Bridgestone şi-a schimbat sigla şi filozofia de marcă
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Japonezii de la Bridgestone au decis să-şi reîmprospăteze sigla cu ocazia aniversării a opt decenii de la înfiinţarea companiei. Modificările operate siglei lansate în 1981 vizează rotunjirea literei "B" din logo-ul mărcii nipone, precum şi un nou font. Modificările, spun japonezii, au scopul de a reflecta un simţ al "coexistenţei, al puterii flexibile şi a vitezei de reacţionare la schimbări". Deşi şi-au schimbat şi motto-ul, cei de la Bridgestone spun că încă funcţionează după ideea fondatorului – Shojiro Ishibashi – cea de a servi societatea cu calitate superioară în timp ce incorporează cultura corporate a companiei şi diversitatea sa.
Noul motto al celor de la Bridgestone este "Your Journey, Our Passion" (n.r. "Călătoria Ta, Pasiunea Noastră"). Odată cu schimbarea acestor elemente, cei de la Bridgestone încearcă să-şi alinieze angajaţii de pe glob pentru a urma aceeaşi filozofie de corporaţie pentru a furniza produse cu un nivel ridicat de calitate în conformitate cu esenţa Bridgestone în timp ce respectă individualitatea fiecărui angajat în parte.
Bridgestone a ajuns astfel la cea de-a opta siglă din istoria sa. Ultima modificară aplicată siglei, cea pe care o cunoaştem şi astăzi, a apărut în 1984.
Până atunci, sigla Bridgestone avea o singură culoare – negru, iar semnul Bridgestone a cunoscut mai multe forme, acestea fiind marcate cu iniţialele "BS" până în 1984, când japonezii au început să folosească o singură literă, vopsită în negru cu roşu.Via | Bridgestone
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
BMW Group a demarat producția de motoare electrice pentru Neue Klasse la uzina din Steyr, Austria. Rotorul, statorul, transmisia și invertorul vor fi asamblate la această fabrică. (01.08)
-
Oliver Blume, directorul executiv Porsche, tocmai a confirmat lansarea unui nou SUV Porsche pe benzină în anul 2028. (01.08)
-
Noul Chevrolet Corvette ZR1X a devenit cel mai rapid model american, de serie, de pe legendarul circuit Nurburgring Nordscheleife. A bătut recordul lui Ford Mustang GTD cu aproape trei secunde. (01.08)
-
Cireașa de pe tort
-
Ford: producția la uzina de la Craiova a crescut cu 26% în primele 6 luni
-
Cupra, record de vânzări în prima jumătate a anului 2025. Formentor rămâne vedeta
-
Opel Astra primește o versiune hibridă mai puternică: start de la 38.500 euro
-
Porsche 911, ediție specială pentru România: omagiu adus celebrului Transfăgărășan
Comentarii (3)