Walter de' Silva despre viitorul Golf 7: "Acelaşi limbaj de design, uşor evoluat"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Într-un interviu acordat publicaţiei britanice Autocar, şeful biroului de design al Grupului Volkswagen, italianul Walter de' Silva, ne dă câteva detalii interesante legate de viitorul stilistic al gamei Volkswagen. Acesta atacă subiectul Golf 7, unul de interes pentru noi, dar dezvăluie şi câteva dintre secretele viitorului VW Up, modelul de oraş pe care Volkswagen îl va scoate pe piaţă peste doi ani.
"Designul VW trebuie să fie unic şi deloc complicat. Aceasta este esenţa designului Volkswagen, însă linia stilistică se depărtase destul de mult de această filosofie acum trei ani, când am venit la conducerea biroului de design. Maşinile Volkswagen trebuie să fie distincte pentru că vorbim de maşini cu caracter global. Toată lumea le înţelege şi le recunoaşte ca fiind maşini Volkswagen", susţine designerul italian care în trecut a desenat modele de succes ale mărcilor din Grupul Fiat sau ale celor de la Seat.
În ceea ce priveşte liniile viitorului Golf 7, de' Silva nu se fereşte să ne anunţe că vom avea în faţă acelaşi limbaj de design, conservatorismul fiind cuvântul de ordine în cadrul grupului german.
"Limbajul de design va fi acelaşi. Dar maşina va evolua. Vom dezvolta liniile orizontale ale părţii frontale şi mici detalii, cum sunt blocurile optice, mânerele uşilor sau oglinzile laterale. Am făcut ceva similar şi la Audi, acum e rândul modelelor Volkswagen", spune Walter de' Silva.Atunci când vine vorba de VW Up, Walter de Silva anunţă că viitorul model de oraş al germanilor va intra şi el în linia de design recentă a mărcii Volkswagen. "Up va putea fi recunoscut clar ca un Volkswagen, fără îndoială. Dar arhitectura lui Up înseamnă în acelaşi timp că va fi ceva mai diferit de ceea ce avem la această oră în gamă. Are un ampatament lung şi roţile stau în colţurile maşinii, iar designul va fi astfel în spiritul modelelor Mini originale", încheie designerul italian.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul italian de automobile a lansat modelul special 296 Speciale Piloti Ferrari, destinat piloților care sunt înscriși în oricare dintre programele speciale de curse ale mărcii. Grafica este insipirată de modelul 499P care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 2023 și 2024. (14.06)
-
Peugeot a lansat oficial noul e-208 GTi, primul său hot hatch electric din istorie. Noul model, prezentat cu ocazia cursei de 24 de ore de la Le Mans, are un motor electric de 280 de cai putere și promite o autonomie de 350 de kilometri. (13.06)
-
Volkswagen Golf GTI Edition 50, o nouă ediție specială a hot hatch-ului german, este oficial cel mai rapid model de serie al mărcii testat vreodată pe Nurburgring. Noua ediție specială, care marchează 50 de ani de la debutul primei generații Golf GTI, va fi lansată săptămâna viitoare. (13.06)
-
Amenințare directă
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
deloc complicat.....prin lipsa de stil
Va intreb pt. ca anul viitor intentionez sa-mi schimb masina si nu as dori sa-mi iau un Golf 6, iar peste putin timp sa apara a VII-a generatie.
Multumesc anticipat si week-end placut tuturor redactorilor si utilizatorilor!
Si daca initial au preluat aceleasi elemente stilistice pe toate modelele unui producator, acum vad ca au ajuns la un nou nivel: noul model de masina este aproape identic cu cel precedent.
Cred ca unii producatori schimba la facelift mai mult decat schimba VW de la un model la altul :)
Asta nu mai este design, este hiper profitabilizarea unui monstru de producator cu multe marci in interior, in detrimentul direct al cumparatorilor....
2. VW Polo 29.348
3. Ford Fiesta 26.905
4. Renault Clio 26.306
5. Peugeot 207 20.942
6. Renault Mégane 20.775
7. Opel/Vauxhall Corsa 19.376
8. Opel/Vauxhall Astra 18.868
9. Ford Focus18.666
10. Fiat Punto 18.017