Feedback

ANALIZA: Noul BMW Seria 5 versus adversarii sai din segment

De Sebastian Toma
Publicat Marti, 24.11.2009
Automarket a realizat o comparatie intre noul Seria 5 si Audi A6, Mercedes E-Klasse, Lexus GS460, Infiniti G37, Volvo S80 si Jaguar XF. Am analizat dimensiuni, motorizari de top, interioare si performante pentru a va arata ce ofera fiecare constructor in parte pe acest segment.

BMW a prezentat astazi primele imagini si informatii cu noul Seria 5 F10 Sedan. Modelul este competitorul bavarez pe segmentul mediu superior, care are deja luptatori precum Infiniti G37 Sedan, Audi A6, Mercedes-Benz E-Klasse W211, Lexus GS, Jaguar XF si Volvo S80. Dupa cum puteti observa, trei modele din acest segment sunt germane,  doua sunt nipone, unul suedez si unul britanic. Inferioritatea numerica a japonezilor nu i-a impiedicat pe acestia sa dezvolte modele cel putin la fel de competitive precum cele ale germanilor, dar japonezii sunt inca in urma in materie de popularitate pe Batranul Continent. Nu departe de japonezi stau suedezii si britanicii, care incearca sa compenseze anumite lipsuri cu diverse puncte forte.

DESIGN


Primul element pe care il putem compara la aceste modele este design-ul. La acest capitol ies in evidenta modelele BMW Seria 5 F10, Mercedes-Benz E-Klasse si Infiniti G37 Sedan, urmate apoi de Audi A6 si Lexus GS, care prezinta un design mai conventional. Daca Mercedes-Benz E-Klasse si Infiniti G37 nu au atras laude chiar din partea tuturor membrilor publicului, cele doua modele se pot ridica - in functie de opinii si gusturi - la nivelul designului lui BMW Seria 5. Elementele de design din era Chris Bangle au fost eliminate, iar modelul se integreaza mult mai bine in gama. In timp ce Jaguar XF prezinta un design destul de atragator, modelul Volvo S80 se prezinta intr-o forma destul de conservatoare, poate prea cuminte pentru majoritatea clientilor.

Castigatori: BMW Seria 5, Mercedes E-Klasse, Infiniti G37, Jaguar XF

INTERIOR


In materie de design interior, BMW Seria 5 F10 si Mercedes-Benz E-Klasse puncteaza din nou, acestea avand cele mai moderne si atragatoare interioare din segment. Pe locul trei se situeaza cei de la Infiniti, urmati indeaproape de Audi si Lexus, care ofera interioare ceva mai conservatoare, dar care abunda si ele in lux. Ampatamentul marit al lui BMW Seria 5 F10 ofera 13 milimetri in plus pentru pasagerii din spate in comparatie cu generatia precedenta, care oferea deja un nivel bun al spatiului pentru genunchi in clasa sa. Totodata, BMW Seria 5 F10 are cel mai mare ampatament din segmentul sau. Audi A6 are cel mai spatios portbagaj din segment, avand un volum de 546 de litri, urmat de Mercedes-Benz E-Klasse cu 540 de litri si BMW Seria 5, cu 520 de litri. Lexus GS ofera 431 de litri, in timp ce Infiniti G37 Sedan dispune de 450 de litri. Jaguar XF are un portbagaj de 500 de litri, in timp ce Volvo S80 are un spatiu in portbagaj de 480 de litri. Atat Jaguar XF, cat si Volvo S80 prezinta un design interior conservator, care se axeaza pe linile si materialele clasice.

Castigatori: Audi A6 (portbagaj de 546 de litri) si BMW Seria 5 (cel mai mare ampatament din segment)

PRET


Pentru ca pretul noului BMW Seria 5 nu este inca disponibil, putem doar sa facem o comparatie intre celelalte modele din acest segment, pentru a afla care este mai ieftin si cu ce motorizare este echipat acesta. Versiunea entry-level in gama Audi A6 este echipata cu un propulsor TFSI de 2.0 litri care dezvolta 170 CP si 280 Nm si are un pret de pornire de 35.700 de euro cu toate taxele incluse. Cel mai ieftin Mercedes-Benz E-Klasse W211 este modelul 220 CDI BlueEFFICIENCY, care este echipat cu un propulsor diesel de 2.143 cmc si 170 CP, care ofera un cuplu motor de 360 Nm si are un pret de pornire de 41.591 euro, cu toate taxele incluse. Versiunea de baza a lui Lexus GS, modelul 300 Business, este echipata cu un motor diesel de 249 CP si 310 Nm, obtinuti dintr-o cilindree de 2.995 centimetri cubi si avand un pret de pornire de 49.423 euro, cu toate taxele incluse. Infiniti G37 are o singura motorizare disponibila, unitatea otto de 3.7 litri si 320 CP, care ofera 360 Nm si este oferita alaturi de trei versiuni de echipare. Cel mai ieftin Infiniti G37 porneste de la 41.900 de euro, cu toate taxele incluse. Actualul BMW Seria 5 E60 porneste de la 37.009 euro cu toate taxele incluse, versiunea 520i fiind echipata cu un propulsor de 2.0 litri care ofera 170 CP si 210 Nm. In acest moment, cel mai ieftin model entry-level din clasa medie superioara este Audi A6, urmata de actuala versiune a lui Seria 5 E60. Cel mai scump model din aceasta clasa este Infiniti G37, dar acesta este si cel mai puternic din clasamentul de mai sus. Cel mai ieftin model din clasa medie superioara este Volvo S80, care are un pret de 31.654 euro in versiunea echipata cu motorul otto de 145 CP si 190 Nm. Versiunea entry-level in gama Jaguar XF are un pret de pornire de 48.195 euro, reprezentand versiunea V6 de 3.0 litri cu 238 CP si 293 Nm. Jaguar XF se remarca in acest clasament ca fiind cea mai puternica intrare in gama, in timp ce Infiniti G37 puncteaza la capitolul dotari standard.

Castigator: Volvo S80 (cel mai ieftin model din segmentul mediu superior disponibil pe piata din Romania, chiar daca motorul entry-level este cel mai slab din intreg segmentul). BMW Seria 5 F10 nu a putut fi comparat in acest segment inca, deoarece preturile nu sunt inca disponibile.

MOTORIZARI


Noul BMW Seria 5 F10 va fi disponibil cu trei motorizari diesel si patru unitati otto in momentul lansarii. In functie de optiunile de transmisie disponibile, cei de la BMW ofera 13 combinatii de motorizare si transmisie disponibile. Modelul entry-level din noua gama Seria 5 F10 este 520d, care este echipat cu un motor diesel de 2.0 litri si ofera 184 CP si 380 Nm. Aceasta versiune a lui BMW Seria 5 este cea mai economica din istoria acestui model, oferind un consum mediu in regim mixt de 5.0 litri de carburant la 100 de kilometri. Varful gamei BMW Seria 5 F10 este versiunea 550i, care va ramane cea mai puternica din gama pana la debutul noului M5 F10. Aceasta versiune este echipata cu o unitate V8 de 4.4 litri care ofera 407 CP si dezvolta un cuplu de 600 Nm. Astfel, noul BMW Seria 5 F10 in versiunea 550i va fi cel mai puternic model din segmentul mediu superior, cu exceptia versiunilor sportive M, AMG sau RS. Cele mai apropiate modele de puterea lui BMW 550i F10 sunt Mercedes-Benz E 500 4MATIC, echipat cu un motor V8 de 5.0 litri care dezvolta 388 CP si 530 Nm si Lexus GS 460, echipat si el cu un motor V8 care dezvolta 347 CP si 460 Nm. Infiniti ofera un singur propulsor in gama G37, fiind vorba de unitatea de 3.7 litri care ofera 320 CP. Cel mai puternic Jaguar XF disponibil este echipat cu un motor V8 de 5.0 litri, care ofera 385 CP si 515 Nm, in timp ce versiunea de top a lui Volvo S80 este reprezentata tot de un V8, de data aceasta fiind vorba de 315 CP si 440 Nm.

Castigator: BMW Seria 5 in versiunea 550i.

DIMENSIUNI


In materie de dimensiuni, noul BMW Seria 5 F10 are o lungime de 4.899 milimetri, o latime de 1.860 de milimetri si o inaltime de 1.464 mm. Ampatamentul acestui model este de 2.968 mm, in timp ce masa versiunii de 550i este de 1.830 de kilograme. In comparatie cu acesta, modelul Audi A6 este mai lung si aproape la fel de lat, in timp ce inaltimea lui A6 este mai mare. Masa versiunii de top a lui Audi A6 este mai mica cu 30 de kilograme decat cea a versiunii 550i a lui BMW Seria 5 F10, dar diferenta dintre acestea este compensata de faptul ca Audi A6 4.2 FSI dezvolta doar 350 CP in comparatie cu cei 407 ai lui BMW 550i F10.

Varful gamei Mercedes-Benz E-Klasse, modelul E500 4MATIC are o lungime de 4.868 milimetri, o latime de 1.854 mm si o inaltime de 1.471 mm. Masa acestui model este de 1.735 kilograme, cu 95 de kg mai putin decat varful gamei Seria 5 F10. Modelul Infiniti G37 are o lungime de 4.775 milimetri si o latime de 1.770 milimetri, in timp de inaltimea acestuia este la nivelul de 1.450 de mm. Masa lui Infiniti G37 Sedan este de 1.784 kilograme, fiind ceva mai usor decat BMW 550i F10. Totodata, Infiniti G37 Sedan este mai scurt, mai ingust si mai scund decat BMW Seria 5 F10, dar acest lucru nu este neaparat un dezavantaj. Celalalt rival nipon din acest segment, Lexus GS 460, are o lungime de 4.850 milimetri, o latime de 1.820 milimetri si o inaltime de 1.430 milimetri, in timp ce masa acestuia este la nivelul de 1.735 de kilograme. Jaguar XF are o lungime de 4.961 milimetri si o latime de 1.877 mm, in timp ce inaltimea modelului britanic atinge 1.460 mm, iar ampatamentul este de 2.910 mm. Masa lui Jaguar XF este de 1.855 kilograme. Vovlo S80 are si el dimensiuni generoase, modelul suedez avand o lungime de 4.851 milimetri, o latime de 1.861 mm si o inaltime de 1.493 milimetri. Masa modelului Volvo S80 este de 2.320 de kilograme, in timp ce ampatamentul acestuia este de 2.835 kg.

Castigator: BMW Seria 5 F10( cel mai mare ampatament), Jaguar XF (cel mai lung si cel mai lat) .

PERFORMANTE


Mercedes-Benz E-Klasse este aproape la fel de rapid ca BMW 550i F10, existand o diferenta de doar 0.3 secunde intre cele doua modele la acceleratia 0-100 km/h. Viteza maxima a ambelor modele este limitata la 250 km/h.Infiniti G37 si Lexus GS 460 sunt la fel de rapide in accelerarea de la 0 la 100 km/h, ambele fiind capabile sa o realizeze in 5.8 secunde, cu 0.8 secunde mai lent decat BMW 550i F10. Audi A6 4.2 FSI quattro accelereaza de la 0 la 100 km/h in 5.9 secunde, fiind cu 0.9 secunde mai lent decat BMW 550i F10. Jaguar XF in versiunea top este cu 0.7 secunde mai lent decat BMW 550i la acceleratia de la 0 la 100 km/h, pe cand Volvo S80 este, de departe, cel mai slab model din clasament, cu o acceleratie 0-100 km/h de 6.5 secunde.

Castigator: BMW Seria 5 550i (cel mai rapid model in accelerarea de la 0 la 100 km/h)

CONCLUZII

Strict matematic, BMW Seria 5 F10 este cel mai bun model din segmentul sau, fiind castigator la cele mai multe capitole, chiar daca preturile sale nu sunt inca publice. Noul Seria 5 a adunat 5 puncte finale, fiind superior rivalilor sai la capitolele de mai sus. Jaguar XF primeste doua puncte, aflandu-se pe locul al doilea la analiza preminara. Mercedes E-Klasse, Audi A6 si Infiniti G37 primesc mentiuni speciale datorita designului atragator, in timp ce Volvo S80 se revanseaza la capitolul pret, unde este primul.

Comentarii (65)

  • maddan
    Infiniti
    Atentie ca la comparatia de pret nu e chiar asa. Infiniti este deja burdusit de dotari la pretul de pornire, in timp ce toti concurentii trebuie sa adauge optionale scumpe ca sa ajunga la acelasi nivel.
    O privire mai atenta arata ca nu Audi e mai ieftin, ci Infiniti, la acelasi nivel de dotari.
    In rest, excelenta ideea cu comparatia! :)
    32 6
  • Unde e XF?
    16 36
  • alex: Am un Audi a6 2006, motor 2000 cc TDI, porneste greu si scoate fum negru. Raspunde
  • moldovan paul
    infinity g37? really?
    g37 nu prea are ce cauta in comparatie...este concurentul seriei 3, clasei C, s.a.m.d.....poate seria M...
    13 9
  • RS6 nu intra in comparatia asta , pentru ca nici BMW nu a comparat M, sau Mercedes versiunea AMG
    22 3
  • Sebastian Toma. Nota 4. Stai jos!
    Cea mai comparatie proasta!
    19 22
  • sa inteleg ca Volvo S80 si jaguar XF nu au ce cauta aici?

    calitate/pret/caiputere/economie de carburant Volvo e pe primul loc

    lux/dotari/putere eu as miza pe jaguar

    + ca dai dovada de apartenenta la o nisa alegand modelele de mai sus.

    cand va uitati la ampatament comparati tinuta de drum?
    sau de cand capitolul "DIMENSIUNI" se refera doar la ampatament.

    Dimensiuni inseamna si spatiu interior si acolo iarasi S80 si Jaguar dau clasa.
    15 10
  • adrian-popa
    E-Class...
    E greu sa zici care e mai buna.
    E usor sa zici doar acre iti place mai mult.
    18 3
  • ciudata comparatie, dupa cum multi au spus si mai sus nici macar nu ati luat in calcul toate modelele, ati comparat versiuni diesel cu benzina (daca tot vreti entry level la e-klasse exista e200 cgi benzina cu 184 cp la un pret de 39.508 euro), sa nu mai vorbim de dotarile oferite de un infiniti fata de cele oferite de audi in varianta entry-level
    10 2
  • Burtica
    felicitari pentru comparatie
    7 8
  • .......
    ......
    9 36
  • @blue
    Blue doua palme si pleaca. Ce RS6 vrei, vezi tu pe undeva AMG sau M?
    19 3
  • Observatie
    Trebuiai incluse neaparat si Honda Legend,Cadillac CTS si de ce nu si noul Saab 9-5.Poate refacem testul cu imbunatatiriile necesare.
    18 5
  • claudiu: Am un vito din 99. Raspunde
  • marea batalie este intre.........
    7 34
  • ce vorbesti frate??
    lexus nu e o masina buna??? nene lexus e cea mai fiabila marca din lume.....ia un client bmw si un client lexus la o parere despre masina lor si o sa vezi ca clientu care are lexus e mai satisfacut si mai multumit ca ala cu bmw.....lexus inca nu are imagine pe piata mai ales a noastra si au un pret cam piperat pt roman.....nu e frumoasa??? vai ca tare faine is bmw-urile care de 5 au in mare acelasi design atat la exterior cat si la interior......bineinteles nu spun ca noul seria 5 e urata .....e destul de reusita mai ales in spate....da in fatza seamana izbitor cu seria 7.....cam la fel si in interior.....cand o aparut de ex noul e-classe mo impresionat cv mai tare mercedesu.....normal de fiabilitate calitate etc nu are rost sa vb.....pt ca in segementul asta indiferent ca e bmw mercedes audi lexus infiniti si chiar jaguar acest aspect e ireprosabil.......
    17 12
  • @Replikate
    Ia-te de urechi si treci la culcare!
    "Astfel, noul BMW Seria 5 F10 in versiunea 550i va fi cel mai puternic model din segmentul mediu superior, cu exceptia versiunilor M5 si E63 AMG"
    AICI trebuia sa apara si RS6!
    Insa rivalul lui 550i este S6 care desi are 435cp nu apare niciunde.
    14 7
  • punctaj
    cand faci o asemenea comparatie
    trebuie sa te bazezi pe ceva
    clasificarea se face pe baza unui puctaj bine stabilit1-5sau 1-10
    nu asa1.2.3 puncte pe care nici nu le vad afisate intrun tabel
    si apropo trebuie sa si cunosti masinile respective ...ceea ce nu se vede
    7 4
  • @scoif
    Comparatiile de acest tip, punctate, se fac la rubrica de test drive, pe care te invit cu multa caldura sa o analizezi :) Deocmadata, aici am facut o analiza strict matematica. In afara, evident, de design. Care e ceva mai subiectiv.
    5 15
  • Lexus
    lexus e peste bmw, dar cocalarilor din romanica nu le poti scoate din cap bmw, pt ei bmw si maneaua sunt putere si cultura, daca il intrebi care a fost primul bmw fabricat se uita ca vitelul la poarta noua
    15 12
  • Eu
    11 25
  • !!!
    Atentie la oamenii inteligenti de pe acest comment-post!
    Am incercat sa citesc doar comentariile care conteaza dintre cele postate, dar nu am putut sa ma abtin sa nu citesc idiotenile unora.
    De exemplu se gasesc aici numai frustrati care sustin ca ei "stiu" ce ar putea declara un detinator Lexus in defavoarea unui BMW!
    Ce as putea concluziona este ca un om care sustine sus si tare ca BMW este o gluma doar pt faptul ca a castigat aceasta comparatie, este un om plictisit, fara slujba care sta inchis in camera si crede ca lumea il va privi ca pe un guru al masinilor daca el gaseste o modalitate patetica, sa atace un brand precum BMW. Acum intrebarea, cati dintre voi aveti BMW? cati ati condus macar un BMW?, ce inseamna Lexus? Care este modelul care a impus Lexus pe piata mondiala? In afara de primele doua as dori raspunsuri fara sa le verificati prin google sau wikipedia! Repet nu ma refer la toata lumea, doar la frustratii anti-BMW! Asa suntem noi romanii, daca ceva e prea bun, sigur e ceva in neregula cu el! Hai sa ne imaginam ca e datoria noastra sa o criticam si poate vom muri cu speranta ca poate cuiva o sa-i pese! Va salut cu respect pe toti cei care stiti cate ceva despre masini si aici am remarcat cateva persoane pe care le urmaresc indeaproape!
    11 14
  • lexus
    pt MCD: care este primul lexus produs vreodata. ?poftim...de ce sunteti atatia care in loc sa comenteze la obiect sar la gatul celor care simpatizeaza cu bmw.Eu detin un e39 ( daca stii ce-i ala), si nu sunt un fanatic al niciunei marci, dar nu puteti tot timpul sa identificati bmw cu tarani si manelisti, manele se aud si din loganuri domnilor, care-i problema cu bmw-ul? Problema e ca este o marca f dorita pt ca este f buna, nu zic ca e cea mai buna, masina perfecta nu exista, si sunt constient ca mai sunt cateva marci f bune, doar ca bmw-ul,alaturi de celelalte marci germane , are o imagine f buna.Daca aveti bani, luati-va Lexus, Cadillac, Volvo,Saab, marci bune si cu renume, si va asigur ca nimeni n-o sa aiba ceva de comentat la acest lucru
