Alfa Romeo neaga dezvoltarea unui motor V8
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce ieri va anuntam ca Fiat Power Technologies dezvolta un motor V8 pentru Alfa Romeo, brandul premium din cadrul grupului italian a dezmintit zvonurile. Un oficial Alfa Romeo, care a preferat sa isi pastreze anonimatul, a declarat ca in actualul context economic constructorul din Peninsula nu isi permite sa instaleze un motor mai mare decat actualul V6 pe viitoarele modele din gama, fie ele cu tractiune posterioara sau integrala.
Desi nu vom vedea un motor cu opt cilindri pe modelele Alfa, este foarte probabil ca in viitor italienii sa imprumute motorul V6 de 3.6 litri, regasit pe Chrysler 300C. Acesta ar urma sa primeasca tehnologia MultiAir pentru consum, emisii si putere imbunatatite.
Revizuirea motorului cu sase cilindri ar urma sa fie doar primul pas in introducerea tehnologiei MultiAir pe toate propulsoarele Chrysler. Initiativa ii apartine lui Paolo Ferraro, directorul departamentului de motoare Chrysler, care a activat in trecut in cadrul aceleiasi divizii din interiorul Fiat.
Noua tehnologie de control inteligent al valvelor va fi implementata treptat pe toate modelele grupului Fiat.Urmatorul motor care va beneficia de avantajele MutiAir va fi propulsorul V8 al celor de la Maserati, performantele acestuia urmand sa se imbunatateasca simtitor. Dupa Maserati, tehnologia va debuta si pe unitatile cu 12 cilindri de provenienta Ferrari, primele modele echipate cu noul sistem urmand sa fie inlocuitorii actualilor 599 GTB Fiorano si 612 Scaglietti.
via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Alfa Romeo in Romania
-
Alfa Romeo 4C Preţ: 66.960 €
-
Alfa Romeo 4C Spider Preţ: 76.880 €
-
Alfa Romeo Giulia Preţ: 33.825 - 73.185 €
-
Alfa Romeo Giulietta Preţ: 21.619 - 29.750 €
-
Alfa Romeo Stelvio Preţ: n/a - 96.250 €
Ultimele stiri din General
-
Citroen marchează 90 de ani de când a lansat modelul Traction Avant. Acesta este primul model cu tracțiune față al mărcii franceze și este o mașină semnificativă pentru istoria automobilului datorită saltului tehnologic pe care l-a realizat Citroen cu acest model. (29.04)
-
Lotus Evija X, un prototip al modelului electric, a stabilit un nou record pe legendarul Nurburgring. Astfel, modelul este cea mai rapidă mașină bazată pe un șasiu de serie. (26.04)
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- PREMIERĂ: Acesta este noul Mercedes-Benz Clasa G electric
Comentarii (9)