Bridgestone şi-a schimbat sigla şi filozofia de marcă
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Japonezii de la Bridgestone au decis să-şi reîmprospăteze sigla cu ocazia aniversării a opt decenii de la înfiinţarea companiei. Modificările operate siglei lansate în 1981 vizează rotunjirea literei "B" din logo-ul mărcii nipone, precum şi un nou font. Modificările, spun japonezii, au scopul de a reflecta un simţ al "coexistenţei, al puterii flexibile şi a vitezei de reacţionare la schimbări". Deşi şi-au schimbat şi motto-ul, cei de la Bridgestone spun că încă funcţionează după ideea fondatorului – Shojiro Ishibashi – cea de a servi societatea cu calitate superioară în timp ce incorporează cultura corporate a companiei şi diversitatea sa.
Noul motto al celor de la Bridgestone este "Your Journey, Our Passion" (n.r. "Călătoria Ta, Pasiunea Noastră"). Odată cu schimbarea acestor elemente, cei de la Bridgestone încearcă să-şi alinieze angajaţii de pe glob pentru a urma aceeaşi filozofie de corporaţie pentru a furniza produse cu un nivel ridicat de calitate în conformitate cu esenţa Bridgestone în timp ce respectă individualitatea fiecărui angajat în parte.
Bridgestone a ajuns astfel la cea de-a opta siglă din istoria sa. Ultima modificară aplicată siglei, cea pe care o cunoaştem şi astăzi, a apărut în 1984.
Până atunci, sigla Bridgestone avea o singură culoare – negru, iar semnul Bridgestone a cunoscut mai multe forme, acestea fiind marcate cu iniţialele "BS" până în 1984, când japonezii au început să folosească o singură literă, vopsită în negru cu roşu.Via | Bridgestone
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Potrivit celor mai recente informații, chinezii de la Dongfeng sunt în tratative cu autoritățile italiene pentru a construi mașini cu zero emisii în această țară. (17.04)
-
Potrivit celor mai recente informații, Jaguar Land Rover ar putea utiliza platforma de mașini cu zero emisii a chinezilor de la Chery. Informația nu a fost confirmată de vreun oficial al mărcii asiatice. (16.04)
-
Cu ocazia Concursului de Eleganță Villa d'Este 2024, constructorul german de automobile va prezenta două premiere mondiale. De asemenea, al 20-lea Art Car BMW va fi prezent la eveniment. (16.04)
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Nissan Qashqai. 5 lucruri esențiale
- Primele imagini oficiale cu noul BMW X3
- Noul Volkswagen Golf 8 facelift a intrat în producție, la uzina din Wolfsburg
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- VIDEO: Imagini noi cu viitorul Citroen C3 Aircross, înrudit cu Opel Frontera
Comentarii (3)