    13 2
  • 5 23
  • Florin Nistor: Cum demontez nuca de la schimbator la clase A? Raspunde
  • bmw
    Ma adresam lui MCD mai BMW, de ce simti nevoia sa comentezi aiurea? Pt ca a intrebat cati bmw-isti stiu care este primul model propus, si cum el este fan lexus, din cate am vazut, l-am intrebat si eu care a fost primul lexus, si acum nu stiu care dintre noi e fanul tipic de bmw in Romania.
    8 1
  • uite...asta nu inteleg la voi unii care ziceti ca santeti fani bmw si altii fani al altor marci....ca marca la care santeti fani voi o ridicati in slavi de parca ar fi de la A la Z de aur iar pe celelalte marci le faceti pur si simplu de cacao.....eu in commu meu am spus doar ca lexus ca fiabilitate e cea mai buna...dar asta nu inseamna ca sunt fan lexus.....recunosc nam avut ocazia nici macar sa urc intrun lexus dapoi sa conduc unu....dar daca ai intreba pe toti specialistii de automobiile toti ar spune lucruri bune de lexus.....esan eu am citit intro revista in care sau luat anumiti posesori de masini si au fost intrebati de masina lor si cei care posedau un lexus erau printre cei mai multumiti.....normal ca daca il intreb pe vecinu meu de loganu lui imi spune ca la cati bani a dat pe ea e fericit.....deci.....cn e fan bmw bravo lui....dar sa nu traiasca toata viata cu impresia ca bmw e buricu pamantului si restu sunt masini de carat tomberoane.....cu asta nu spun ca bmw pt mn e o prostie....de ex eu personal mia placut foarte mult bmw seria 3 generatia trecuta....dar vb aia.....gusturiile nu se discuta!!!!!cu bn.....
    5 5
  • si apropo cei care spun de posesorii de bmw ca sunt niste cocalari doar din simpla motivatie ca au un bmw si poate sunt surprinsi ascultand manele......sunt fustrati.....cuvantu asta cocalar e o expresie a invidiei......
    5 7
  • dan
    Lexus LS 400 este primul model esti mltumit ?
    Nu prefer BMW pt ca in romanica repet in romanica 8 din 10 BMW-uri sunt conduse de cocalari, manelisti etc
    Nu inteleg de ce te-ai inflamat tu si Esan, va simtiti cu "musca pe caciula" faceti parte din aia 8 din 10 ?
    Nu sunt anti-BMW dimpotriva, nu ii suport pe cei 8 din 10 care conduc aceste masini.
    9 5
  • @Blue
    Blue lasa-ne cu teoriile tale. Mai mesteca ceva fan si afla ca divizia RS de la audi aplica modelelor de stoc un mic "tuning" la motor si eventual la exterior, la fel ca AMG si la fel ca divizia M de la BMW. BMW 5 F10 550i este cel mai puternic fara acel mic 'tuning', Toma a comparat pe foaie, nu practic mai multe tipuri de motorizari si normal ca s-au evidentiat cele mai puternice. Daca e cum zici tu hai sa bagam si Brabus si Lumma, Hamman si lista poate continua. S-au comparat strict masinile stoc, asa cum ies ele pe usi fabricilor, fara a mai interveni cineva la ele estetic sau in materie de putere.
    8 3
  • bimmer rulles
    4 3
  • as avea si eu o intrebare
    2 8
  • hyundai
    comparatie
    3 7
  • @Replikate
    Tu faci pe orbu' sau pe prostu'?
    Ti-am dat acolo un citat din articol. E scris negru pe alb intre ghilimele. Ti-l mai dau inca o data sa te convingi: "Astfel, noul BMW Seria 5 F10 in versiunea 550i va fi cel mai puternic model din segmentul mediu superior, cu exceptia versiunilor M5 si E63 AMG".
    Acum spune: de ce nu ar intra intra in fraza asta si RS6?
    Iar pt cultura ta generala: 550i e rival cu S6, asa cum 335i e rival cu S4. PUNCT!
    N-am chef sa ma mai cert cu tine ca vad ca-mi dai raspunsuri de parlamentar, continui cu aceiasi placa fara sa te uiti la ce scriu eu.
    6 4
  • precizare
    test comparativ
    Am cate ceva de adaugat acestui test : Ati uitat de Cadillac CTS, care este un competitor serios in aceasta clasa, are si versiunea CTS-V cu motor V8 supraalimentat de peste 500 cp, este cel mai rapid din clasa(cautati pe net teste comparative facute afara la emisiuni de prestigiu), iar la jaguar exista versiunea XF-R, cu 510 CP si acceleratia 0-100 in 4.9 secunde (chiar astazi am fost in showroom-ul Jaguar si m-am uitat la masina asta). Seara placuta!
    4 3
  • Alex: Audi A4 vs VW Passat VS BMW 120 Raspunde
  • masina ideala
    1 6
  • ko
    domnu redactor mergeti mai intai in clasa a doua, mai invatati una alta despre topica si puncuatie si apoi apucati-va de analize
    8 0
  • ha
    @blue: audi s6 nu are ce cauta acolo pentru ca: The sporting S6 was introduced in the Frankfurt Motor Show, with sales beginning in early 2006. It is powered by a Lamborghini-derived 5.2 litre Fuel Stratified Injection (FSI) V10 engine producing 320 kilowatts (435 PS; 429 bhp) and 540 newton metres (398 ft·lbf). The S6 reaches 100 kilometres per hour (62.1 mph) from a standstill in 5.2 seconds, and the quarter mile 13.5 seconds.[9]

    asa putem tranti motorul de pe mclaren in seria 5 si sa ne distram.cu s6 s-ar bate un viitor seria 5 sport package.
    550i se bate cu 4.2l v8 de la audi. amandoua motoarele sunt de la mama lor, si sunt v8.

    @catalinux: puteai sa detaliezi si sa argumentezi dezamagirea ta, oricum, incercarea ta de a ne impresiona prin comentariul tau... stupid, nu a reusit cu alte cuvinte FAIL

    iar cei care sustineti ca 8 din 10 coca is in bmw-uri haideti in mures unde 8 din 10 is in audi, si in alta zona is in mercedes.nu cred ca are relevanta.
    comparatia e buna, asta daca intelegi ca e pur matematica, ceva facut pe foaie si privit de la distanta fara multe detalii, oricum e de apreciat.
    6 2
  • pt. FANII BMW
    Incercati sa fiti si voi mai obiectivi si fara exagerari, din din cauza exemplarelor ca voi nu mai suporta romanul BMW-ul.
    10 2
  • adrian
    mici completari
    G37 nu prea are ce cauta in comparatia asta, seria M fiind concurenta de la Infiniti pt Seria 5 si E klasse. E adevarat, nu se importa in Europa, dar dimensiunile si motorizarea suplimentara V8 o incadreaza perfect in clasa asta si corect ar fi fost sa se ia in considerare. Legend se incadreaza in clasa, are atuuri serioase precum dotare standard completa, finisare de exceptie si tractiune integrala performanta, insa o penalizeaza legatura prea mare de rudenie cu restul gamei Honda, in speta sasiul de Accord (e bun, dar are limitarile sale si nu poate performa pe deplin cu clasa de lux), cutia de viteze depasita si lipsa unui V8.
    In rest, subiectiv vorbind, prefer Mercedes si Lexus.
    0 1
  • atentie la comparatiile de pret. Cel mai ieftin MERCEDES-BENZ este E 200CDi BlueEFF, 2148cmc diesel, 136CP, pret 38.735 euro cu TVA inclus.
    0 0
  • Basescu
    XF
    categoric Jaguar XF......este peste restu la design si lux interior....mergeti la un showroom....si probatil...stati 5 min in interior......si discutam dupa aceea..........desi sunt fan bmw.......jos palaria la XF
    3 3
  • un inceput
    Ma bucuri ca ati ascultat si ati introdus Volvo si Jaguar dar am cateva precizari:

    1. Poze cu modelele noi (S80 are facelift)
    poze la toate rubricile

    2.In primul rand nu se stie ce comparati. Greutatile masinilor cu motorizari diferite.

    cred ca e foarte util un tabel decat text.

    "Vovlo S80 are si el dimensiuni generoase, modelul suedez avand o lungime de 4.851 milimetri, o latime de 1.861 mm si o inaltime de 1.493 milimetri. Masa modelului Volvo S80 este de 2.320 de kilograme, in timp ce ampatamentul acestuia este de 2.835 kg."

    VOVLO? :) masa la S80 este de 1647 kg la D5 twin turbo, iar la V8 este 1810.

    Nicidecum 2.3 tone !!!!

    Ampatamentul este de 2835 kg? :))

    Repet ...cred ca un tabel ar clarifica multe...

    motorul cel mai mic la toate, cel mai mare la toate diesel/ benzina.

    pret la toate

    dimensiuni la toate

    sa sara in ochi care unde e fruntas

    CU stima,

    un fan
    3 0
  • asta e o remarca rautacioasa cred ...

    Castigator: Volvo S80 (cel mai ieftin model din segmentul mediu superior disponibil pe piata din Romania, chiar daca motorul entry-level este cel mai slab din intreg segmentul). BMW Seria 5 F10 nu a putut fi comparat in acest segment inca, deoarece preturile nu sunt inca disponibile.

    Repet, comparati motorizarile similare, la fiecare.

    Cel mai slab motor ...ca ce? Poate ma intereseaza pret / noxe . Consum mediu etc etc.

    Slab la 0-100 e o gandire simplista.
    3 1
  • Autolatest
    Clasificare
    Alo baietii Infiniti G37 S nu are ce cauta in clasa mare cu BMW seria 5 sau Mercedes clasa E!! Japonezul concureaza intr-un segment mediu superior adica cu modele precum BMW seria 3 sau Mercedes clasa C!!!!!
    2 0
  • Alex: Audi A4 vs VW Passat VS BMW 120 Raspunde
  • @Automarket
    Pentru echipa Automarket......avand in vedere ca este prima data cand faceti un test comparativ pe o anumita clasa, a iesit bine. Sper sa mai vedem teste de genul acesta, dar poate cu un grafic, ceva mai simplu si mai concludent, prea mult text strica si plictiseste, pe cand un grafic ar clarifica mai multe. Astept un eventual nou test in alta clasa.

    Pentru Blue, nu ma mai cert cu tine ca nu ajung nicaieri. Tu chiar nu vrei sa intelegi, sa gandesti logic, sau poate pur si simplu nu poti.
    3 1
  • pt replikate
    altul
    replikate am citit ce ai scris si tu si ala...omu vrea sa iti spuna ca au fost comparate mercedes bmw si audi iar dintre ele cea mai puternica motorizare este 550i fara versiunile M si AMG care sunt cele mai puternice....pai aici daca au fost comparate toate 3 si M si AMG sunt cele mai puternice RS6 putea intra si el deci pe limba ta...... trebuia specificat asa
    "Astfel, noul BMW Seria 5 F10 in versiunea 550i va fi cel mai puternic model din segmentul mediu superior, cu exceptia versiunilor M5 si E63 AMG dar SI AUDI RS6 " ... punct . cat despre ca isi baga coada brabus sau altii la diferite marci..eu cand cumar masina asa o cumpar din fabrica deci STOCK
    1 3
  • eu
    si ca idee rivalitatea modelelor AUDI - BMW e cam asa RS4 - M3
    RS6 - M5, M 6 S6 - 550i S4 - 335i si asa mai departe cu S3 si etc...
    0 2
  • precum si
    ...
    Audi S3 - Golf R32 - Bmw Seria 3 330i
    0 2
  • pT FANI SI NU NUMAI...
    0 5
  • seria 5
    0 8
  • URAGANU
    NU EXISTA COMPARATIE
    Nu exista termeni de comparatie intre BMW si Restul lumii.

    Multumim pt articol.
    7 4
  • astea sunt discutii de eforia tv....cu imginea de manelist de bmw...mai bine am vb de masini..decat..cum arati daca ai una.normal ca toti intelectualii au renault, cunoscatorii japoneze, manelistii bmw .....in fine comparatia nu e pretentioasa.e asa usor de digerat. as vrea sa am ocazia sa conduc cateva dintre masinile prezentate aici, ca sa pot sa imi fac o parere.totusi apreciez bmw pentru masinile create.
    3 1
  • Roland / Wien
    BMW, MERCEDES, AUDI
    Hallo baieti!
    Nu va certati! Articolul e bine venit pt. ca se pot face comparatii intre anumite marci de masini din punkt de vedere statistic. Asta niu inseamna ca cine cistiga testul e si cel mai bun. Cumpararea unei masini nu e determinata de faptul ca de ex. portbagajul e mai mare cu x litri sau ca accelereaza mai rapid cu x sekunde.,etc. Cumpararea unei masini e, de regula, ceva mai mult emotional decit rational. Asta se refera de obicei la baieti. Femeile vor ceva mai praktic, nu scump, sa mearga.
    MIE;de ex, nu-mi produce nici o emotie cind vad un Lexus sau cu atit mai mult Volvo. La altii le place.OK, de ce atunci sa aruncam cu noroi unii in altii? Faptul ca un Lexus sau un Volvo nu-mi produce nici o emotie asta nu inseamna sa incep sa zic acum ca aceste masini sint Scheisse! Nu! Sint de acord ca sint masini excelente. Cu toate acestea nu mi-as cumpara asa ceva nici la jumatate de pret!
    Cert e un lucru, cele trei Premuim Klasse BMW, MERC.,AUDI sint marci care concureaza in aceeasi Liga. Aici, in Forumurile si Revistele germane discuttiile se poarta doar intre aceste 3 marci, altele nici nu sint amintite!
    Eu sint aici de mic copil (de 26 ani) si am avut diferite masini,Mercedes, Audi, inclusiv japaner, Nissan. Actualmente am un BMW e60 520d si pot sa spun ce e o masina excelenta si de care sint cel mai multumit. Dar de aceea ii respect si pe cei care nu au o Premium masina.
    Testul a fost "cistigat" de noul F10. Si daca nu l-ar fi cistigat, tot pe el l-as alege ca preferatul meu. Pe de alta parte, daca ar fi sa aled intre BMW 5 Gran Turismo si Mercedes E Klasse, asi alege E Klasse!.
    Alles Gute
    6 0
  • Volvo
    0 4
  • Fulger
    frustrare de posesor de bemve
    Mai frustrati decat non-posesorii de bemve sunt chiar posesorii de bemve. In trei din patru incidente auto in care era sa imi pierd viata fara sa am vreo vina, masina in cauza era bemve seria 3 second hand. Vai de mama lor de posesori de chestii d-astea. Au si ei 110 cai sub capota si au impresie ca au scule....se baga in depasiri si omoara oameni. idyotzy
    6 7
  • asta e adevarul
    Scoif si MCD stai jos in plata voastra ca va faceti de ras.
    Bravo BMW Mercedes si Audi.
    Restul inafara de Volvo si Jaguar adica ... la gunoi cu ele
    Masinile japoneze sunt niste rahaturi pe roti
    3 3
  • stati*
    0 0
  • pt blue
    cu siguranta va fi disponibil un up grade de putere pt 550i odata cu lansarea pachetului M Sport! Daca nu stii despre ce e vorba, cauta in oferta X6 unde modelele pe benzina pot beneficia de un up grade de putere... e valabil si pt 335i ca sa l linisteasca pe S4.... nu te mai inflama degeaba ca audi e in spatele bmw ului in orice clasa! (X3 apare la anu' si Q5 o sa bage capu' la cutie!)
    1 0
  • kodeina
    @automarket
    fiind un cititor fidel, imi permit sa va dau un sfat: pe viitor, inchideti comentariile la astfel de articole. dupa cum vedeti, sint foarte multi tarani care habar nu au ce vorbesc. si irita.
    3 1
  • asd
    la e clase e interiorul cip
    0 0
  • victor
    @Blue
    mai baiatule, dc te uiti mai bine, gasesti si XF-ul tau drag.
    cat despre RS6, nici nu isi are locul in conparatia asta.
    comparatia in care intra RS6 ar fi urmatoarea : E 63AMG, M5, RS6, ISF si R`ul Jaguarului.
    asa ca nu mai incurca oalele cu borcanele !!!
    1 0
  • ILIE_BOND
    BMW
    Din poze arata ca seamana cu seria3 model 2000
    1 0
  • valentin
    pt MCD ala: ce vb tu de infiniti ca e peste bmw!? infiniti e o masina frumoasa dar nu spune ca e mai " tare " ca bmw. mai citeste putina istorie despre masinile astea si mai vb cu baietii care au mers cu un bmw peste 300 de mii de km fara sa schimbe nici o piesa la un bmw , mai putin cele consumabile.
    0 0
  • valentin
    pt MCD ala: ce vb tu de infiniti ca e peste bmw!? infiniti e o masina frumoasa dar nu spune ca e mai " tare " ca bmw. mai citeste putina istorie despre masinile astea si mai vb cu baietii care au mers cu un bmw peste 300 de mii de km fara sa schimbe nici o piesa la un bmw , mai putin cele consumabile.
    0 0
  • ..
    baii fratilor....fie ce-o fi...cum i rs6..nu-i nici M...nici amg...sa fim seriosi...si nu la bmw ii motorizare de 5 mi juma si audi de 4 200....o mika mare...diferenta;)
    0 0
  • AHH...
    UHH...
    Doamne cata prostie pe lumea asta, in ceea ce priveste comentariile voastre si respectiv preferinta unora pt taranismul clasic BMW , Audi , Mercedes , ca doar de astea s-au auzit pe aici la noi , la branza de oi
    1 0
  • jaguar vs bmw
    http://www.youtube.com/watch?v=epxbQ2xfBZg pt fanii jaguar...
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru