Salonul Auto de la Geneva 2014

Volkswagen Golf GTE, fratele plug-in hybrid al lui GTI, se prezintă

Publicat Joi, 20.02.2014
de Sebastian Toma
Comenteaza 12
Volkswagen Golf GTE, fratele plug-in hybrid al lui GTI, se prezintă - Poza 1
Volkswagen Golf GTE, fratele plug-in hybrid al lui GTI, se prezintă - Poza 2
Volkswagen Golf GTE, fratele plug-in hybrid al lui GTI, se prezintă - Poza 3
Volkswagen Golf GTE, fratele plug-in hybrid al lui GTI, se prezintă - Poza 4
Volkswagen Golf GTE, fratele plug-in hybrid al lui GTI, se prezintă - Poza 5
Volkswagen Golf GTE, fratele plug-in hybrid al lui GTI, se prezintă - Poza 6
Volkswagen Golf GTE, fratele plug-in hybrid al lui GTI, se prezintă - Poza 7
Volkswagen Golf GTE, fratele plug-in hybrid al lui GTI, se prezintă - Poza 8
Volkswagen Golf GTE, fratele plug-in hybrid al lui GTI, se prezintă - Poza 9
Volkswagen Golf GTE, fratele plug-in hybrid al lui GTI, se prezintă - Poza 10
Volkswagen va lansa la Geneva noul Golf GTE, o versiune plug-in hybrid a compactei, echipată cu elementele care îl caracterizează în mod normal pe sportivul gamei, Golf GTI.

Esential 940 de kilometri poate să parcurgă Golf GTE cu un plin de carburant şi cu bateria încărcată.
1.8 litri la sută este consumul mixt al lui Golf GTE.
Volkswagen Golf GTE este al doilea membru ecologic al gamei de compacte din Wolfsburg, modelul urmând să fie lansat la Salonul Auto de la Geneva împreună cu electricul e-Golf. Spre deosebire de acesta, Golf GTE este un plug-in hybrid, care preia tuşele care intră în mod normal în echiparea lui Golf GTI sau GTD. Ca orice hibrid, Golf GTE are două motoare: un propulsor cu ardere internă de 1.4 litri şi 150 CP şi un motor electric de 102 CP. Cele două motoare formează un sistem hibrid de 204 CP şi sunt capabile să-l propulseze pe Golf GTE de la 0 la 100 km/h în 7.6 secunde. Adevăratul element special la acest model este cuplul maxim, de 350 Nm, net superior altor modele echivalente din segment.
Până la viteza de 130 km/h, Golf GTE poate să fie propulsat în modul 100% electric.

Noua versiune a lui Golf a primit interiorul care-l caracterizează pe GTI, cu tot cu tapiţeria "tartan" şi volanul sport cu trei spiţe.

Urmareste Automarket
Acumulatorul lui Volkswagen Golf GTE realizează o încărcare completă de la priză în doar trei ore şi jumătate, în timp ce autonomia sa este de 50 de kilometri în modul 100% electric.
Per total, autonomia totalizează 940 kilometri, potrivit estimărilor oficiale. Capacitatea acumulatorului este de 8.8 kWh, unitatea este răcită cu lichid şi foloseşte tehnologia litiu-ion. Bateria însumează doar opt procente din masa totală a lui Golf GTE.

Via Volkswagen


Comentarii (12)

  • someone
    in sfarsit un hibrid cat de cat abordabil, ca motorul pe benzina performant. dar un pret, o data a lansarii pe piata nu se anunta?
    10 6
  • Intrebare (poate stupida): daca motorul pe benzina este de 148 CP si cel electric de 101 CP, sistemul hibrid are doar 201 CP? Daca poate cineva sa ma lamureasca apreciez.
    5 1
  • O fi asta masina sport electrica, dar o sa mergi cu ea incet ca sa nu ramai cu ea in drum.
    2 9
  • @hmm

    sistemul hibrid nu aduna pur si simplu puterile celor doua unitati.

    Daca nu faci alergie la termenul de japonez cauta pe site-ul toyota. Acolo explica cum functioneaza un sistem hibrid si iti vei da seama dece 1+1
    5 0
  • de ce 1+1
    3 0
  • deci asta e un fel de prius, numai ca are cele 2 motoare mult mai puternice? cel termic, fiind chiar turbo...
    unde mai pui, chit ca e golf, ca arata de 100 de ori mai bine.
    pana la urma, pretul cat va fi? stie cineva? banuiesc ca totusi va fi un exemplar de nisa (e in seria gti/gtd) sportiv, cu un pret pe masura...
    2 0
  • @mog

    cred ca cei de la Toyota niciodata nu si-ar fi inchipuit ca numele de Prius va ajunge sa fie sinonim cu tehnologia hibrid

    cica "asta e un fel de prius"...... :))

    Imi inchipui o dicutie de tipul: "Am un Golf GTE hibrid... Ahh, ca un Prius?...Nu frate, nu chiar, e hibrid dar are doua motare tari, unul electric altul termic....Da ma, ca un Prius!"
    7 1
  • Dacia Plant
    Daca cer pe modelul simplu hibrid +38.000euro, pe acesta sigur cer peste 50.000
    2 1
  • da vianu inteleg ce spui, tocmai de asta am si zis ca asta e paretargetat spre performanta...prius e masina normala.
    cu gte mai dai o liniuta, mai un circuit...cu prius cand te apuci sa depasesti mai zici o rugaciune, un Doamne Ajuta...
    0 0
  • e / pare targetat*
    o optiune de editare a commentariilor ar fi draguta, zic.
    0 0
  • depasirile le faci in cunostinta de cauza, nu crezi?

    dincolo de aruncarea unui ochi in retrovizoare sau aprecierea distantelor pana la potentiala masina de pe contrasens/ori viraj/ori varf de deal/etc mai stii si ce iti poate masina

    din ce experienta am/avut cu Prius acesta se comporta chiar mai bine decat un echivalent termic. Si asta datorita cuplului instant de la motorul electric. Deci nu, cat am fost in Prius singurul lucru pe care il inganam (cat faceam o depasire) erau versurile de la melodia din boxe.

    Sunt curios cum se va comporta GTE...cu siguranta cum ai zis si tu...mult mai performant decat Prius
    4 0
  • eram mai mult rautacios, am mers si eu cu prius (model mai vechi), nu e atat de rea.
    mi`am adus aminte de o replica dintr`un film de comedie: "drag racing in a Prius!?!?!"
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru