Salonul Auto de la Paris 2012

Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş

Publicat Luni, 17.09.2012
de Mircea Meșter
Comenteaza 15
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 1
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia Sandero 2: schimbări de efect pentru modelul românesc de oraş - Poza 2
Dacia modernizează Sandero şi-i oferă modelului său de oraş o nouă faţă, un interior revizuit şi mai ales un nou motor modern.

Dacia Sandero primeşte în această toamnă o serie de binemeritate schimbări estetice, aceasta fiind prima modificare estetică primită de modelul de segment mic produs la Mioveni. Fotografiile fac parte din lotul oficial pe care Dacia îl pregăteşte pentru Salonul Auto de la Paris şi au fost publicate în premieră de publicaţia franceză L'Automobile Magazine înainte ca Dacia să le ofere presei pe site-ul oficial de presă.

Jurnaliştii francezi susţin că noul Sandero este de fapt a doua generaţie, Dacia sărind astfel peste un facelift operat modelului românesc la mijlocul primei generaţii a carierei de piaţă. Dacă Dacia va oficializa acest lucru, Sandero va fi unul dintre foarte puţinele modele europene care trec la o generaţie nouă fără a avea în prealabil un facelift dedicat.

SCHIMBĂRI ESTETICE IMPORTANTE

La nivel estetic, noul Dacia Sandero 2 se remarcă printr-o faţă complet nouă, în linie cu cea prezentată tot astăzi pe noul Logan 2. Blocurile optice se transformă complet, liniile rotunde ale modelului precedent fiind înlocuite de unele angulare, simple, care par o evoluţie stilistică a celor prezentate de Dacia acum patru ani pe conceptul Duster. În spate, noul Sandero - care este ceva mai scurt decât modelul pe care îl înlocuieşte - vine cu stopuri care amintesc de cele ale lui VW Polo, BMW Seria 1 sau chiar noul Mercedes A-Klasse, modificarea fiind din nou una radicală faţă de precedentul model.

Schimbări şi mai interesante la nivelul habitaclului, acolo unde noul Dacia Sandero se laudă cu intervenţii estetice care îl optimizează şi-l aduce mai aproape de anul 2012 în ceea ce priveşte liniile, tehnologia şi materialele. Astfel, chiar dacă rămâne cu un bord simplu şi uşor de înţeles, noul Sandero are o planşă de bord simplă, care în centru va avea display-ul multimedia inaugurat pe monovolumul Lodgy.

Evident, acesta va fi disponibil contracost, însă suma de 300 de euro - aceeaşi ca pe Lodgy - nu este o barieră enormă în căutarea unui bord mult mai coerent, mai plăcut vizual şi - evident - mult mai util. Ca elemente interesant, apar comenzi pe volan pentru sistemul Cruise Control, iar butoanele de deschidere a geamurilor sunt aşezate în acelaşi loc: zona tunelului central, între scaune.

Urmareste Automarket
MOTOR TURBO DE 0.9 LITRI

Dacia Sandero 2 nu vine cu inovaţii doar la nivel estetic, ci şi la capitolul tehnologie. Conform jurnaliştilor francezi, noul Sandero se va afişa în faţa clienţilor cu un nou motor care va moderniza instantaneu gama de unităţi disponibile pe modelul românesc.

Este vorba de noul motor turbo TCe de 0.9 litri şi 90 de cai putere prezentat până acum de Renault pe noile Twingo şi Clio. Acesta are trei cilindri şi reprezintă o alternativă foarte interesantă pentru cei care evitau gama Dacia din cauza motoarelor sale depăşite. Evident, unităţile clasice din linia Dacia - benzină de 75 CP şi diesel de 75 şi 90 CP - vor rămâne în picioare, pentru a-i asigura modelului de la Mioveni poziţionarea pe o plajă de preţ accesibilă.

via L'Automobile Magazine


Comentarii (15)

  • Frumusica:P (fata de ce a fost pana acum)
    50 2
  • Si spatele arata mai bine decat la noul logan (ma refer la design-ul stopurilor) care se integreaza mult mai bine in linia generala a masinii.
    38 2
  • PATRATANU GEORGE ALIN
    CAM SE ASAMANA LEIT CU SEDANUL LOGAN 2!
    4 24
  • Seamana mult prea mult cu VW Polo..
    18 19
  • Johnny-V
    arata bine masina
    26 3
  • ohoooo, ce polo ieftin au facut.... si ce mare e ...
    acuma chiar nu mai vad nici un motiv sa cumperi un vw sh ... asta arata la fel, e la fel de fiabil, si e NOU!!!
    40 2
  • antonny
    daca voi ii spuneti polo ......Pai asa sa ii ramana numele Polo Romaesc care sa ii multumesc pe Germani, Francezi , Spanioli .......
    12 1
  • SUPERB! Great job Renault!
    17 3
  • bravo Dacia.....tot respectu.......
    motoru de 0.9 este o alegere f. buna......mai ales ca motoarele cu 3 cilindri sunt tot mai populare in ziua de azi........
    15 4
  • ciuruitu
    reiau, trucaj : noul Logan nu se mai numeste Logan, noul Sandero nu se mai numeste Sandero, asa ca spatele ala e tucat
    2 10
  • Mitica
    Spun din nou ce am spus si la noul Logan, arata extrem de mult ca Lada Granta.
    1 21
  • pt o masina de firma , de tras toata ziua, e perfecta !
    15 0
  • Aduce un pic a Polo.
    Cred ca varianta Stepway cu roti de 16 inch va arata foarte bine
    4 0
  • de ce sa nu facem masini urate cand putem sa facem masini urate?
    0 13
  • Frumos. BV DACIA.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru