai puternic adversar pentru BMW .
    11 0
  • Carlos
    despre volksvagon
    Se vede pentru ce isi pun supra-pret la masinile lor... volkswagen e ca un ciclop capcaun hapsan, avid, rapace ce isi doreste sa asimileze orice si pe oricine in jurul lui, in ideea implinirii visului orgasmic de dominatie mondiala...oh yesss! yesssssssssssss!!!!!!
    8 10
  • .....
    sa speram ca va reusi...
    7 4
  • None
    Sa inteleg ca acum nu mai zice nimeni nimic de masinile coreene? Suporta unele persoane faptul ca VW cumpara o marca "chinezeasca" ( cum zic unii destepti) ? Astept replicile proaste oamenilor pe masura.
    4 1
  • Adrian
    “Este mai usor sa tii minte 12 marci decat zece”

    sigur nu e mai usor sa tii minte 10 in loc de 9 ?
    6 0
  • SsangYong ! Intotdeauna mi-a sunat a injuratura
    9 0
  • promitator
    eu cred ca o sa fie ok, dupa modelul skoda si seat.. toti ati fost placut impresionati unde a ajuns skoda dupa preluarea wv.. grup care candva a vrut sa achizitoneze si dacia.. dar ni patrioti pana`n unghii n-am dat-o... iar cand am vazut unde a ajuns skoda ne-am deschis ochii si am dat-o la urmatorul venit.. renault.

    poate daca facea dacia parte din wv nu mai era atat de contestata de multi si era mai sus decat este... parerea mea.
    6 5
  • Unu gol
    @Soryn
    Bai fii atent la taticu tau, Dacia daca era preluata de VW era acum departe, nu o masina low cost cum au facut-o fraierii de la Renault!
    6 5
  • Carlos
    Daca si cu Parca se plimbau c-o barca ! Copiii prosti ca voi n-o sa inteleaga niciodata ca in contextul economic in care ne aflam, aveam nevoie de o masina fiabila, dar low-cost pentru a dezvolta si a pune in miscare Romania.
    Cu vw nu s-ar fi intamplat niciodata asta, pentru ca pe ei tot ce-i intereseaza e profitul obtinut rapid cu investitii minime. Eu stiu ca unii au vise umede cu Dacia conceputa de vw cu bord tip slash si motoare V6 de 250 cp la 10.000 de coco, dar sa revenim cu picioarele pe pamant...
    10 5
  • @Vasi
    SsangYong = 2 dragoni ( eu zic ca e nume frumos :) )
    5 3
  • Bogdan
    VW & Suzuki
    In presa germana se vorbeste ca VW va cumpara 20 % din Suzuki Motor pentru care va plati aprox 1.7 miliarde euro .
    7 0
  • valentin
    wv=gm
    nu vreau sa fiu carcotas dar s-ar putea ca ajungand la 12 marci in concern s-ar putea sa se intinda mai mult decat permite plapuma si s-ar puteab sa sfarseasca ca GM - Falimentar !!
    5 6
  • @Carlos
    De accord 100% cu tine.Cea mai frumoasa si academica scriere a visului romanesc :))

    "Fraierii astia de la Renault " au cea mai mare cifra de afaceri in Europa . Ii bate pe nemti la ei acasa,si culmea,chiar cu produsul Dacia . Nu ca as fi fan Dacia,dar tot respectul pentru francezi ... Cumperi o marca ~"no name" si in 10 ani o faci lideri in vanzari . WV poate cumpara toate brandu-rile din lume,dar sunt 80% sigur ca cei de la Renault vor prefera falimentul decat sa poarte sigla WV pe capota...(ipotetic vorbind).Daca ati urmarit schimbul de declaratii dintre presedintii celor 2 brand-uri stiti despre ce vorbesc.E un adevarat razboi mai izolat de mass-media ( nu ca intre Audi si BMW) dar tot e
    4 6
  • @GreeN
    Si cum s-a terminat visul tau dimineata cand te-ai trezit ca renault avea cel mai mare profit din istoria auto.Sa ne spui si maine ce ai mai visat legat de renault, profitul si cifra de afaceri.
    7 5
  • VW vs GM
    @Valentin: si Winterkorn s-a gandit la asta, dar spre deosebire de GM, marcile VW sunt precum piesele unui puzzle, se intrepatrund si mai ales se trag unele pe altele: lambo + bugatti (probabil + bentley) trag grupul in sus pe partea de cercetare, Audi + VW + Skoda trag grupul in sus pe partea de profit (da, Audi are profitul mai mare decat bucatica VW). Singurul segment in care VW nu e prezent este Logan ,dar nici altii nu sunt in segmentul asta. Singura extindere care nu mi s-a parut calculata este "inglobarea" Porsche, dar tinand cont ca sunt verii lor, asta este. Ma gandesc unde o sa vina SsangYong dar se descurca ei.
    3 3
  • mda
    probanil in segmentul low cost. Sb skoda si seat... mult sub ele. Oare va avea Loganul concurenta?
    0 0
  • aud pe multi zicand ca daca vw prelua dacia ar fi fost mai sus azi dacia cica.....dar de la inceput renault a vrut sa faca din dacia o marca low-cost......daca ar fi vrut sa o faca marca de lux ar fi putut dar era mai costisitor...si nu am fi avut succes intro piata unde exista mercedes s-classe bmw seria 7 sau audi A8.....asa ca nu mai bn ii sa facem o marca low-cost in frunte decat o marca de lux acolo la coada???renault a gandit bn si a vazut ca pe piata nu exista un model ieftin da destul de bun sa te duca de acasa la serviciu etc. .....si mai ales acum pe criza loganu si sandero is foarte bune de luat......
    daca ar fi sa ne uitam ce a facut vw cu skoda...ce sa zic.....a preluato in 1991....si abia din 2000 incoace a reusit sa o faca un succes.....skoda felicia???....un jeg de masina....primu model de skoda superb na reusit sai incurce in vanzari pe mercedes e classe sau bmw seria 5 nici pe sfert.....dupa aproape 2 decenii scot primu suv....yeti....si renault scoate dupa un deceniu primul dacia suv......
    deci ce ar fi facut dacia daca ar fi fost preluata de vw??? nu stiu dar dacia se simte ff bn sub umbrela renault.....
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru