Revenirea la Rabbit
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Una dintre marile surprize ale Salonului de la New York este reprezentata de VW Golf V. Nu pare nimic special la prima vedere, insa daca vorbim de modul in care Volkswagen a ales sa isi prezinte modelul, calculele se schimba. Intr-un moment de inspiratie (o mostra de marketing si comunicare eficiente), germanii au revenit la denumirea sub care Golf a fost cunoscut in State intre 1975 si 1984. VW Golf devine astfel, peste ocean, Golf Rabbit, schimbarea determinand aparitia, dupa 20 de ani, a celebrului logo care reprezinta un iepure in plin fuleu.
Acest mod de a “americaniza” modelul produs la Wolfsburg este de fapt un apel la nostalgici, care isi aduc aminte cu placere de succesul pe care Golf Rabbit l-a avut in Statele Unite in anii ’70-’80 (1.3 milioane de exemplare vandute in 10 ani).
“Rabbit a fost intotdeauna un nume ales exclusiv pentru pietele din Statele Unite si Canada. In timp ce restul lumii a avut de-a face cu Golf, americanii au condus iconicul Rabbit", afirma directorul de brand al celor de la Volkswagen, Kerri Martin.
“Clientii Volkswagen vor sa simta relatia care se formeaza intrei ei si masina. Nume ca Beetle, Fox si Rabbit sunt suportul acestei afirmatii”, adauga Martin.Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Gigantul Stellantis și chinezii de la Leapmotor vor comercializa mașini cu zero emisii și preț accesibil pe piața europeană. Pentru început vor exista două modele care vor ajunge și în România. (14.05)
-
Constructorul italian de automobile nu are de gând să monteze turbine pe noul motor V12, care echipează modelul 12Cilindri. Anunțul a fost făcut chiar de șeful de dezvoltare din cadrul mărcii italiene. (14.05)
-
Au apărut noi detalii despre noua generație Opel Frontera. SUV-ul german este disponibil într-o versiune hibridă și electrică, iar prețul de pornire este de 24.000 de euro. (14.05)
- Șeful Volkswagen: mașinile hibride plug-in, necesare datorită plafonării interesului pentru modele electrice
- Ford schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
- Invazia chineză
- Noutăți pentru Land Rover Defender: motor diesel mai puternic și mai mult lux
- Hyundai: mai multe funcții ale mașinii, disponibile pe bază de abonament
Comentarii (0)