Feedback

Salonul Auto de la Frankfurt 2017

Volkswagen T-Roc R-Line: SUV-ul german primește elemente sportive

Publicat Miercuri, 13.09.2017
de Daniel Popescu
Comenteaza 8
Volkswagen T-Roc R-Line: SUV-ul german primește elemente sportive - Poza 1
Volkswagen T-Roc R-Line: SUV-ul german primește elemente sportive - Poza 2
Volkswagen T-Roc R-Line: SUV-ul german primește elemente sportive - Poza 3
Volkswagen T-Roc a primit pachetul R-Line care include câteva noutăți estetice pentru un caracter mai sportiv, însă motorizările rămân aceleași ca în cazul versiunii de bază.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen T-Roc a fost lansat cu numai câteva săptămâni în urmă ca "fratele" mai mic al lui Tiguan, însă constructorul german a profitat de Salonul Auto de la Frankfurt pentru a introduce și versiunea sportivă a acestuia.

Vorbim, desigur, despre Volkswagen T-Roc R-Line, care a primit câteva îmbunătățiri estetice la exterior și la interior pentru un profil mai sportiv.

Volkswagen T-Roc R-Line: date esențiale:

● T-Roc R-Line include două pachete speciale, unul pentru exterior, iar celălalt pentru interior;

● R-Line Exterior Package include bare de protecție mai sportive, logo-ul R-Line inscripționat pe grilă, un dufuzor spate cu design special și stopuri mai intnecate, în timp ce jantele de aliaj au 18 sau 19 inch;

● R-Line Interior Package include un volan îmbrăcat în piele și scaune cu microfibre și elemente de piele falsă;

● din punct de vedere tehnic nu există schimbări. Gama de motoare pe benzină este alcătuită din versiunile 1.0 litri de 115 CP (manuală în 6 trepte), 1.5 TSI de 150 de cai putere (manuală în 6 trepte, DSG în 7 trepte, DSG în 7 trepte și 4Motion) și 2.0 TSI de 190 de cai putere (DSG în 7 trepte și 4Motion);

● fanii diesel au de asemenea la dispoziție 3 unități: 1.6 TDI de 115 cai (manuală în 6 trepte), 2.0 TDI de 150 de cai (manuală în 6 trepte și tracțiune față, manuală în 6 trepte și 4Motion, DSG7 și tracțiune față și DSG și 4Motion) și 2.0 TDI de 190 de cai putere echipată cu transmisia DSG cu șapte trepte și 4Motion.

Via Volkswagen


Comentarii (8)

  • Ar trebui sa aflam si CAT ESTE GARDA LA SOL la WV T-Roc....Am mai intrebat si altadata si...nimic.....
    5 0
  • @ACE
    Am măsurat raportul dimensiunilor (diametru jantă - distanța la sol la prag) pe două poze. Din calcul a rezultat o gardă la sol la praguri de 19,4 cm pentru prima poză și 19,1 cm pentru a doua, dacă luăm o considerare că mașina din poză are jenți de 19".

    Dacă mașina din poză are jenți de 18", mai scazi un cm (garda la sol
    la praguri estimată este de 18.4 - 18, 1 cm).

    Deci garda la sol este în jur de 19 cm.
    1 2
  • MARINELA: FORD TRANSIT AM SCHIMBAT TOT KIT-UL VOLANTA RULMENT PLACA DISC APARE COD... Raspunde
  • Am calculat și dup-aia am căutat. :)

    "The ground clearance is 170mm."

    http://overdrive.in/news-cars-auto/image-gallery-volkswagen-t-roc-suv/
    5 0
  • SINTEZA: Noii frati de concern (2016-2017) au asa garda la sol: SKODA Karoq 183 mm, SEAT Ateca 187 mm...iar "mosneagul" AUDI Q3 doar 170 mm.......
    Pe de alta parte, dintre SUV-urile mai compacte, pretabile la oras, noul PEUGEOT 3008 cu 219 mm ( cu un portbagaj urias - 520 litri), are cea mai buna garda la sol dintre masinile mai noi...Pacat insa ca acest ultim model nu are - inca - un PHEV cu 100 km autonomie electrica sau o electrica disponibila si nici varianta 4x4.....
    7 1
  • Si 3008 mai are ceva: cea mai slaba electronica. Este plin netul de filme cu borduri digitale picate la 3008.
    3 0
  • Design pe cunoscuta linie sobră-elegantă, dar cu unele detalii mai atractive decît ale altor VW-uri.

    Dac-aș fi fan SUV aș prefera totuși Hyundai-ul Kona (preț de listă anunțat de la 17.500 în Germania pt. T-GDI-ul 2WD de 120 CP comparativ cu 20.390 euro pt. un T-Roc comparabil de 115 CP, cu echipare similară.)
    ...Deci nu doar pentru fiabilitatea statistic superioară sau garanția extinsă.
    6 2
  • Cred ca e cel mai "sobru-elegant" design pe care il poate face VW la acest nivel de pret. Pe de alta parte, cand conservatorismul inca tine vanzarile f sus, e greu sa renunti la el. Poti doar sa-l "bibilesti" cumva, sa se uite la masina asta si aia care se uita la Peugeot, Renault, Toyota sau Mazda.
    Mie imi place cum arata. Sunt curios care vor fi preturile. Daca va avea dotari de bun simt (gen aer conditionat automat, jante de aliaj sau xenon) pana in 20000 de euro, chiar in combinatie cu 1.0 TSI 115 CP, eu zic ca e ok. Pentru un "SUV-ulet" gandit pentru oras +2-3 iesiri/an de cateva sute de km, eu zic ca e suficient de puternic.
    3 2
  • Adrian
    @Kirotractor
    Diferenta de pret intre Kona si T-Roc este aceeasi ca intre 3008 si T-Roc: la VW nu pica bordul digital.
    3 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru