Britanicii lucrează la un înlocuitor ecologic al benzinei
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Un grup de ingineri din Marea Britanie a realizat o nouă tehnologie de alimentare cu hidrogen, care poate fi implementată pe automobilele alimentate cu benzină şi nu necesită modificări suplimentare. Englezii lucrează acum la o metodă nouă de stocare a noului carburant pentru a permite alimentarea la temperaturi normale. Potrivit primelor estimări, costul noului carburant ar reprezenta echivalentul în lei a 3-3.5 RON pe litru după adăugarea taxelor şi accizelor. Fără taxe, hidrogenul pentru automobile ar costa 0.94 lei pe litru.
Potrivit lui Stephen Voller, şeful Cella Energy Ltd, noul micro-polimer integrat în hidrogen va transforma respectivul gaz în lichid la temperaturile ambientale normale şi carburantul obţinut se va transforma în apă în urma arderii. Şoferii din ziua de astăzi doresc să aibă capacitatea de a călători câteva sute de kilometri fără să alimenteze, iar atunci când alimentează să nu piardă foarte mult timp.
Actualele soluţii de alimentare cu hidrogen necesită sisteme costisitoare de alimentare, pompe de presiune înaltă şi rezervoare speciale. Mai precis, hidrogenul devine lichid abia la -253 de grade Celsius.
Mai mulţi constructori de automobile au realizat sisteme de alimentare cu hidrogen pentru flote de test, dar comercializarea acestora la scară largă nu este posibilă pentru moment din lipsa staţiilor de alimentare cu hidrogen. Spre exemplu, cei de la BMW au încetat testele în trafic cu versiunea alimentată cu hidrogen a lui Seria 7, intitulată ActiveHydrogen 7, deoarece reţeaua de încărcare cu hidrogen nu este suficient de bine dezvoltată în Germania. Cei de la Honda au oferit însă câteva exemplare FCX Clarity în California, stat în care au fost introduse numeroase pompe de alimentare cu hidrogen.Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Din 2035, Uniunea Europeană dorește să interzică vânzarea vehiculelor cu motoare termice. Asta înseamnă mașini alimentate cu benzină, motorină și chiar combustibili ecologici. Chiar dacă cel din urmă tip de combustibil este neutru în carbon, acesta nu va putea intra în uz după 2035. (18.05)
-
Uniunea Europeană are în plan înăsprirea testelor de emisii pentru mașinile cu propulsie hibridă în viitorul apropiat. Schimbarea vine în urma unor critici care susțin că mașinile hibride și, mai ales, cele plug-in hybrid nu sunt la fel de prietenoase cu mediul în lumea reală precum arată testele. Noul regim de teste va fi implementat în 2025. (07.02)
-
Pe fundul Oceanului Pacific, la mii de kilometri distanță de coasta de vest a Statelor Unite, au fost descoperite miliarde de roci. Acestea conțin metale rare, esențiale pentru fabricarea bateriilor de pe mașinile electrice. (24.11)
-
Am văzut pe viu conceptul Renault Scenic Vision: 5 motive pentru care monovolumul nu va dispărea
-
Conceptul Mercedes-Maybach Haute Voiture anunță cel mai extravagant Clasa S din istorie
-
REPORTAJ: Jurnalist vs. Proprietar de Opel Corsa Electric
-
BMW Seria 3 facelift: modficări subtile de design și ecran curbat pentru interior
-
Leapmotor C01 este un sedan electric venit din China: 542 CP și 26.000 de euro preț de pornire
realizarea deosebita e temperatura normala de stocare. Dar inainte de a sari de poponeata in sus fanii hidrogenului problema cea mai poluanta si delicata ramane: tehnologia de extragere a H2.
Anyway, daca stocarea se face mai simplu insemna ca vor scadea costurile cu adaptarea automobilului la noile conditii. Un prim pas este facut.
Toate problemele asta cu combustibilii sunt pur economice.
PS: nu face parte din grupul VAG! :-)))
ai impresia ca ai de-a face cu idioti?