Cinci comenzi pentru Lotus la o săptămână de la debutul mărcii în România

De Sebastian Toma
Publicat Joi, 03.03.2011
Românii au comandat deja cinci unităţi Lotus, la doar o săptămână de la debutul oficial al mărcii pe piaţa mioritică.

Importatorul mărcii Lotus în România se mândreşte cu cinci comenzi în doar o săptămână de la deschiderea primului showroom în ţara noastră. Forza Rossa, importatorul Lotus şi Ferrari în România, este, totodată şi importatorul exclusiv al mărcii Lotus în Serbia, Muntenegru şi Republica Moldova. Reprezentanţa Lotus este localizată pe şoseaua Bucureşti-Ploieşti, în vecinătatea aeroportului Otopeni.

Estimăm că anul acesta cadenţa de livrări Lotus va fi de cel puţin două unităţi pe lună. Avem la vânzare trei modele de care suntem sigur că ne vor asigura acest ritm de vânzări., a declarat Ion Bazac, acţionar şi preşedintele al Consiliului de Administraţie al importatorului Lotus în România, pentru Mediafax.

În prezent, importatorul Lotus în România are pe stoc trei modele – Elise, Exige şi Evora. Acestea au preţuri cuprinse între 40.000 şi 80.000 de euro. Clienţii Lotus pot să comande şi modelele Evora Enduro GT, Elise Club Racer şi Evora by Mansory.

În cadrul evenimentului de lansare a mărcii în România, constructorul britanic a prezentat şi modelul Evora S, cel mai puternic reprezentant al mărcii fondate de Colin Chapman.

Via | Mediafax

Comentarii (4)

  • ţară de oameni săraci!:))
    16 0
  • saracia din romanica........
    daca e sa privim pe strazile altor tari sau state sarace vom vedea multe masini vechi inca in circulatie.....ca un exemplu lada........care in rusia sunt in numar mare in circulatie si nu ma refer la modele noi low-cost....ci la modele de lada vechi de 20-25 de ani......
    in romania insa 'vechea' noastra Dacia nu se mai vede pe strazi numa masini straine.....si romanu se plange ca nu are bani.....
    17 0
  • De ce au amestecat Lotus cu Ferrari?
    Si 2: Ion Bazac - am spus totul cu asta.
    Ne meritam soarta!
    8 1
  • George
    Stratificare sociala
    In ultimul timp constatam o polarizare din ce in ce mai accentuata a societatii, in sensul in care exista un numar mic de oameni incredibil de bogati, care isi permit masinile astea, iar pe de alta parte asistam la o saracire a majoritatii populatiei, care nu isi mai permite nici un fel de masini. Datorita disparitiei clasei mislocii (atata cata era ea), incepem sa semanam tot mai mult cu America Latina.
    In alta ordine de idei, nu vad unde ar putea sa le foloseasca proprietarii acestor masini la adevarata lor valoare intr-o tara unde nu exista nici macar banalele autostrazi. Nu mai vorbim de Circuite profesionale!
    11 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru