Americanii investighează airbag-urile de la generaţia precedentă a lui E-Klasse
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Organismul american NHTSA cercetează airbag-urile de pe modelele Mercedes-Benz E-Klasse vândute în Statele Unite ale Americii, îndeosebi unităţile produse între 2005 şi 2006. Problema pe care o studiază specialiştii americani priveşte un conector în care se prinde airbag-ul, care ar putea fi defect. Deşi au primit patru plângeri în acest sens, niciun client Mercedes-Benz nu a fost rănit în urma unui accident în care a fost implicat un E-Klasse W211 din anii de producţie mentionaţi din cauza acestei probleme.
Purtătorul de cuvânt Mercedes-Benz din Statele Unite ale Americii, Robert Moran, a declarat pentru Bloomberg că problema ar putea să apară dacă şoferul brachează volanul la maximum şi dacă acel conector iese în momentul respectiv din blocul în care este montat. În momentul respectiv, şoferul este avertizat cu martorul de airbag aprins în bord, iar unul dintre cele două coduri de eroare apărute ajutau la descoperirea acestui defect. Încă din decembrie 2005, constructorul german a înlocuit cablul respectiv cu unul mai lung, pentru a evita orice fel de problemă pe care ar putea să o întâmpine clienţii săi.
Cu toate acestea, dacă americanii de la NHTSA consideră că este necesar un recall, ar putea fi implicate aproape 100.000 de unităţi.Problema respectivă a fost tratată în momentul reparaţiei ordonate de Mercedes-Benz prin mărirea spaţiului de mişcare al cablurilor prinse prea strâns, în timp ce modelele noi construite au primit un cablu mai lung. Există riscul ca modelele CLS construite între 2006 şi 2010 să aibă aceeaşi problemă, dar cei de la NHTSA nu au anunţat încă vreo verificare pentru acestea. Americanii se tem că airbag-urile ar putea să nu se declanşeze în cazul unui impact ce ar avea loc cu volanul bracat la maximum în stânga sau în dreapta, aşa că preferă să verifice airbag-urile respective şi sistemul lor de declanşare. Codurile de eroare respective sunt 9103 si 9123, deşi clienţii Mercedes-Benz din Europa nu sunt afectaţi de această problemă.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
În intervalul ianuarie-august 2025, constructorul american de automobile a inițiat 104 rechemări în service, cel mai mult dintre toți producătorii. Ele au afectat peste două milioane de vehicule. (20.08)
-
Dacia și Renault recheamă în service mai mule modele dotate cu motorul hibrid de 1.6 litri. Campania de rechemare a fost inițiată din cauza unei potențiale probleme la cutiile de viteze montate pe mașinile cu acest motor. (07.08)
-
Euro NCAP a testat 8 mașini noi, printre care și un model produs în România. Ford Tourneo Courier, modelul produs la Craiova, a obținut 4 stele, în timp ce 3 modele chinezești au reușit să obțină 5 stele. (11.07)
-
Ce-am fost și ce-am ajuns
-
Vânzările de electrice, în creștere la nivel global. China și Europa, cele mai performante piețe
-
Lamborghini prezintă noul Fenomeno: hibrid cu 1.080 CP și producție limitată
-
Ediție de adio pentru BMW Seria 8: producție limitată la 500 de exemplare
-
Noul concept Bentley EXP 15: oferă indicii despre designul viitoarelor modele
Dupa Toyota acum urmeaza Mercedes? Mult tupeu au americanski astia ...
Acum e cam tarziu...desi la cata electronica/mecatronica incomplet testata se pune in masinile noi ar avea de ce sa se lege aproape la orice model indiferent de producator.
Alergatura asta dupa vinovati e ciudat; ce s-o fi intampland real in spatele ei si care e motivatia reala si obiectivul oamenilor care fac asta?