VW este "Advertiserul anului" la Festivalul de Publicitate de la Cannes

De Mircea Meșter
Publicat Luni, 29.06.2009
Juriul celui mai prestigios festival de publicitate din lume le-a acordat celor de la Volkswagen premiul special "Advertiserul anului".

Volkswagen a castigat renumitul premiu Leul de Aur la sectiunea "Adevrtiserul anului" in cadrul Festivalului International de Publicitate de la Cannes. Cel mai mare producator auto al Europei a primit, astfel, in premiera, unul dintre cel mai ravnit premiu din industria publicitatii, desi constructorul german a reusit sa castige 150 de distinctii la diferite categorii in decursul celor 48 de ani ai festivalului.

"Prin premiul oferit astazi celor de la Volkswagen premiem o companie care a devenit in ultimele decenii un simbol al creativitatii si al marketingului inovator in industria auto", a declarat Terry Savage, presedintele Festivalului, in momentul premierii.

Festivalul International de Publicitate de la Cannes este cel mai mare din industria de profil. Fiecare editie strange peste 10.000 de participanti din peste 95 de tari, juriul analizand anual circa 28.000 de creatii publicitare impartite in 11 discipline. La fiecare dintre aceste discipline, juriul acorda premiile Grand Prix, Gold, Silver si Bronze.

"Advertiser of the Year", categoria la care Volkswagen a primit Marele Premiu, este una speciala si este considerata cea mai mare distinctie acordata la Cannes.

via | Volkswagen

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru