Seat Ibiza Cupra, versiune de 210 cai putere la Geneva

De Bogdan Mirică
Publicat Marti, 22.02.2011
Importatorul modelelor Seat în Elveţia a decis să dezvăluie în cadrul Salonului de la Geneva o ediţie limitată a modelului Ibiza Cupra, botezată R210. Numele este inspirat de cei 210 cai putere ascunşi sub capotă.

Esential

210 cai putere dezvoltă versiunea Seat Ibiza Cupra R210.

Cei care nu se pot mulţumi cu resursele actualului Ibiza Cupra, cea mai puternică versiune a modelului spaniol subcompact, vor avea parte de o surpriză frumoasă la Geneva. Importatorul elveţian al brandului din Martorell va expune la Salonul de la Geneva o ediţie limitată a actualului Ibiza Cupra, mult mai puternică, botezată R210.

După cum o sugerează şi numele, sub capota hatchback-ului iberic se vor afla 210 cai putere, storşi din acelaşi propulsor TSI de 1.4 litri, de provenienţă Volkswagen. Unitatea va fi asistată de transmisia DSG cu şapte rapoarte. Dealerul din Ţara Cantoanelor a promis comercializarea versiunii de performanţă doar pe piaţa din Elveţia, însă am putea vedea o schimbare a deciziei, dacă publicul reacţionează bine la ediţia limitată.

Mai multe informaţii despre noul Ibiza Cupra vor fi făcute publice în prima zi a Salonului Auto de la Geneva.

via | autoblog

Comentarii (4)

  • di bomb! cred ca este cel mai puternic 1.4 de pe piata la ora actuala!
    6 3
  • auto media
    praf in ochi
    indiferent cat de mult au evoluat sculele si materialele e imposibil sa garanezi fiabilitate la un motor cu o cilindree atat de mica si o putere atat de mare... motorul asta nu duce mai mult de 200.000 km neam!
    4 3
  • @auto media
    Iti dai seama.Noroc cu tine ca esti ingineru suprem in motoare
    3 1
  • burzum
    sucks!!!
    am facut un drive test cu Renault Clio RS, motor 2.0 aspirat, 200 hp... senzatii bestiale...
    un motor mic, turbo, nu am condus... dar nu il consider fiabil, mai ales atat de mic si cu o putere asa de mare...
    eu nu as cumpara asa ceva!!!
    personal, consider ca un 1.4 turbo cu maxim 140 hp este acceptabil(daca nu e fortat prea mult, in timp)... de la 1.6 in sus e o alta poveste...
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru