Feedback

Brabus a creat cea mai rapidă decapotabilă cu patru locuri din lume

De Sebastian Toma
Publicat Marti, 12.07.2011
Tunerii de la Brabus au dezvoltat cea mai rapidă decapotabilă cu patru locuri din lume. Punctul de plecare a fost Mercedes-Benz E-Klasse Cabrio, căruia i-a fost aplicat un motor V12 bi-turbo de 800 CP şi 6.3 litri.

Esential

800 CP dezvoltă Brabus 800 E V12.
6.3 litri este cilindreea acestui model, motorul de bază având o capacitate cilindrică de 5.5 litri.
1.100 Nm este valoarea la care a fost limitat cuplul maxim pentru a nu distruge transmisia.

Tunerii de la Brabus au dezvoltat un pachet de modificări pentru Mercedes-Benz E-Klasse Cabrio. Modelul a primit denumirea 800 E V12 în urma montării unui motor V12 bi-turbo, care furnizează 800 CP şi 1.100 Nm. Motorul este cuplat unei transmisii automate cu cinci trepte, ranforsată pentru a rezista nivelului superior de cuplu motor. Potrivit celor de la Brabus, cuplul motor maxim furnizat de motor ar fi de 1.420 Nm, dar transmisia nu poate suporta o valoare atât de ridicată.

Puterea este distribuită roţilor din spate prin intermediul unui diferenţial cu alunecare limitată. Viteza maximă a modelului este de 370 km/h, iar accelerarea de la 0 la 100 km/h este realizată în doar 3.7 secunde. Sprint-ul 0-100 km/h este efectuat în doar 9.9 secunde, mai rapid decât accelerarea 0-100 km/h pentru multe modele de volum. Pentru a accelera de la 0 la 300 km/h, modelul Brabus 800 E V12 are nevoie de numai 23.9 secunde. Pe lângă faptul că este cel mai rapid model decapotabil din lume cu patru locuri, acesta este şi cel mai puternic cabrio cu patru locuri din lume.

Pentru a suporta noile modificări, suspensia a fost recalibrată, iar modificările aerodinamice l-au lăţit pe E-Klasse Cabrio. Fiecare modificare a fost testată în tunelul aerodinamic şi componentele utilizate au fost realizate din fibră de carbon. Un Brabus 800 E V12 costă 478.000 de euro, iar nemţii construiesc doar la comandă.

Via | Yahoo

Comentarii (11)

  • Ho nebunilor...
    Deci se pot face si lucruri fenomenale... Daca (de exemplu) un motor, sa zicem emblematicul 3.0 CDI scoate 224 CP intr-o generatie, iar in urmatoarea 245... Problema nu e ca n-ar putea sa fie modificat (nu fortat, nu cu inca o turbina, ci in aceeasi confuguratie) sa scoata 300, dar de ce? Exista tehnologie pentru a produce lejer masini de 2 ori mai performante, dar daca deodata s-ar baga toate cunostintele ingineresti intr-o generatie de masini, pe urma ce o sa mai faca in urmatoarea generatie?

    Sau faza cu consumul... deasemenea daca deodata consumul ar scadea brusc... ar lua bataie producatorii de la regii petrolului, Dar asa...pretul petrolului creste invers proportional cu scaderea consumului si toata lumea e multumita :)
    10 1
  • dragos_thaci
    @GT-R
    Aici ai dreptate, dar astea sunt deja alte discutii si nu prea isi au rostul aici.
    Exista tehnologie si resurse, cat sa se elimine de tot nevoia de petrol. Asta sa fie clar.
    Dar sunt prea multi miliardari care depind de petrol. Miliardari care conduc lumea de fapt.
    8 1
  • Remus: Wolswagan Saran 2010 motor 1900 Raspunde
  • @dragos_thaci
    Da, e mai mult off topic, dar m-a apucat meditatia cand am vazut ce se poate face cu un motor "obisnuit" si asta inca nu e cn stie ce pe langa alte motoare...
    Numai daca stai sa te gandesti cine e Brabus pe langa Mercedes (ok, tot din curtea lor dar totusi ei spun ca lucreaza cu scule "personale").
    Marii constructori nu fac masini pentru a arata cat sunt de tari fata de concurenta ( pentru ca daca ar face asta chiar ne-am speria ce "lupte" ar fi, si n-ar mai fi atat de similare motoarele diferitilor producatori), ci doar ne vor banii si... uh... chiar ca aici e rostul de o dezbatere aprinsa...
    Lasand discutia de mai sus, admirabila totusi realizarea...
    9 0
  • :)
    Facem o liniuta?
    7 1
  • chiar sunt curios daca il face la o liniuta cum zice colegu pe m6 hurricane
    6 3
  • @gts
    Daca tot erai asa curios , de ce nu ai dat un search chiar aici pe site si aflai ce performante are m6 hurricane.: "http://www.automarket.ro/stiri/m6-hurricane-cs-cel-mai-rapid-coupe-bmw-din-lume-20650.html "
    Iar daca iti este lene sa arunci un ochi pe link iti fac eu un rezumat:
    Mercedes 0-100 km/h: 3.7s 0-200 km/h: 9.9 0-300 km/h: 23.9
    M6 Huricane 0-100 km/h: 4.4 0-200 km/h :9.6 0-300 km/h: 26

    Deci Mercedes castiga 2 din 3 probe. Adica este mai performat decat M6.
    Nu-i asa ca acum nu vei putea dormi la noapte de draci?
    2 3
  • s-o credeti voi
    China in momentul de fata este cea mai mare putere a lumii, resursele de petrol se vor duce de acum incolo catre ei! nu catre europa si nici catre america, asa ca ssst! mucles, ca am belito!
    1 8
  • Brabus e in top 5 la tunning parerea mea...
    Numai cand vezi cuplul motor deja te intrebi e masina sau avion ??? ----->>>>>>>>>>>>>
    5 0
  • care e problema ta ? de unde ai dedus tu ca vezi Doamne eu sunt fan Bmw ? am vazut un filmulet foarte socant cu un m 5 hurricane si practic acolo am admirat cea mai brutala plecare in "cox" maxim pe o masina.si eram curios ce diferenta este intre ele ? uite ca mi-a fost lene sa caut pe google. dar asa sunt romanii repede sa dea cu presupusul si sa bage ironiii inutile. asta e link-ul : http://www.youtube.com/watch?v=iUmybBEZPKE&feature=related .stai linistit ca ,desi am un e 60 525 2005( SI UN VECTRA GTS) imi plac foarte mult "Mertanele" si ca atare as alege oricand daca as avea posibilitatea un CLS BRABUS ROCKET.
    3 1
  • BRABUS-AMG-HAMMANN-ABARTH samd
    Brabus e nr.1 in tuningul adevarat,nu ca unii;pun doua pragui de PVC si gata,e casa de tuning.
    4 0
  • asta e deja sublim,dar eu as fi interesat cand apare si varianta AMG ?
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru