Americanii înăspresc testele de siguranţă din acest an
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Puşi în faţa unei avalanşe de modele care obţin cinci stele la testele de siguranţă, americanii de la NHTSA au decis să facă teste mult mai exigente pentru următoarele modele pe care le vor încerca. Noilor modele le va fi mult mai greu, dacă nu chiar imposibil, să obţină cinci stele, în timp ce modelele care obţineau patru stele în trecut s-ar putea să nu mai obţină decât două. Ce-i drept, cei de la NHTSA nu au schimbat metodologia de testare din 1979 până în prezent, iar rezultatul a fost că 99% din modelele testate au obţinut cinci stele.
Pe viitor, noile modele vor fi testate la o viteză mai mare în toate situaţiile de test. Creşterea vitezei de impact este un rezultat direct al îmbunătăţirii vehiculelor şi la faptul că şoferii au început să conducă mult mai repede în comparaţie cu anii trecuţi. Cei de la EuroNCAP nu au operat încă o asemenea măsură, testând modelele în continuare la 64 km/h pentru impactul frontal. Scopul acestor teste mai exigente este obligarea producătorilor de automobile să realizeze vehicule mai sigure.
Pentru a asigura siguranţa pasagerilor, manechinele de teste vor fi mult mai sensibile. Astfel, senzorii manechinelor de test vor ceda la forţe mult mai mici, care vor simula răni care nu cauzează nici măcar probleme pe termen scurt persoanelor accidentate.
Pasagerul din dreapta va primi trăsături feminine pentru a observa efectul acestor schimbări asupra stării de sănătate a manechinului în cazul unei fiinţe mai delicate. Primele modele care vor fi testate sub noua metodologie sunt Jeep Grand Cherokee, BMW Seria 5 F10, Ford Taurus şi Honda Pilot.Via | DetroitNews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a testat 8 mașini noi, printre care și un model produs în România. Ford Tourneo Courier, modelul produs la Craiova, a obținut 4 stele, în timp ce 3 modele chinezești au reușit să obțină 5 stele. (11.07)
-
Grupul Stellantis a emis un ordin de Stop-Drive pentru posesorii modelelor Citroen C3 și DS3. Mașinile afectate sunt produse între 2009 și 2019 și sunt echipate cu airbag-uri Takata. Ordinul este valabil și pentru clienții din România. (20.06)
-
Volvo a dezvăluit un nou tip de centură de siguranță, care va apărea pentru prima dată la viitorul SUV electric EX60. Noua centură de siguranță va ști mărimea ocupanților și se va adapta în caz de impact după mărimea acestora. (05.06)
-
Cireașa de pe tort
-
Ford: producția la uzina de la Craiova a crescut cu 26% în primele 6 luni
-
Cupra, record de vânzări în prima jumătate a anului 2025. Formentor rămâne vedeta
-
Opel Astra primește o versiune hibridă mai puternică: start de la 38.500 euro
-
Porsche 911, ediție specială pentru România: omagiu adus celebrului Transfăgărășan
"Cei de la EuroNCAP nu au operat încă o asemenea măsură, testând modelele în continuare la 64 km/h pentru impactul frontal."
de aici cineva ar putea intelege ca europenii au o viteza de test mai mica decat grasanii de peste ocean
FALS: hamburgheristii testeaza impactul frontal la 56 km/h, de aia toate barcile lor si sufrageriile ambulante iau 5 stele
Demult vroiam sa scriu chestia asta dar nu am timp....
Responsabilitati si indatoriri?
Unde?
In romanica?
Since when?
In anul 1990 erau 22 de milioane de milogi.
Acum mai sunt cam 18 milioane care mai stau cu mana intinsa.
Cei 4 milioane au realizat ca trebuie sa puna osul la bataie ,daca vor ceva de la viata asta imputita.
Doar o vorba sa-ti mai spun:testele idiotilor de peste ocean sunt mai tari decat toate testele din europa.aici intra si testul anti prrostie.
.
Ganditi-va la o chestie;ce au facut ei in 200 de ani si ce am facut noi in 2000 de ani.Noi am facut si am dat tepe de 2000 de ani incoace!