Bridgestone şi-a schimbat sigla şi filozofia de marcă
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Japonezii de la Bridgestone au decis să-şi reîmprospăteze sigla cu ocazia aniversării a opt decenii de la înfiinţarea companiei. Modificările operate siglei lansate în 1981 vizează rotunjirea literei "B" din logo-ul mărcii nipone, precum şi un nou font. Modificările, spun japonezii, au scopul de a reflecta un simţ al "coexistenţei, al puterii flexibile şi a vitezei de reacţionare la schimbări". Deşi şi-au schimbat şi motto-ul, cei de la Bridgestone spun că încă funcţionează după ideea fondatorului – Shojiro Ishibashi – cea de a servi societatea cu calitate superioară în timp ce incorporează cultura corporate a companiei şi diversitatea sa.
Noul motto al celor de la Bridgestone este "Your Journey, Our Passion" (n.r. "Călătoria Ta, Pasiunea Noastră"). Odată cu schimbarea acestor elemente, cei de la Bridgestone încearcă să-şi alinieze angajaţii de pe glob pentru a urma aceeaşi filozofie de corporaţie pentru a furniza produse cu un nivel ridicat de calitate în conformitate cu esenţa Bridgestone în timp ce respectă individualitatea fiecărui angajat în parte.
Bridgestone a ajuns astfel la cea de-a opta siglă din istoria sa. Ultima modificară aplicată siglei, cea pe care o cunoaştem şi astăzi, a apărut în 1984.
Până atunci, sigla Bridgestone avea o singură culoare – negru, iar semnul Bridgestone a cunoscut mai multe forme, acestea fiind marcate cu iniţialele "BS" până în 1984, când japonezii au început să folosească o singură literă, vopsită în negru cu roşu.Via | Bridgestone
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Mazda a început dezvoltarea unei noi arhitecturi dedicate pentru mașinile sale electrice. (01.11)
-
Volvo va ține în viață motoarele termice și hibride pentru mai multă vreme decât fusese anunțat inițial. Astfel, Volvo va continua să dezvolte și să vândă astfel de motoare și după 2030. (31.10)
-
De la debutul său din anul 2000, Doblo s-a impus ca un partener de încredere și versatil pentru familii, profesioniști și flote. Acum, vehiculul comercial italian a împlinit 25 de ani. (31.10)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă













Comentarii (3)