BMW testează sistemul de micronavigaţie Pathfinder
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Inginerii BMW testează un sistem inovator de navigaţie, care îi va îndruma pe şoferi în detaliu într-o zonă pe care nu o cunosc. Mai exact, e vorba de îndrumare în ceea ce priveşte parcarea, locul unde se poate plăti aceasta, benzinăriile din zonă şi alte elemente utile şoferilor care nu pot fi găsite pe orice hartă a unui sistem de navigaţie. Astfel, pe lângă serviciul de a direcţiona şoferul din punctul A în punctul B, noul sistem de navigaţie îi va putea oferi indicaţii şoferului în cazul în care acesta are nevoie de indicaţii diferite în punctul B, specifice zonei.
Cel mai bun exemplu al acestui sistem ar fi vizitarea unui complex comercial sau muzeu dintr-un oraş străin. Odată ajuns la destinaţie, şoferul nu poate pur şi simplu să parcheze maşina pe şosea, deci trebuie să găsească o parcare. După ce găseşte parcarea respectivă, trebuie să ştie unde poate achita nota de plată pentru staţionare şi de unde poate să cumpere un bilet de acces la muzeu.
În momentul în care şoferul doreşte să plece, poate folosi un smartphone să îl ajute să ajungă la maşina sa şi să pregătească traseul în continuare.În primă fază sistemul de microhărţi al celor de la BMW va fi descărcat de pe internet prin intermediul unui computer personal, deşi bavarezii au introdus modele în Statele Unite ale Americii care integrează funcţii de la Google şi pot efectua căutări pe internet. Proiectul va avea câteva limitări în momentul lansării, dar odată ce utilizatorii vor începe să îl folosească, acesta se va dezvolta treptat, iar microhărţile vor putea fi adăugate şi modificate din maşină. Astfel, un şofer ar putea seta indicaţii noi pentru viitoarele persoane care vizitează zona respectivă, în cazul în care indicaţiile standard nu sunt suficiente sau concludente.
Spre deosebire de alte sisteme GPS, noul sistem de navigaţie i-ar indica şoferului pe ce bandă trebuie să ruleze pentru a se încadra mai bine direcţiei de mers pe care o urmează. Sistemul îi poate permite şoferului să navigheze "la purtător" după ce parchează maşina, prin intermediul unui telefon inteligent, echipat cu GPS şi internet mobil.
Toate aceste facilităţi ar reduce timpul unei călătorii şi ar elimina treptat momentele în care şoferii şi turiştii care călătoresc cu maşina nu reuşesc să găsească un anumit loc din zona în care se află.Via | BMWBlog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Șeful Audi a confirmat oficial că marca germană va lansa primele modele cu sisteme software dezvoltate de Rivian în 2028. Prin acest parteneriat, Audi spune că viitoarele modele vor fi mai simple în ceea ce privește dezvoltarea lor. (05.09)
-
Potrivit celor mai recente informații, Stellantis ar fi suspendat lansarea pe piață a sistemului său de conducere autonomă de nivel 3, cunoscut și sub denumirea de AutoDrive. (27.08)
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz își unesc forțele pentru a dezvolta în comun sisteme software noi pentru viitoare modele. Inițiativa este susținută de Asociația Germană a Industriei de Automobile (VDA), iar din alianță mai fac parte alte 3 companii germane importante. (27.06)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
Comentarii (2)