Automarket a testat noul VW Passat CC!

De Mircea Meșter
Publicat Miercuri, 09.07.2008
Am testat, timp de trei zile, versiunea CC (Confort-Coupe) a lui Passat. Citeste cum esti vazut la bordul unui altfel de VW.

Unele teste de presa cu modelele noi intrate in gama constructorilor consacrati pe piata iti pot da batai de cap nebanuite. In sensul bun al cuvantului. De exemplu, ce poti sa povestesti intr-un test pe care il faci timp de trei zile prin Bucuresti si imprejurimi cu un Volkswagen Passat? Se cunosc aproape toate detaliile despre familia acestui model, fiecare pusti de pe strada recunoscand liniile unui Passat, fie el de generatie noua sau veche.

Si totusi, de aceasta data e altfel. Pentru ca Passat-ul despre care vorbim e altfel. A primit in coada numelui particula CC, si-a schimbat vizibil forma blocurilor optice, care acum sunt mult mai dinamice decat cele ale versiunii clasice, si a primit o linie a plafonului plonjata spre partea posterioara – un pedigree de coupe clasic. Ceva a ramas insa. Si e un element extrem de important: Passat CC vine cu toate cele patru usi la purtator pentru a convinge lumea ca, totusi, coupe-urile cu patru usi nu sunt doar o inchipuire a jurnalistilor sau a designerilor care n-au altceva de facut decat sa isi imagineze un nou segment de piata.


DE CE "CC"?

Si aici ajungem la una dintre problemele de care vorbeam anterior: primul lucru pe care il faci cand esti intr-un Passat CC este sa ii faci pe oameni sa inteleaga faptul ca "CC" nu inseamna "Coupe-Cabrio", asa cum suntem obisnuiti cu toti, ci "Confort-Coupe", o denumire inventata de germani pentru a descrie in doua cuvinte noua masina. Partea buna in toata aceasta poveste este ca romanii incep sa cunoasca industria auto indeajuns de bine incat sa constientizeze faptul ca masina pe care o au langa ei la semafor este "noul CC" sau, in cel mai rau caz, "Passat-ul nou". Esti oprit pe strada, esti intrebat de unde si pana unde ai pus mana pe noul model si esti gratulat cu afirmatii de genul "Da, frate, e misto". Pe scurt, modelul Volkswagen este facut pentru a atrage privirile si pentru a aduce un suflu nou in gama unuia dintre cele mai iubite si cumparate modele ale germanilor.


DIFERENTE DE ADN

Exista insa si alte diferente – ceva mai putin vizibile - fata de varianta berlina. Acestea incep inca de la dimensiuni, cand aflam ca Passat CC este mai lung si mai lat decat varianta clasica cu 31, respectiv 36 de milimetri. Pentru a fluidiza liniile, inaltimea a coborat insa drastic, Passat CC fiind cu 5 centimetri mai scund decat varianta sedan. Urmeaza schimbarile de look, Passat CC fiind o versiune ceva mai fluida a modelului pe care il putem admira pe strazi in acest moment.

Blocurile optice anterioare si posterioare au fost alungite pentru a se integra perfect in peisaj, spatele coboara lin dinspre montantul 3 inspre portbagaj, linia usilor spate fiind singura care dezamageste oarecum, inginerii de design Volkswagen fiind nevoiti sa "taie" usa in conditiile unui spatiu mult mai restrans decat in cazul variantei berlina. Cu toate acestea, spatiul destinat bagajelor nu a avut de suferit, fiind disponibili 535 de litri pentru incarcarea diferitelor obiecte in portbagaj. 


MOTOARE

In ceea ce priveste motorizarile, Volkswagen a optat pentru doua unitati turbodiesel de 2.0 litri (140 si 170 CP) si pentru alte trei motoare pe benzina cu injectie directa (1.8 litri TSI/160 CP si 250 Nm, 2.0 litri TSI/200 CP si 280 Nm sau V6 3.6 FSI/300 CP si 350 Nm). Acesta din urma este cel mai puternic motor al gamei, accelerand de la 0 la 100 km/h in 5.6 secunde. Normal, viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h, in virtutea intelegerii intre constructorii germani.


DESPRE 1.8 TSI

Noi am testat versiunea pe benzina de 1.8 litri echipata perfect pentru ca cel de la volan sa se simta ca intr-o masina care il respecta. Desi suntem o tara de maniaci in ceea ce priveste versiunile TDI, motorul de 2.0 litri fiind intalnit in aproape toate intersectiile patriei, "benzina" de 1.8 litri trebuie luata cu adevarat in seama atunci cand se ajunge la optiuni de cumparare. Avantajele imediate ale TSI-ului de 1.8 litri si 160 de cai sunt silentiozitatea unitatii, pretul sensibil mai scazut decat cel al motoarelor diesel (versiunea testata porneste de la 26.000 de euro in Romania) si, mai ales, nivelul de pret la care a ajuns motorina la statiile de alimentare. Si inca ceva, un element care tine de senzorial si care este adeseori trecut cu vederea atunci cand in calcul intra elemente mult prea materiale: benzina se simte si se aude altfel. Iar daca cei 160 de cai de sub capota vi se vor parea prea anemici, lucru putin probabil daca aveti de gand sa plimbati cu masina inca maximum doua persoane, aveti la dispozitie o gama intreaga de motoare super-potente, care culmineaza cu un V6 de 300 de cai demn de o limuzina de lux: Control adaptiv al sasiului, tractiune integrala 4Motion, DSG cu sase trepte.


CONSUM ASTEPTAT

Tot secretul in pregatirea psihica e sa va asteptati la un consum relativ ridicat, demn de un coupe.

In cazul modelului testat de noi, consumul urban s-a ridicat la 13.7 litri/100 de kilometri, in timp ce in afara a scazut, dar nu mai jos de 8 litri. Limitele sunt normale, insa nu e cazul sa va asteptati la economie, pentru ca CC-ul va invita la pedala.


CONFORT CAT CUPRINDE

Unul dintre punctele forte ale noului Passat CC este reprezentat de suspensiile destul de sportive incat sa iti ofere senzatia de sportivitate, dar indeajuns de moi incat trecerea peste liniile de tramvai idioate din Bucuresti sa nu te transforme intr-un off-roader de ocazie. Elementul de confort nu intarzie sa apara nici la interior, unde bancheta din spate transformata in doua locuri nu da semne ca ar putea deranja in vreun fel ocupantii. Mai mult, spatiul pentru picioare este mai mare decat in Mercedes CLS, primul exponat adevarat al coupe-urilor cu patru usi si mdoelul care a deschis practic acest segment de piata. E adevarat, conceptul de coupe implica o vizibilitate posterioara limitata. Din nou un element normal, corectat insa de Volkswagen prin sistemul Park Assist Vision, care intra in functiune automat atunci cand este angajat marsarierul. Acest pachet vine optional in versiunile superioare, dar noi l-am avut si a fost util. La fel cum este touchscreen-ul de pe consola centrala care stocheaza toate comenzile importante ale masinii sau tastatura de telefon ascunsa dupa un panou in bord care devina disponibila la nevoie. Depinde numai de voi sa evaluati utilitatea acesteia in conditiile in care sistemul bluetooth are nevoie de telefonul celui care il utilizeaza.

Una peste alta, Passat CC este un model placut, care iti ridica imaginea si respectul pe care cei din jur ti-l ofera in trafic. A treia varianta de caroserie sosita in gama Passat devine, astfel, un "must" pentru cei care isi doresc sa iasa, pe cat posibil, din linia clasica a detinatorilor de VW. Asta daca nu isi aleg 2.0 TDI.

Taguri: Passat, VW, Volkswagen

Comentarii (61)

  • claudiuDC
    Consum?!
    13.7 litri/100 km. consum urban? Da' ce-ati facut cu el fratilor?! L-ati tinut la 7.000 de ture intr-a-ntaia tot test-drive-ul? Sau mers cu 2 km/h cu clima pe LOW de jur-imprejuru' Arcului de Triumf?! Sa fim seriosi, poate era consumul instantaneu...e un TFSI totusi.
    0 0
  • marketing curat
    Si ce va mira consumul
    Este un motor turbo caruia ii trebuie combustibil mai mult decat unui aspirat normal
    0 0
  • noname00
    bbb - aici gresesti, este motor turbo, dar acest motor a inlocuit 2.0 FSI tocmai pentru ca este mai economic, si ofera si putin mai multa putere si cuplu. Cat despre consum, ma asteptam sa fie mai mic in afara, in oras nu mi se pare totusi prea mare, este totusi o masina de peste 1.5 tone
    0 0
  • ludovic
    fotograful alex rusu
    mai,ultima poza cu locurile din spate este foarte dar foarte proasta,nu ar fi trebuit sa fie inclinata si ar fi trebuit sa fie de marime mare ca si la pozele cu exteriorul masinii.
    0 0
  • ClaudiuDC
    Consum
    se vede ca esti un semidoct, tocmai ca este TFSI ar trebui sa consume mult.Motorul de pe VW 2.0 TFSI consuma 15-16
    0 0
  • alexx24
    am avut 1.8 T 150 de cai pe fostul passat si stiu ca asa consuma in oras sub 12 nu sta, iar in afara cam 8. Si 1.8 tsi e urmasul acestui motor, consum identic, dar 10 cai in plus, nu al 2.0 tfsi cum scrie mai sus. Frumoasa masina, f frumoasa.. mai ca imi pare rau ca nu am asteptat sa iasa cc`ul si m`am bagat la B6. Fata de Passat are diferit sistemul adaptiv al sasiului si lane assist cred, in rest celelalte optiuni sunt la fel.
    0 0
  • mkedge
    eu am un A4 mai 2008, 1.8 T- 160 de "cai", dar nu imi consuma asa de mult. imi place la nebunie cum merge, cum se aude motoru`, dar nu consuma asa mult. drumu brasov-bucuresti mi-a luat 6.4
    iar in oras, la mers frumos, 8-9-10. dar nu sare de 12
    0 0
  • LIFEPHORM
    Poze?
    Merita o poza cu toate cele 4 geamuri coborate... totusi!
    0 0
  • cum ?
    Cu consum 14 l/100km. cine cumpara asa ceva ?! Si mai e si uritica !
    0 5
  • e cam mult 14 l/100km dar cine are bani so ia nu se mai uita la benzina
    0 0
  • re:
    bai rapandulelor... ce vi se pare asa de anormal consum 13.7 cand un logan de 1.4 consuma 10 in oras???? mai bine taceti draq si ocupati-va de biciclete.. ca acolo nu ii consum... gica tu ce masina ai?logan?ca dak ai avea un vw ca ala.. nu cred k te-ai mai da jos din ea.. da critica la romani e mare... praf sunteti ma... mai invatati si pe urma sa va dati cu presupusu
    4 0
  • hondafan
    alternativa
    eu unul m-as indrepta spre noul Honda Accord.
    motor 2.0 - 156 CP
    2.4 - 201 CP ...consum 11.9 :)))))

    honda rullz :)))
    0 2
  • Passat CC
    Passat CC
    13.7 litri la suta de km este un consum absoult normal pentru un motor supraalimentat de 1.8 in oras. Honda este intradevar o alternativa dar:
    1. Motorul este muuuult mai lent (condus modelul precedent de 150 de CP)
    2. Motorul consuma mai mult deoarece este mai mare (20000 cmc) si are puterea maxima la peste 6000 rpm.
    Passat CC este o masina foarte reusita din toate punctele de vedere (tehnic si estetic) dupa parerea mea.
    1 0
  • alex rusu
    Foto vs Continut
    "Draga" ludovic,
    Imi asum numai pozele 1-9, asta e una, iar a doua tine de modul in care omiti sa observi continutul si te axezi doar pe cadratura. Este un articol auto nu concurs foto, important e ca ai vazut CC-ul... now enjoy it!
    Toate bune!
    2 0
  • Din pacate pozele sunt departe de a reda cu adevarat frumusetea masinii.A fost expusa in parcul Tineretului si va pot spune ca este superba (aceea era neagra).Daca sunteti curiosi,mergeti intai s-o vedeti si faceti comentarii dupa,atunci o sa intelegeti si de ce are acest consum.
    0 0
  • claudiuDC
    Sunteti prastie!
    Inapoi la oale cu voi!!!
    Pt. cel care m-a plagiat (ClaudiuDC): i-auzi la el..."se vede ca esti un semidoct, tocmai ca este TFSI ar trebui sa consume mult.Motorul de pe VW 2.0 TFSI consuma 15-16". Ai habar acolo in materia cenusie cam ce inseamna acest FSI?! Iti raspund eu...sigur NU. Ii fi crezand ca e neam cu ABS-u'. Ca ce mama dreq, tot 3 litere are si asta. Pune mana si citeste "Einsteine".
    Auzi-l p-alalalt (iuli): "bai rapandulelor... ce vi se pare asa de anormal consum 13.7 cand un logan de 1.4 consuma 10 in oras????" Tu ce mama zmeilor te dai?! Cu bicicleta lu' bunu'? Cum poti face o astfel de comparatie? Bah, voi si cititi ce scrieti? Stati ca n-am terminat.
    @Passat CC...i-auzi aici remarca de tractorist comunal: "13.7 litri la suta de km este un consum absoult normal pentru un motor supraalimentat de 1.8 in oras". Mai, voi aveti nevoie de control oftalmologic. Ce dreq, vedeti numa' T-ul de dupa cilindree, FSI-ul il lasati sa se duca pe apa sambetei. Loganisti si biciclisti ce sunteti.
    @mkedge - ascultati-l pe el, stie ce vorbeste.
    3 0
  • ProLaguna
    Mie Laguna 3 mi se pare mult mai frumoasa decat Passatu mai ales la interior nu-ti mai vine sa cobori din ea,plus ca e mai ieftina
    0 1
  • JENANT
    NU POT FI BANATI ACESTI "RAPANDULI", DE FIECARE DATA CAND INTRU PE FORUM TRE SA APARA CATE UNUL......SI UITE ASA ITI PIERE TOT CHEFUL DE A MAI INTERACTIONA CU LUMEA
    0 0
  • romania
    in ce tara traim...numai negativism si invidie...
    si mai ales prostie...
    1 0
  • eeeee
    multi vorbesc putin cunosc si apropo comentati numai de consum ca altceva nu stiti coate goale ce sunteti si comparatii faceti incercati macar daca nu va duce mintea atat sa fiti putin mai seriosi poate o a eusim s noi ceva daca suntem mai seriosi
    0 0
  • magaru
    pasat
    la partea din spate seamana cu mercedes CL500.e identic.ce draq n-au si nemtii astia originalitate,se copiaza unii pe altii.ce sa mai zic de galbejiti.in rest arat bine.mai ales daca are simotor de 300hp.consumulnu e mare.si inca ceva.
    nu va mai injurati degeaba.sa va zic un paradox:
    aia cu passat cc au cu ce si nu intra in polemica,
    iar aia care n-au,n-au dar se scuipa unul pe altul.
    1 0
  • eeeee
    eu am impresia ca sunteti invidiosi si la toate comenturile numai criticati peste tot nu vad ceva pozitiv din partea cititorilor si ar trebui sa vorbiti despre masina nu sa va contraziceti se pare ca in romania nu merita sa faci nici macar un asa site ca intra prostii si strica frumosul regret ca sunt roman
    0 0
  • dfhjfhdfh
    fhfdhdf
    am si eu un motor 1.8 tsi si pot sa spun ca am scos consumu de 7-8 in oras cand era liber sau de 16 cand era super aglomerat bara la bara...in general intro zi obisnuita un 12 si ceva 13 consuma..iar in afara am avut consum pe o perioada de 150 km de 6.8 .....iar la mare mers majoritatea timpului 160 poate si 220 uneori consum 8 si ceva..deci se poate sa fie cum spun ei
    0 0
  • vai...
    dintre toate detaliile si informatiile din acest test ,noi ne legam de consum . Da cui ii mai pasa cat consuma masina 12 , sau 11 % cand da 30 000 de euro pe masina ? Oricum, o parere personala despre acest passat , este f urat , este tras de coada designu si mai ales in partea de spate , parca este un cocosat gata sa moara. De alte detalii nu ma pot lega pentru ca nu l-am codus inca, dar daca merge ca passatul normal atunci e ok. Numai bine !
    0 0
  • Circotasul Auto
    Passat
    Cei de la VW au reusit sa creeze o noua clasa PASATistii . Marea majoritate "paseaza" problemele in postura lor de functionari publici si pentru ca ar bate la ochi ca fura prea mult nu isi iau BMW sau MERZAN ci PASSAT .
    Masina arata mare ( de NEAM PROST ) ceea ce o va face sa aiba un mare succes la citi indivizi sunt in Romania in aceasta categorie.
    ( ca sa nu fiu incriminat ca loganist sau biciclist conduc un Cadillac ... )
    0 0
  • andrei
    VW
    nu sunt fan VW, dar modelul asta imi place, e kiar mai mult de cat frumoasa, are clasa.
    dar .. dak as fi sa imi iau un passat(nu un CC k asta e altceva) as trage o fuga pana la dealeru mazda, noua mazda 6 e bestiala;)
    0 0
  • auzi lume
    Auzi la ala de sus compara mere cu masina cica e mai frumoasa laguna.Sa iti cumperi tu daia...
    Astea nu sunt masini pentru cei care merg toata ziua cu loganu
    1 0
  • masina poporului
    ... incerc sa gasesc o comparatzie cu loganul :)) in caz ca nu a facut-o nimeni pana acum :))))
    0 0
  • asta e coupe?:)))
    Bah fratilor de ce se cheama CC(CONFORT COUPE)?si astia de ce au testat modelul cu 4 usi?:)) fa mijto astia de voi :)))
    1 0
  • catalin
    superba!!!
    azi am mers pentru prima data cu masina asta si mi sa parut o masina superba din toate punctele de vedere.cei care o criticati zic k ar fi bine sa o conduceti mai intai!
    0 0
  • e cam urat passatul asta....nu merita consumul
    eu nu as da bani pe asa ceva.....ca sa nu mai vb de bmw, performanta si consumul motoarelor diesel.
    e VW....si cam atat.
    0 0
  • Numa' copii (la indigo)
    Incearca si VW sa aduca un concurent pt Mercedes CLS, dar sunt departe...
    Nu stiu de ca va plac atata VW??? Lucrez in piese auto (de multi ani) si daca n-ar fi VW multe service-uri si-ar inchide portile...Sunt slabe, nu sunt fiabile, pica o gramada de piese, piesele sunt super scumpe (saracii proprietari se prind de cap)...chiar nu inteleg...ce ma distreaza este ca Passat-urile second sunt foarte scumpe...mai pui 1.000-1.500 de euro si iti iei BMW sau Mercedes, care nu se compara.
    Ciudati oamenii...dar no...fiecare dupa cum crede.
    0 0
  • PREA LAUDATA MASINA
    SIGUR CINE A LAUDAT MASINA SI-A LUAT CATEVA MIARE, EU NU AM GASIT NICIODATA VW CONFORTABIL DOAR CONSUMURI F BUNE LA DIESEL SI CAROSERII DESTUL DE TARI IN REST E O CARUTA CA ORICARE ALTA, GASESTI MASINI MAI CONFORTABILE LA BANI MULT MAI PUTINI, FIABILITATE NU A EXCELAT F MULT LA VW IAR PRETURILE SUNT PREA MARI PT CEEA CE SUNT!
    0 1
  • o sa vedem
    la finele lunii o sa va redau exact ce e si ce face masina ,iar legat de vw detin in park destule marci dar tot vw domina la fiabilitate
    0 0
  • Raikkonen
    Passat CC
    Mai fratilor un Logan 1.6 MPI consuma 11,5-12 la suta in oras, ce draq va ... pe voi atata cu consumul de 14l/100 km ??? Pai am avut Vectra de 1.8 16v si imi consuma intre 12-13 l si nu avea nici 160 CP..nici jante de 18 si nici greutatea de 1630 kg...voi care vorbiti de consum habar nu aveti de masini...atat consuma un motor de 1.8 TFSI in oras si asta nu inseamna ca vb de orice oras...diferenta de consum intre Bucuresti si alt oras din tara..in aceleasi conditii si acelasi sofer pot fi si de 4 l/100 km.....dar ce sa stiti voi??? Habar n-aveti...este o masina cu dimensiuni maricele ...are ceva cai si are si jante mari. P.S. Nu uitati ca consumul se va mai lasa cu 1-1,5 litri/100 km, dupa ce masina va avea peste 5000 km parcursi...oooff, foarte slabi sunteti la capitolul cultura auto romanasilor..vb celui de mai sus..presupun ca aveti Dacie multi dintre voi !!!
    0 0
  • mai bine noua honda accord 2.4 executive
    201 CP full de full, tinuta de drum impecabila, 28536 E DDP 7,8 0-100,fata de passact CC 1.8 turbo 32000 E si nu cu toate optiunile de pe Honda!!!!!!!!!! Apropo nu sunt adeptul masinilor japoneze, ci al celor nemtesti dar sa nu uitam ca mazda 6, honda accord sunt masini care trebuie luate in calcul neaparat nemaivorbind de faptul ca sunt mai fiabile!!!!!!! asta e cateodata acceptam si opusul; eu personal sunt fan BMW; am avut 525d 2003 modelul anterior si am fost f multumit de el; l-am vandut si ma gandesc la un honda acum mai ales ca am facut drive test cu 2.0 i executive si mi-a placut mult ; ce sa mai zic de 2,4 i executive????????? mai ganditi-va si..... nu va certati; aici fiecare isi spune parerea!
    0 0
  • cineva
    NU MAI POSTATI SUNTETI VARZA
    Bai fratilor...daca nu stiti despre ce vorbiti nu mai lasati comentarii aiurea ca cine nu cunoaste chiar va crede.Astia care spun ca nu vw nu e fiabil nu ii bagati in seama ca nu au treba cu automobilele. VW e cea mai fiabila marca de la noi. Si pentru ala care a zis ca lucreaza la service auto si cad foarte despiesele de VW...prietene esti praf.A zis un aiurit ca nu exceleaza la fiabilitate si toti berbecii s-au luat dupa el.Eu aduc masini din germania de 4 ani passaturile si golfurile sunt ce le mai fiabile masini de la noi (exceptie masinile de lux, mercedes etc)
    0 0
  • hai sictir
    passat??!
    pana una alta, din ce vad prin Bucuresti, passatu' a cam ajuns masina de manelisti. No ofense!

    Altminteri, nu stiu cine si-ar mai lua passat dupa ce ar citi asta:

    http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=166926
    0 0
  • alexxxxxx
    cc
    salutare am vazut atatea rautati de imi vine sa rad:))) asa isteric fratilor ascultati aici ce spun am masina de o luna este dementiala nu ma refer la faptul ca se parcheaza singura ca isi mentine banda singura ca imi franeaza singura nu nu la asta ma refer ma refer la faptul ca este o masina din care te dai jos fara sa fi obosit am facut 800 de km fara oprire atentie fara orpireeee nu stiu ala care zici ca nu ai confort are probabil un bmw din 99 si se crede mare zeu nu o laud ca e a mea am mai avut masini si seria 3 si a 4 si un eos dar va zic este o masina care va sparge piata felicitari celor de la vw si m..e celor care sunt rai si bat campii niste invidiosi bolnavi cu capu care fac afirmatia incredibil de idioate cred ca si ei cred ce mint acolo faceti frate drive test dar daca aveti bmw s.au mert nu ca o sa muriti de inima rea cand o sa vedeti ca se descurca la unele chestii chair mai bine nu vorbesc din carti am condus multe la viata mea asa ca GURA MICA;)
    1 0
  • cristi
    comparatii fara sens
    Stimati colegi de suferinta.Nu va mai certati aiurea.Stim cu totii ca atunci cind nu ajungi la struguri ti se par acri.VW este o firma de prestigiu , dar sa nu uitam ca fiecare lucru are pretul lui. In alta ordine de idei numai Dumnezeu este perfect. Si ca orice lege a lui Murfy lucrurile se mai si strica.Acum dupa introducere vreau sa adaug si eu citeva vorbe.
    Sunt un utilizator de VW intens. Nu detin una dar avem la firma. Am inceput cu Passat 2.0 TDI. Este racheta , dar si consumul de ulei pe masura cind tii talpa la podea. Probabil este un "bug" din fabricatie pe care ei nu il recunosc- Spun ca asa trebuie. Avem si 3 Logan-uri diesel care nu consuma un gram. Apoi pe la 60-70000 incepe sa se prajeasca cite un injector. Coincidenta este cam mare, deoarece s-a intimplat la 2 masini una de firma si alta particulara. Un al 2-lea bug?
    La stilpii fata captuseala iese de sub cheder( prea scurta si nu se mentine in pozitia din fabrica). Un al treilea bug?. Dupa 70000 incepe sa se slabeasca ornamente ,ceva de prin bord si se aud citeva zornaieli.credeti ca sunt normale?
    De foarte curind am marit parcul cu un Touran si un Golf break. Motoare de 1,9 . Foarte lente in comparatie cu cu cel de Passat. Dar gurile rele spun ca ar fi cele mai fiabile fabricate de cei de la VW. Sunt curios la consumul de ulei cum vor sta.Personal imi plac masinile germane pentru numarul mare de stele la testul de coliziune. Mazda are cam o stea mai putin chiar daca este mai frumoasa. Ref la Honda. Astea da masini. Si se pare ca sunt pe locul 2 dupa Toyota la fiabilitate( eu am fost in fabrica din Japonia si am vazut pe viu ce insemna sistem de management al calitatii).Pacat ca cei de la Toyota nu le au cu designul. De la Celica incoace nu au mai aratat nimic.
    Ca sa finalizez . LA pretul pe care il are un Passat este foarte bun. Nu mai cautati noduri in papura degeaba.CC este super. La mine in oras este deja una si se pare ca o detine un buticar.Pacat.
    0 0
  • vw
    Motorul de 2.0 tdi asa a fost conceput sa consume ulei pt o uzura mai mica(exista o explicatie profesionista undeva pe net pe care nu am retinut-o in totalitate nefiind un specialist in motoare ci mai degraba un pasionat de masini). O masina exceptionala Passat CC.
    0 0
  • amuzanti
    logan 1,4 taxi 8,25 consum urban are un prieten eu 1,5dci taxi 6,25 urban asta in braila si dat in ele fara mila , CC -ul este extraordinar de frumos si merita ca pret fata de un SH de CLS ,CONSUMUL VA SCADEA ESTE FIRESC , 13% PENTRU BENZINA INTRUN ORAS CA BUCURESTIUL IAR ESTE FIRESC CRED EU DAR LA MOTORINA ?????????
    0 0
  • Passat CC
    Salut eu am fost la drive test cu noul Passat CC 2.0 TFSI cu 200 cai si este superb. si legat de consum, a fost resetat inainte de plecare, am mers vreo 25 km, si arata 12.1 L / 100 km, si credeti-ma k am "testat" motorul, recunosc k nu prea am prins trafic insa oricum mi se pare un consum f bun, si intentionez sa`mi iau un 1.8 TFSI deci cel care zice k i`a luat 13.7 la suta crd k greseste
    0 0
  • eu
