Americanii înăspresc testele de siguranţă din acest an
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Puşi în faţa unei avalanşe de modele care obţin cinci stele la testele de siguranţă, americanii de la NHTSA au decis să facă teste mult mai exigente pentru următoarele modele pe care le vor încerca. Noilor modele le va fi mult mai greu, dacă nu chiar imposibil, să obţină cinci stele, în timp ce modelele care obţineau patru stele în trecut s-ar putea să nu mai obţină decât două. Ce-i drept, cei de la NHTSA nu au schimbat metodologia de testare din 1979 până în prezent, iar rezultatul a fost că 99% din modelele testate au obţinut cinci stele.
Pe viitor, noile modele vor fi testate la o viteză mai mare în toate situaţiile de test. Creşterea vitezei de impact este un rezultat direct al îmbunătăţirii vehiculelor şi la faptul că şoferii au început să conducă mult mai repede în comparaţie cu anii trecuţi. Cei de la EuroNCAP nu au operat încă o asemenea măsură, testând modelele în continuare la 64 km/h pentru impactul frontal. Scopul acestor teste mai exigente este obligarea producătorilor de automobile să realizeze vehicule mai sigure.
Pentru a asigura siguranţa pasagerilor, manechinele de teste vor fi mult mai sensibile. Astfel, senzorii manechinelor de test vor ceda la forţe mult mai mici, care vor simula răni care nu cauzează nici măcar probleme pe termen scurt persoanelor accidentate.
Pasagerul din dreapta va primi trăsături feminine pentru a observa efectul acestor schimbări asupra stării de sănătate a manechinului în cazul unei fiinţe mai delicate. Primele modele care vor fi testate sub noua metodologie sunt Jeep Grand Cherokee, BMW Seria 5 F10, Ford Taurus şi Honda Pilot.Via | DetroitNews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
MG 3, modelul de clasă subcompactă al mărcii britanico-chineze, a obținut 4 stele la testele Euro NCAP. Organismul de siguranță rutieră a notat și o problemă de siguranță majoră pentru acest model, după ce prinderile scaunului șoferului s-au rupt în timpul unui test. (11.09)
-
Euro NCAP a efectuat o rundă nouă de teste de siguranță cu 16 mașini noi. Dintre toate mașinile testate în această serie, 12 au obținut scorul maxim de 5 stele. Printre modelele supuse la noile teste de siguranță au fost Audi Q4 e-tron, Mini Aceman și Hyundai Ioniq 9 și BMW Seria 1. (08.09)
-
În intervalul ianuarie-august 2025, constructorul american de automobile a inițiat 104 rechemări în service, cel mai mult dintre toți producătorii. Ele au afectat peste două milioane de vehicule. (20.08)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
"Cei de la EuroNCAP nu au operat încă o asemenea măsură, testând modelele în continuare la 64 km/h pentru impactul frontal."
de aici cineva ar putea intelege ca europenii au o viteza de test mai mica decat grasanii de peste ocean
FALS: hamburgheristii testeaza impactul frontal la 56 km/h, de aia toate barcile lor si sufrageriile ambulante iau 5 stele
Demult vroiam sa scriu chestia asta dar nu am timp....
Responsabilitati si indatoriri?
Unde?
In romanica?
Since when?
In anul 1990 erau 22 de milioane de milogi.
Acum mai sunt cam 18 milioane care mai stau cu mana intinsa.
Cei 4 milioane au realizat ca trebuie sa puna osul la bataie ,daca vor ceva de la viata asta imputita.
Doar o vorba sa-ti mai spun:testele idiotilor de peste ocean sunt mai tari decat toate testele din europa.aici intra si testul anti prrostie.
.
Ganditi-va la o chestie;ce au facut ei in 200 de ani si ce am facut noi in 2000 de ani.Noi am facut si am dat tepe de 2000 de ani incoace!