Americanii înăspresc testele de siguranţă din acest an
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Puşi în faţa unei avalanşe de modele care obţin cinci stele la testele de siguranţă, americanii de la NHTSA au decis să facă teste mult mai exigente pentru următoarele modele pe care le vor încerca. Noilor modele le va fi mult mai greu, dacă nu chiar imposibil, să obţină cinci stele, în timp ce modelele care obţineau patru stele în trecut s-ar putea să nu mai obţină decât două. Ce-i drept, cei de la NHTSA nu au schimbat metodologia de testare din 1979 până în prezent, iar rezultatul a fost că 99% din modelele testate au obţinut cinci stele.
Pe viitor, noile modele vor fi testate la o viteză mai mare în toate situaţiile de test. Creşterea vitezei de impact este un rezultat direct al îmbunătăţirii vehiculelor şi la faptul că şoferii au început să conducă mult mai repede în comparaţie cu anii trecuţi. Cei de la EuroNCAP nu au operat încă o asemenea măsură, testând modelele în continuare la 64 km/h pentru impactul frontal. Scopul acestor teste mai exigente este obligarea producătorilor de automobile să realizeze vehicule mai sigure.
Pentru a asigura siguranţa pasagerilor, manechinele de teste vor fi mult mai sensibile. Astfel, senzorii manechinelor de test vor ceda la forţe mult mai mici, care vor simula răni care nu cauzează nici măcar probleme pe termen scurt persoanelor accidentate.
Pasagerul din dreapta va primi trăsături feminine pentru a observa efectul acestor schimbări asupra stării de sănătate a manechinului în cazul unei fiinţe mai delicate. Primele modele care vor fi testate sub noua metodologie sunt Jeep Grand Cherokee, BMW Seria 5 F10, Ford Taurus şi Honda Pilot.Via | DetroitNews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Volvo a dezvăluit un nou tip de centură de siguranță, care va apărea pentru prima dată la viitorul SUV electric EX60. Noua centură de siguranță va ști mărimea ocupanților și se va adapta în caz de impact după mărimea acestora. (05.06)
-
Ford a inițiat o campanie de rechemare amplă pentru cel puțin câteva zeci de mii de mașini vândute în Europa. Conform Sistemului de Alertă Rapidă al Uniunii Europene, mai multe modele ale mărcii, printre care și cele produse la Craiova, au probleme cu conductele de carburant, care pot provoca un incendiu. (29.05)
-
Belgienii de la Euro NCAP au publicat rezultatele celei mai recente sesiuni de teste de impact, la care a participat inclusiv Dacia Bigster. SUV-ul produs la Mioveni a primit un punctaj de 3 stele. (22.05)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
"Cei de la EuroNCAP nu au operat încă o asemenea măsură, testând modelele în continuare la 64 km/h pentru impactul frontal."
de aici cineva ar putea intelege ca europenii au o viteza de test mai mica decat grasanii de peste ocean
FALS: hamburgheristii testeaza impactul frontal la 56 km/h, de aia toate barcile lor si sufrageriile ambulante iau 5 stele
Demult vroiam sa scriu chestia asta dar nu am timp....
Responsabilitati si indatoriri?
Unde?
In romanica?
Since when?
In anul 1990 erau 22 de milioane de milogi.
Acum mai sunt cam 18 milioane care mai stau cu mana intinsa.
Cei 4 milioane au realizat ca trebuie sa puna osul la bataie ,daca vor ceva de la viata asta imputita.
Doar o vorba sa-ti mai spun:testele idiotilor de peste ocean sunt mai tari decat toate testele din europa.aici intra si testul anti prrostie.
.
Ganditi-va la o chestie;ce au facut ei in 200 de ani si ce am facut noi in 2000 de ani.Noi am facut si am dat tepe de 2000 de ani incoace!