Britanicii lucrează la un înlocuitor ecologic al benzinei
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Un grup de ingineri din Marea Britanie a realizat o nouă tehnologie de alimentare cu hidrogen, care poate fi implementată pe automobilele alimentate cu benzină şi nu necesită modificări suplimentare. Englezii lucrează acum la o metodă nouă de stocare a noului carburant pentru a permite alimentarea la temperaturi normale. Potrivit primelor estimări, costul noului carburant ar reprezenta echivalentul în lei a 3-3.5 RON pe litru după adăugarea taxelor şi accizelor. Fără taxe, hidrogenul pentru automobile ar costa 0.94 lei pe litru.
Potrivit lui Stephen Voller, şeful Cella Energy Ltd, noul micro-polimer integrat în hidrogen va transforma respectivul gaz în lichid la temperaturile ambientale normale şi carburantul obţinut se va transforma în apă în urma arderii. Şoferii din ziua de astăzi doresc să aibă capacitatea de a călători câteva sute de kilometri fără să alimenteze, iar atunci când alimentează să nu piardă foarte mult timp.
Actualele soluţii de alimentare cu hidrogen necesită sisteme costisitoare de alimentare, pompe de presiune înaltă şi rezervoare speciale. Mai precis, hidrogenul devine lichid abia la -253 de grade Celsius.
Mai mulţi constructori de automobile au realizat sisteme de alimentare cu hidrogen pentru flote de test, dar comercializarea acestora la scară largă nu este posibilă pentru moment din lipsa staţiilor de alimentare cu hidrogen. Spre exemplu, cei de la BMW au încetat testele în trafic cu versiunea alimentată cu hidrogen a lui Seria 7, intitulată ActiveHydrogen 7, deoarece reţeaua de încărcare cu hidrogen nu este suficient de bine dezvoltată în Germania. Cei de la Honda au oferit însă câteva exemplare FCX Clarity în California, stat în care au fost introduse numeroase pompe de alimentare cu hidrogen.Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Un studiu realizat de institutul european Transport and Environment arată că mașinile cu motoare hibride plug-in emit de 4 ori mai mult dioxid de carbon comparativ cu datele oficiale WLTP. De asemenea, emisiile mașinilor cu motoare pur termice sunt mai mari în realitate cu 20% față de datele raportate de producători. (17.10)
-
Comisia Europeană, organismul executiv al Uniunii Europene, le va oferi mai mult timp producătorilor de automobile să atingă țintele de reducere a emisiilor de CO2. Astfel, producătorii vor avea la dispoziție încă doi ani de acum încolo pentru a ajunge la nivelul de emisii stabilit pentru 2025. (09.05)
-
În urma unui referendum organizat recent, locuitorii din Paris au votat în favoarea extinderii zonei pietonale din metropola franceză. Mai exact, în perioada următoare, 500 de străzi vor fi transformate în zone pietonale. (24.03)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii













realizarea deosebita e temperatura normala de stocare. Dar inainte de a sari de poponeata in sus fanii hidrogenului problema cea mai poluanta si delicata ramane: tehnologia de extragere a H2.
Anyway, daca stocarea se face mai simplu insemna ca vor scadea costurile cu adaptarea automobilului la noile conditii. Un prim pas este facut.
Toate problemele asta cu combustibilii sunt pur economice.
PS: nu face parte din grupul VAG! :-)))
ai impresia ca ai de-a face cu idioti?