Salonul Auto de la Frankfurt 2013

Ferrari 458 Speciale, cea mai performantă versiune a supercarului, vine la Frankfurt

Publicat Marti, 20.08.2013
de Sebastian Toma
Comenteaza 10
Ferrari 458 Speciale, cea mai performantă versiune a supercarului, vine la Frankfurt - Poza 1
Ferrari 458 Speciale, cea mai performantă versiune a supercarului, vine la Frankfurt - Poza 2
Ferrari 458 Speciale, cea mai performantă versiune a supercarului, vine la Frankfurt - Poza 3
Ferrari 458 Speciale, cea mai performantă versiune a supercarului, vine la Frankfurt - Poza 4
Ferrari 458 Speciale, cea mai performantă versiune a supercarului, vine la Frankfurt - Poza 5
Ferrari 458 Speciale, cea mai performantă versiune a supercarului, vine la Frankfurt - Poza 6
Ferrari 458 Speciale, cea mai performantă versiune a supercarului, vine la Frankfurt - Poza 7
Ferrari 458 Speciale, cea mai performantă versiune a supercarului, vine la Frankfurt - Poza 8
Ferrari 458 Speciale, cea mai performantă versiune a supercarului, vine la Frankfurt - Poza 9
Ferrari 458 Speciale, cea mai performantă versiune a supercarului, vine la Frankfurt - Poza 10
Ferrari 458 Speciale, cea mai performantă versiune a supercarului, vine la Frankfurt - Poza 11
Ferrari 458 Speciale, cea mai performantă versiune a supercarului, vine la Frankfurt - Poza 12
Ferrari 458 Speciale, cea mai performantă versiune a supercarului, vine la Frankfurt - Poza 13
Ferrari va aduce la Frankfurt o versiune mai performantă a lui 458 Italia. Aceasta se numeşte 458 Speciale, are 605 CP şi "face suta" în trei secunde.

Esential 9000 rpm este turaţia la care motorul lui Ferrari 458 Speciale livrează puterea maximă.
Ferrari 458 Speciale este surpriza italienilor pentru Salonul Auto de la Geneva. Zvonurile care anunţau debutul unei versiuni de performanţă ale supercarului din Maranello avansau nume precum Monte Carlo, Challenge Stradale şi Scuderia, dar Ferrari a decis să folosească o nouă denumire. În caz că vă întrebaţi ce-i aşa de special la versiunea de performanţă a lui 458 Italia, aflaţi că modelul vin cu un V8 de 4.5 litri care livrează 605 CP şi 540 Nm, poate să urce până la 9.000 rpm şi este motorul aspirat cu cea mai mare putere litrică din lume dintre toate propulsoarele de serie oferite vreodată de un constructor de automobile.

Pe lângă faptul că este mai puternic decât un 458 standard, modelul este cu 90 de kilograme mai uşor, totalizând 1.290 kilograme. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h este realizată în doar trei secunde, pe când acceleraţia de la 0 la 200 km/h este realizată în 9.1 secunde.

Reprezentanţii Ferrari spun că versiunea Speciale este cu 1.5 secunde mai rapidă decât 458 Italia pe circuitul lor de teste, Fiorano.

Urmareste Automarket
Ferrari l-a echipat pe 458 Speciale cu un set de anvelope Michelin Pilot Sport Cup 2, dezvoltat special pentru noua versiune, care îi asigură performanţe deosebite atât pe asfalt uscat, cât şi pe asfalt ud. Modelul prezintă o serie de îmbunătăţiri aerodinamice, printre care se numără şi flaps-uri controlate electronic. Tracţiunea este ridicată la noi cote graţie sistemului Side Slip Angle Control, care analizează unghiul de derapaj al vehiculului şi îl compară cu o ţintă prestabilită de fabrică, ca apoi să distribuie cuplul motor între roţi pentru a atinge valoarea dorită.

Via Ferrari


Comentarii (10)

  • Mircea
    Un motor de nota 10 , mai ales ca imi plac motoarele aspirate , deoarece nu vreau sa am probleme cu turbinele , cine nu si-ar dori o masina ca aceasta ?
    23 6
  • Adrian
    Ca de obicei Ferrari isi dovedeste valoare si exclusivitatea. Sa vedem si ce pret vor cere pe el....sigur o sa ,,sara'' de 250 de mii.
    @Mircea
    Eu de exemplu NU imi doresc o asa masina chiar daca imi place si o apreciez. Nu sunt pasionat de masini sport. In schimb imi plac masinile confortabile asa ca as cumpara un Rolls Royce Phantom EWB cu partitie si in doua culori speciale (alb perlat si bej) daca mi-as permite. Iar pretul unui asemenea exemplar este de 650 de mii de euro :). Deci va ramane la stadiul de vise pt. mine pana cand o sa castig marele premiu la LOTO :). Pana atunci o sa ma multumesc cu un Porsche Macan la 4-5 ani dupa aparitie, pt. ca unul nou nu imi permit decat in leasing. Iar leasing nu fac pt. ca nu am chef sa dau 90% din venit pe rata masinii. Sunt fan Porsche si o sa imi cumpar unul pana la urma dar nu nou. De ce Macan si nu alt model ? Pt. ca o sa fie cel mai economic Porsche. 2.0 TDI :) si ma intereseaza sa fie util...sa merg cu el pe orice tip de drum. + ca nu imi place sa arunc banii pe benzina/motorina degeaba pe drumurile noastre ,,minunate'' atata timp cat nu sunt milionar in euro. Va doresc o seara bun tuturor si sa ne auzim de bine !
    9 4
  • flapsuri
    o iau (cand fac ~80 ani, sper ca macar atunci)
    sa vezi ce merg cu ea printre blocuri cu flapsurile alea controlate electronic
    14 3
  • Cat despre masina: Daca nu ar avea acele dungi si ar fi mai putin agresiva, ai spune ca este Facelift!
    0 11
  • frumoasa masina......si pe langa asta probabil e cea mai buna masina sport din lume......indiferent de pret.......
    acum probabil cei de la Lambo se vor pune cu burta pe carte mai ales ca Galardo se cam apropie de sfarsitu carierei......
    6 4
  • @Automarket, bine ca mi-ati sters mie comentariul si pe ale altor analfabeti agramati, care nu stiu sa lege o fraza, le lasati...

    Ma abtin de la injuraturile care-mi vin...
    10 3
  • @ Andi - asa stie automarket sa se poarte cu noi astia de le sustinem afacerea, fara utilizatori nu sunteti nimic, nu uitati asta!
    7 4
  • Adrian
    @pop Asa este....dar si noi fara Automarket nu am avea atate informatii in domeniul auto. Deci suntem kit. Ei ne au la mana si noi pe ei.
    2 0
  • Adrian
    @tzenu_bmw Da...este o masina foarte echilibrata din toate punctele de vedere. Pt. mine cea mai buna masina sport este Aventador.
    Pe locul 2 Ferrari California si 3 Porsceh 911 Turbo S.
    3 0
  • Adrian
    Porsche scz...
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru