46% din şoferi nu pot identifica martorul de presiune scăzută în pneuri
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Un sondaj făcut de compania Schrader a relevat faptul că aproape jumătate dintre şoferii care conduc vehicule echipate cu un sistem de monitorizare a presiunii în pneuri nu înţeleg ce semnificaţie are martorul din bord care îi avertizează de presiunea scăzută în unul din pneuri. Mulţi şoferi circulă cu o presiune inferioară în pneuri, aceasta fiind adesea cu 25% mai mică decât recomandarea constructorului. Această practică este extrem de periculoasă deoarece scade manevrabilitatea şi capacităţile de frânare ale vehiculului şi creşte riscul unui accident.
Toate modelele care sunt echipate cu acest sistem de avertizare beneficiază de acelaşi indicator luminos. Indicatorul prezintă forma unei anvelope şi are chiar şi „şanţuri” pe suprafaţa de rulare pentru a aminti exact funcţia sa. Interiorul anvelopei imaginare este marcat de un semn de exclmare, iar indicatorul este colorat în galben. Cu toate acestea, 46% din şoferi nu ştiu ce înseamnă acest indicator.
Circa 14% dintre respondenţi au declarat că indicatorul reprezintă un martor pentru alte probleme la masinşă, dar nu pentru anvelope.Nu mai puţin de 96% din respondenţi au declarat că este foarte periculos să circuli cu anvelopele umflate necorespunzător şi că acest lucru este un pericol şi pentru ceilalţi. În încercarea de a combate ignoranţa criminală a unora, producătorii de senzori de presiune în anvelope au creat un site pentru a educa şoferii din întreaga lume care vor să afle mai multe despre acest sistem de siguranţă.
CLICK AICI PENTRU A ACCESA PORTALUL DE INFORMARE SCHRADER
Via | EGMCarTech
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a încheiat o nouă serie de teste de siguranță cu nu mai puțin de 18 modele noi. Printre acestea se numără și noua generație Renault Clio, care a obținut 4 stele în testele de siguranță. (10.12)
-
Euro NCAP a anunțat că va schimba modalitatea în care va testa mașini noi începând din 2026. Noile teste vor fi împărțite în 4 etape de siguranță, iar acestea vor fi punctate diferit față de modul de punctare din prezent. (28.11)
-
Euro NCAP a încheiat o nouă rundă de teste de siguranță, care a inclus nu mai puțin de 23 de modele. Dintre acestea, 18 au primit 5 stele ca urmare a testelor de siguranță. (19.11)
-
Topul celor mai fiabile mărci auto în 2025: japonezii ocupă primele 4 locuri

-
Noua Dacia Logan facelift poate fi comandată în România: start de la 15.000 de euro

-
Mercedes-Benz a construit cel mai luxos Unimog pentru a sărbători 80 de ani

-
Geely lansează primul său SUV plug-in hybrid în România: start de la 37.000 euro

-
REPORTAJ: Off-road în deșertul din Maroc cu noua Dacia Duster Hybrid 4x4













Altfel nu mai merita sa mai pierdem noi (cititorii) timp cu voi..