Americanii investighează airbag-urile de la generaţia precedentă a lui E-Klasse
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Organismul american NHTSA cercetează airbag-urile de pe modelele Mercedes-Benz E-Klasse vândute în Statele Unite ale Americii, îndeosebi unităţile produse între 2005 şi 2006. Problema pe care o studiază specialiştii americani priveşte un conector în care se prinde airbag-ul, care ar putea fi defect. Deşi au primit patru plângeri în acest sens, niciun client Mercedes-Benz nu a fost rănit în urma unui accident în care a fost implicat un E-Klasse W211 din anii de producţie mentionaţi din cauza acestei probleme.
Purtătorul de cuvânt Mercedes-Benz din Statele Unite ale Americii, Robert Moran, a declarat pentru Bloomberg că problema ar putea să apară dacă şoferul brachează volanul la maximum şi dacă acel conector iese în momentul respectiv din blocul în care este montat. În momentul respectiv, şoferul este avertizat cu martorul de airbag aprins în bord, iar unul dintre cele două coduri de eroare apărute ajutau la descoperirea acestui defect. Încă din decembrie 2005, constructorul german a înlocuit cablul respectiv cu unul mai lung, pentru a evita orice fel de problemă pe care ar putea să o întâmpine clienţii săi.
Cu toate acestea, dacă americanii de la NHTSA consideră că este necesar un recall, ar putea fi implicate aproape 100.000 de unităţi.Problema respectivă a fost tratată în momentul reparaţiei ordonate de Mercedes-Benz prin mărirea spaţiului de mişcare al cablurilor prinse prea strâns, în timp ce modelele noi construite au primit un cablu mai lung. Există riscul ca modelele CLS construite între 2006 şi 2010 să aibă aceeaşi problemă, dar cei de la NHTSA nu au anunţat încă vreo verificare pentru acestea. Americanii se tem că airbag-urile ar putea să nu se declanşeze în cazul unui impact ce ar avea loc cu volanul bracat la maximum în stânga sau în dreapta, aşa că preferă să verifice airbag-urile respective şi sistemul lor de declanşare. Codurile de eroare respective sunt 9103 si 9123, deşi clienţii Mercedes-Benz din Europa nu sunt afectaţi de această problemă.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a anunțat că va schimba modalitatea în care va testa mașini noi începând din 2026. Noile teste vor fi împărțite în 4 etape de siguranță, iar acestea vor fi punctate diferit față de modul de punctare din prezent. (28.11)
-
Euro NCAP a încheiat o nouă rundă de teste de siguranță, care a inclus nu mai puțin de 23 de modele. Dintre acestea, 18 au primit 5 stele ca urmare a testelor de siguranță. (19.11)
-
Constructorul japonez de automobile anunță o rechemare în service care afectează peste un milion de mașini. Printre modelele afectate se numără Land Cruiser, Mirai, Prius, Subaru Solterra, dar și mai multe modele Lexus. (09.11)
-
Primele imagini cu noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact va ajunge acum și în Europa

-
UE va permite condiționat vânzarea mașinilor noi cu motoare termice și după 2035

-
Imagini noi cu viitoarea Cupra Raval: preț de 26.000 euro

-
Noua Toyota GR GT este aici: motor V8 hibrid de 650 CP

-
Noutăți pentru Ford Ranger: două linii de echipare noi și sistemul autonom BlueCruise















Dupa Toyota acum urmeaza Mercedes? Mult tupeu au americanski astia ...
Acum e cam tarziu...desi la cata electronica/mecatronica incomplet testata se pune in masinile noi ar avea de ce sa se lege aproape la orice model indiferent de producator.
Alergatura asta dupa vinovati e ciudat; ce s-o fi intampland real in spatele ei si care e motivatia reala si obiectivul oamenilor care fac asta?