6.200.000 de vehicule GM, suspecte de probleme la franare
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Desi a incercat sa profite la maxim de pe urma caderii de imagine suferite de rivalii Toyota, General Motors s-ar putea vedea aruncat intr-un scandal asemanator. Organizatia americana NHTSA, responsabila pentru siguranta rutiera, investigheaza in prezent o problema la sistemul de franare a unui numar impresionant de vehicule GM, mai precis 6.200.000 de unitati.
Produse intre 1999 si 2003, exemplarele afectate de investigatie pot prezenta o coroziune a sistemului de franare. Este vorba mai exact despre degradarea starii conductelor care alimenteaza cu lichid de frana intreg sistemul acestor modele. Problemele nedepistate la timp pot duce la pierderea presiunii in sistemul de franare si la consecinte drastice pe sosea.
NHTSA a deschis procedura de verificare, dupa ce in ultima vreme au fost totalizate 110 plangeri privind coroziunea sistemului de franare. Modelele afectate de procesul de investigatie si de un eventual recall masiv sunt Chevrolet Suburban, Chevrolet Tahoe, Chevrolet Avalanche, Chevrolet Silverado, GMC Yukon si GMC Sierra.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
În 2026, Statele Unite vor împlini oficial 250 de ani. Pentru a marca această aniversare, Chevrolet a pregătit câteva modele speciale. (11.12)
-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noul Mercedes-Benz GLB. Urmașul electric al lui EQB are o autonomie de 630 kilometri













vor plati mai scump !
WOW!
@ LEE
Problema lu GM e un pic diferita iar Toyota n-a fost chiar sipca de pronaos in toata povestea asta, ba din contra.
Astept ca Toyota sa profite de situatie (sa spuna ceva de genul "ba pe-a mamei dumneavoastra") ca sa dovedeasca faptul ca este fair-play...
Sistemul de franare se verifica periodic la cel putin 2 ani de zile, conducte, lichid ... etc.