    bai nebuninol cum puteti sa spuneti ca masina e urata la pretu asta e super masina mai era unu mai sus ca are o laguna arunco frate sunt pacatoase pasatu e super pana la urma e un wv merita cumparata e masina de barbati si pana la urma daca va ganditi la piese nu cred ca va ustura curu ca la laguna si consumu e super pana la urma masina e pt tineri nu pt bosorogi daca ai asa ceva in mana crezi ca te mai gandesti la consum????
    0 0
  • vw CC
    bai fratilor pana sa spuneti cv de aceasta masina ducetiva si faceti un test driver si o sa vedeti k nu mai aveti ce sa caracterizati la ea...eu sunt foarte multumit de acest model cc 1.8/160 ..... si cei kre vati luat de logan sunt fraieri rau ma k loganul nu are motoare mari si caii dar in rest nu vad nici un defect la el si nici consumul asa de mare cum au spus cei de mai sus.......
    0 0
  • VW CC
    Mai nu stiu ce parere au altii despre masina asta .. eu conduc un CC 2.0 TDI , 170 CP si sunt super multumit de el... Are consum de 5.5 cu clima oprita 5.8 cu clima pornita mers normal fara sa o bruschezi , si 6.5-6.8 L/100Km cand mergi cu o medie de 120 si mai faci si cate o depasire in care calci pe acceleraie pana la fund .. la 160 constant consuma 6.1 , la 170 constant consuma 6.3 si mai departe nu m-am mai uitat .. nu am ajuns cu el decat pana la 200 Km/h caci doar ce am terminat rodajul si cu siguranta ajunge la 250 Km/h asa cum spun cei de la VW ca este limitat electronic. este si un filumulet pe you-tube cu un Passat CC de 2.0 170 cai care ajunge la 250.. in oras nu am stat sa ma uit la consum... si daca vrei sa faci economie DIESEL-ul isi spune cuvantul cu un consum de4.4 - 4.6 L / 100 si viteza de 70-90 Km/h mers lent (in cazul in care nu prea mai ai bani de benzina ).. Am folosit si Lane Assist si e super misto sa stai sa te uiti cum ia singura curba (cu viteza medie cu care o poti lua) si Park Assist e iar la fel foarte inteligent.. Despre eleganta nu am ce sa mai zic e foarte comfortabil si mai ales ca poti schimba felul in care suspensia raspunde "Comfort/Sport/Normal" .. Xenon-ul e foarte puternic si daca mergi noaptea in spatele unei masini cu faza lunga (mai aproape de ea) observi ca faza iti bate sub oglinzile celui din fata ta si nu il deranjeaza .. Cele 10 incinte aucustice se aud super , nu iti trebuie mai mult . Telefonul cu bluetooth e tare misto finisajele interioare sunt facute perfect nu gasesti defect interior oricat ai cauta si nici exterior..Poate altii nu o vad asa cum o vad eu .. pana sa o conduc nu ma astepta sa fie chiar asa .. Dar dupa ce te sui prima data in ea si o conduci nu ai mai vrea sa te dai jos .. mai ales ca am luato cand in"craiova" nu era nici un cc cand l-am luat si cand mergeam cu el in oras nu era privire sa nu se atinteasca asupra mea .. Pana si cei cu Mercedes-uri sau BMW-uri din noile generatii se uitau la masina"mea". Nu stiu acum fiecare isi poate da cu parerea dar pt cei negativisti in cazul Vw-ului CC le zic eu ca daca ar consduce-o odata nu ar mai gandi asa rau "despre masina"..
    2 0
  • Cristi trezeste-te frate
    "Cristi' zice mai sus ca el insusi conduce un passat 2.0 TDI dar nu spune ce fel de passat ca sunt o gramada si care motorizare 2.0 cea de 0 sau cea de 170 .. Nici el nu stie ce vorbeste sau despre ce e vorba .. Ma "cristi": aici e vorba de VOLKSWAGEN PASSAT CC al carui pret incepe de undeva de pe la 25.000 Fara TVA .. nu cred eu ca sefu tau de la firma iti da tie PASSAT CC pe mana ca daca il da la toti "papagalii" care o sa se angajeze acolo in urma ta inseamna ca sia batut oc de banii astia .. si nus ei asa prosti sa va dea voua pe mana PASSAT CC .. Poate tu ai condus B6 si e al sefului .. Masina care o conduci doar ocazional asa cateodata cand til mai da si tie ...
    1 0
  • jante 18 inch passat cc
    Cine are jante 18 inch cum se comporta in gropile din buc sau mai bine merg cele de 17 cu talon mai inalt?
    1 0
  • amorezzz
    este frumos
    este intradevar frumos dar nu poti sal compari niciodata cu un CLS 500 poate cu audi A7 ///CLS ramine locu 1
    0 0
  • sssss
    asta da masina asa k taceti din gura ku konsumu si altceva poate sa konsume si 20 k eu tot imi iau e mortala masina poate una dintre cela mai tari din lume dak nu ceam mai tare esti sef dak ai una asa cioku mic :)))
    0 0
  • Passat CC
    vai de capu vostru cu mazda si cu honda :)))....bah voi nu atzi vazut ce kkt de interioare au :))... nu se compara cu CC-ul :-W :|
    0 0
  • PASSAT CC
    va spun eu consumu e de 8%....
    0 0
  • =))
    Astia Cu Renault-urile aruncati'le la gunoi ca nu sunt bune de nimic au cutia praf sunt varza .. asa ... volkswagen , audi , honda accord 2009 rupe :D ... dar ce'l mai frumos interior din toate brandurile mi se pare la Volkswagen culoarea aia albastra belea .. bmw are cel mai naspa interioor...passatu cc consumu de 13.7 eu zic ca il consuma cand te dai la ea ca nu are cum sa consume atat daca schimbi la 2000 dar nu te poti abtine sa nu schimbi la 6000 macar :)) :X
    0 0
  • vw CC
    Prea misto passatul asta!! Bravo volkswagen ;) Interior si exterior de exceptie, gasesti tot ce vrei la aceasta masina :P
    0 0
  • Naicum
    uite asa ...
    astea sunt basme cu consum de 4-5 cum ziceti voi,frate in primu rand sa consume asa putin trebuie sa mergi perfect din punct de vedere a economiei,felul cum franezi orice conteaza,sa mergi fara clima si nu cred eu k vreunul de aici merge perfect sa obtina acel consum care e in fisa tehnica,eu am un 320 d si imi consuma cam 9-10 in oras si merg normal schimb viteza la 2300-2600,mai schimb si la 3000 dar mai rar si cam asta e un consum pt un 2000 diesel parerea mea,iar dak e benzina poti sa te dai si peste cap k nu scazi in oras sub 10 l la un motor pe benzina de 2000 cm,plus k la noi e si foarte aglomerat ... deja in coloana consumul e la ora k la tractoare nu se mai consuma % :)) asa k bagati-va mintile in cap cu fabule care se naruiesc cand ajungi la pompa :))
    0 0
  • passat
    1.8 tsi
    am si eu passat cc 1.8 tsi si imi consuma pana in6.5 afara si 11 in oras Nu am condus tdi dar asta cand il calci numa bmw se tine dupa tine!
    0 0
  • passat cc
    2,0 tsi triptronic
    nu inteleg cum consum atat de mult...eu am 2,0 benzina...si in oras consuma 11 ..dar nu 13--14..asa ca cred ca sunt un pic exagerate..
    0 0
  • F.U.B.H.A.N.D.
    Passat CC
    La orice masina consumul depinde foarte mult de modul cum conduce soferul. Parerea mea este ca Passat si Passat CC, ca sa nu mai zic de Phaeton, sunt niste masini ce pot concura oricand cu orice Mercedes, Audi sau BMW. Am condus si CLS-ul si CC-ul si nu cred ca e vreo diferenta majora de confort.( singura diferenta e ca atunci cand stai in Mercedes si vezi pe altu cu un CC-u ai impresia ca esti mai tare ca el, pt ca......esti in Mercedes). Aaaa....si inca ceva, nu va mai certati ca niste babe, ca nu sunteti deloc sexy.
    0 0
  • passat cc
    eu am un cc tdi 2.0 de 170cp.pana la 3000 de rotatii merge bine,dar peste 3000 devine o bestie.niciodata nu am avut probleme in depasiri. consumul mixt este de 6,5l iar de confort nici nu mai vorbesc. eu nu as-i dao nici pe un bmw, mai ales ca la pret este si mare diferenta. iar la costul de intretinere nu e ceva exagerat. eu sunt foarte multumit,este o masina superba din toate punctele de vedere.daca mergi pe autostrada cu o viteza de pana in 130km, consuma sub 5l. dar daca ai romatism la piciorut drept ajungi la 7,5l. depinde ce sofer esti. in concluzie i-si merita banii
    1 0
  • vw cc 2.0 TSI
    eu am un vw cc 2.0 TSI (200CP).... am venit cu ea de la praga cu 8.5 pe pilot automat maxim 160km..... consum in oras 15-16 l/100km ... asta este da isi merita banii... simti ca ai masina :)
    0 0
  • Pentruu fanii Folksvagin
    Voi va pricepeti la masini la fel de mult cat bunica.

    @ ala cu "vai de capu vostru cu mazda si cu honda :)))....bah voi nu atzi vazut ce kkt de interioare au :))... nu se compara cu CC-ul :-W :|"

    1) Prietene retardat, o masina nu inseamna doar interior. Ca interior are si casa dar nu ies cu ea la plimbare prin oras.
    2) CC are acelasi nivel de calitate la interior ca Golf sau Passat (adica tot plastic ieftin vopsit) Sa vorbiti de interior cand apare lemnul sau pielea in ecuatie, pana atunci sport la lustruit plasticul.
    3) Parerea mea ca Honda are interioare peste VW ca si calitate, de gusturi nu discut ca voi oricum nu aveti\
    4) "daca n-ar fi VW multe service-uri si-ar inchide portile" Amin!
    VW e mai degraba calitate mexicana avand in vedere cate piese produc acolo. Multe din japoneze sunt fabricate chiar la ele acasa.
    Dar ce sa le explici la niste muppetsi care isi cumpara masina pentru pisi?
    5) La capitolul fabilitate CC intra pe lista Hall of Fame alaturi de Polo, Touareg si Beetle
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru