46% din şoferi nu pot identifica martorul de presiune scăzută în pneuri
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Un sondaj făcut de compania Schrader a relevat faptul că aproape jumătate dintre şoferii care conduc vehicule echipate cu un sistem de monitorizare a presiunii în pneuri nu înţeleg ce semnificaţie are martorul din bord care îi avertizează de presiunea scăzută în unul din pneuri. Mulţi şoferi circulă cu o presiune inferioară în pneuri, aceasta fiind adesea cu 25% mai mică decât recomandarea constructorului. Această practică este extrem de periculoasă deoarece scade manevrabilitatea şi capacităţile de frânare ale vehiculului şi creşte riscul unui accident.
Toate modelele care sunt echipate cu acest sistem de avertizare beneficiază de acelaşi indicator luminos. Indicatorul prezintă forma unei anvelope şi are chiar şi „şanţuri” pe suprafaţa de rulare pentru a aminti exact funcţia sa. Interiorul anvelopei imaginare este marcat de un semn de exclmare, iar indicatorul este colorat în galben. Cu toate acestea, 46% din şoferi nu ştiu ce înseamnă acest indicator.
Circa 14% dintre respondenţi au declarat că indicatorul reprezintă un martor pentru alte probleme la masinşă, dar nu pentru anvelope.Nu mai puţin de 96% din respondenţi au declarat că este foarte periculos să circuli cu anvelopele umflate necorespunzător şi că acest lucru este un pericol şi pentru ceilalţi. În încercarea de a combate ignoranţa criminală a unora, producătorii de senzori de presiune în anvelope au creat un site pentru a educa şoferii din întreaga lume care vor să afle mai multe despre acest sistem de siguranţă.
CLICK AICI PENTRU A ACCESA PORTALUL DE INFORMARE SCHRADER
Via | EGMCarTech
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a testat 8 mașini noi, printre care și un model produs în România. Ford Tourneo Courier, modelul produs la Craiova, a obținut 4 stele, în timp ce 3 modele chinezești au reușit să obțină 5 stele. (11.07)
-
Grupul Stellantis a emis un ordin de Stop-Drive pentru posesorii modelelor Citroen C3 și DS3. Mașinile afectate sunt produse între 2009 și 2019 și sunt echipate cu airbag-uri Takata. Ordinul este valabil și pentru clienții din România. (20.06)
-
Volvo a dezvăluit un nou tip de centură de siguranță, care va apărea pentru prima dată la viitorul SUV electric EX60. Noua centură de siguranță va ști mărimea ocupanților și se va adapta în caz de impact după mărimea acestora. (05.06)
-
Noua Kia EV5 ajunge acum și în Europa: autonomie de 530 kilometri
-
PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-5. 5 lucruri esențiale + VIDEO
-
VLE, viitoarea utilitară electrică Mercedes-Benz, a parcurs 1.090 de kilometri în 13 ore
-
Noile Chery Tiggo 7 și Tiggo 8, lansate oficial în România: start de la 26.000 euro
-
Șoc în F1: Christian Horner, dat afară de la Red Bull
Altfel nu mai merita sa mai pierdem noi (cititorii) timp cu voi..