Cadillac a creat o versiune europeană a lui Escalade

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 24.11.2010
Cadillac Escalade este oferit într-un nou nivel de echipare în Europa, intitulat Platinum Edition. Modelul are suporturi de pahar care pot fi încălzite sau refrigerate.

Cadillac a lansat o ediţie mai luxoasă a lui Escalade pentru piaţa din Europa. Aceasta se numeşte Platinum Edition şi include o listă lungă de echipamente de lux în standard. De la pielea cusută manual, la sistemul multimedia pentru ocupanţii locurilor din spate, cei de la Cadillac s-au străduit pentru a oferi cele mai noi elemente disponibile în materie de lux pentru Escalade. În ceea ce priveşte motorizările, ce ide la Cadillac nu au oferit nimic special, unitatea de bază fiind tot un motor V8 de 6.2 litri, dar există şi o versiune hibridă în ofertă, care utilizează acelaşi propulsor şi un motor electric.

Cel mai interesant element tehnologic al acestui model sunt suporturile de pahar. În cazul celor două suporturi de pahar din faţă, clienţii Cadillac pot opta fie pentru răcirea, fie pentru încălzirea celor două pahare, marcând un element tehnologic inedit în lumea auto, evident superior celebrului torpedou refrigerat. Oficialii Cadillac nu au menţionat dacă volanul este şi el încălzit, lucru care ar oferi un pachet cu adevărat interesant – volan încălzit, scaune încălzite şi suporturi de pahar încălzite.

În ceea ce priveşte preţul, prima ţară care a primit o cotaţie este Marea Britanie.

Pentru clienţii din Regatul Unit, Cadillac Escalade Platinum Edition porneşte de la 69.724 de lire sterline, ceea ce reprezintă echivalentul a 82.4300 de euro. Spre comparaţie, Mercedes-Benz ML 500 porneşte de la 77.066 euro cu toate taxele incluse (în România), Audi Q7 4.2 FSI porneşte de la 73.000 de euro, iar BMW X5 xDrive50i pleacă de la 78.182 de euro cu TVA inclus. Versiunea de bază a lui Cadillac Escalade – 6.2 V8 Automatic Elegance – pleacă de la 72.680 de euro cu TVA inclus pe piaţa din România.

Via | Autocar

Comentarii (12)

  • GRETOS!!
    15 8
  • americanul stelat
    mi s-au incalzit. . . paharele
    in loc sa se concentreze pe motor, sasiu, design, rednecksii au considerat ca fiind primordial sa doteze sifonierul cu pahare incalzite sau racite.

    deshtepti, dom'le!
    17 8
  • Victor
    Cadillac Escalade
    Pei si cu pahare si fara pahare masina asta va ocupa tot o pozitie periferica pe piata,nu poti intra pe piata europeana fara a avea un motor de 3l diesel,nu poti!!

    Versiunea hibrid este extraordinara,si putini stiu dar aceasta masina are aptitudini foarte bune de off-road(cu exceptia unghiurilor de atac,degajare,trecere care sunt foarte slabe mai ales unghiul de atac datorita consolei fata muuult prea pronuntate,si a suspensiilor care sunt pt o masina de sosea),dar in rest dispune de o CV cu cursa scurta,reductor,2 diferentiale blocabile si sasiu.

    Iar in privinta aspectului se pot spune multe dar arata impozant,lucrul asta nu i se poate contesta,bine pe ici pe colo au dat cu bata in balta,cum ar fii teava de esapament care arata caraghios,parca ar fi fst pusa de niste copii la ora de lucru manual si de selectorul de viteze,care arata penibil,ca la trabanturile pt handicapati..in rest partea tehnica este destul de rezonabila aici cel mai mare defect il constituie discurile de frana mult prea mici pt o masina atat de mare,dar per ansanblu decat sa iti iei un X6(masina suprema a cocalarului),mai bine iti iei un Escalade hibrid cam pe la aceiasi bani cu un X6 dotat.

    Acesta masina nu trebuie comparata cu titanii off-road-ului Mercedes G,Range Rover,Toyota Land Cruiser V8,dar este mult superioara X5,6,Q7 samd.
    11 11
  • trebuie sa fii cretin sa dai atatia bani pe o astfel de barca
    11 8
  • americanul (in)stelat
    @victor
    ti-am dat "verde" pentru informatii. dar cand scrii: aceasta masina are aptitudini foarte bune de off-road(cu exceptia unghiurilor de atac,degajare,trecere care sunt foarte slabe mai ales unghiul de atac datorita consolei fata muuult prea pronuntate,si a suspensiilor care sunt pt o masina de sosea),dar in rest dispune de o CV cu cursa scurta,reductor,2 diferentiale blocabile si sasiu." meriti un "rosu".

    Pai nu vezi, frate, ca masina asta e ca un transsexual? Nici nu stie ce e! Nu stie daca e facut "sa intre" sau sa "lasa sa intre". E o corcitura ca cei pe care i-am pomenit. Si, ca si repsectivii, poate fi considerat o ciudatenie a naturii demna de mila
    8 3
  • Victor
    @americanul instelat
    Pei am spus io altcva,la o adica consola fata se poate detasa,in SUA acesta masina este folosita de politie,graniceri ,spitale si alte servicii publice care au nevoie de astfel de aptitudini(bine cu mici modificari in principal bara din fata,si nu Escalade ci GMC Yukon&Chevrolet Tahoe dar sunt aceleasi masini in fond),ca sa nu mai vorbim de cele folosite in Romania de catre MApN si STS(din nou nu Cadillac Escalade ci Chevrolet Tahoe,generatia anteriora),iar la unghiurile de trecere si degajare este firesc sa nu aiba performante comparabile cu un Wrangler sau Lada Niva,findca este mare,ca si alte masini(Nissan Patroul,Toyota Land Cruiser samd),dar si asta se poate rezolva,io am vazut pachete de tunning off-road pt Chevrolet Tahoe,cu cauciuri mari si suspensii pneumatice.Bine generatiile anteriore ale Chevrolet Tahoe/GMC Yukon erau off-road ere in adevaratul sens al cuvantului,dispunad si de suspensii rigide heavy duty,nu suspensii independente asa cum sunt cele de acum.
    Acest gen de masini sunt prea putin cunoscute in Europa unde nivelul de impozitare si pretul prea ridicat pt combustibil le face prohibitive,un alt model putin cunoscut dar foarte bun in afara soselei este Ford Expedition,masina despre care se crede la fel ca este doar o dracovenie mare si atat..si sunt puse pe nedrept in aceiasi barca cu alte SUV-uri neputincioase gen X6&co.
    Io unul cred ca aceste masini ar fii avut nevoie de motoare diesel,sunt mai potrivite pt scopul initial pt care au fst construite,bine ca au inceput sa devieze usor usor catre SUV-uri obeze este adevarat,dar inca au aptitudini superioare unui SUV.
    Drept studiu de caz iti ofer vehicului blindat Sand Cat,masina de de razboi blindata,ce este construita pe platforma GMC Yukon sau Ford Expedition,nu cred ca un X5 poate fii transormat intr-un vehicul blindat de razboi.
    8 3
  • stefanel
    @Victor
    "pei", "findca", "aceiasi barca", "io cred", "ar fii avut", "off-road ere", "cauciuri"...mai baiete, tu ai facut limba romana cu femeia de serviciu? Si iti mai si permiti sa dai lectii de gramatica pe la alte articole. Rusinica!

    Cat despre masina asta, as vrea sa o vad intr-o confruntare directa cu un Touareg, de exemplu, pe un traseu adevarat de offroad. Nu de alta, dar am vazut Touareg-ul in actiune si nu cred ca Escalade are vreo sansa, indiferent ce sasiu are. Iar cu suport de pahare incalzit si motor V8 de 6.2 litri pe benzina nu cred ca ar putea avea vreo pretentie in Europa.
    1 8
  • Interesant
    Mie imi place masina, e ceva deosebit.
    5 2
  • mda
    Cui nu-i place sunt alternative...gen q7,q8,q9.....oricum escalade e de departe o masina adevarata!! cine a condus macar odata stie asta!! cam greu cu ea prin orasele aglomerate unde nici la mall nu prea ai cum sa parkezi dar in rest e ceva deosebit!!
    4 1
  • stefanel
    Victor, in primul rand, mai usor cu maltratarea limbii romane, ca risti sa nu ai nici o credibilitate.
    In al doilea rand, sper ca nu esti atat de naiv sa crezi ca armata romana a cumparat masini americane pt cat de bune sunt. Exista alte interese aici, iar pupincurismul in fata americanilor e una din cartile noastre de vizita acum.
    In al treilea rand, as vrea sa vad Escalade-ul asta intr-o confruntare cu un Touareg, sa zicem, pe un traseu cu adevarat offroad, asta pt ca am vazut de ce e in stare un banal Toaureg, sa nu mai vorbesc de Land Rover sau Toyota. Apropo de ultimele doua, sunt omniprezente prin toate organizatiile militare, de ajutorare sau de orice interventie in zone lipsite de infrastructura, insa Escalade-uri sau Tahoe le vedem doar pe soselele americane si atat.
    In al patrulea si ultimul rand, cu suport de pahare incalzit si motor V8 de 6.2 litri, nu faci nici o branza in Europa.
    1 5
  • Victor
    @stefanel
    se vede ca tu ai habar numai despre masinile care apar in reclame si atat,am dat un studiu de caz,de ce nu a fst folosit un SUV european pt transformarea sa intr-o masina de razboi,poate nu ar fii rezistat caroseria pt inca 3 tone de blindaj,ca sa nu mai vorbim la capacitatea acestor masini de a tracta.Trailblezer de exemplu putea tracta un bloc de piatra de 4 tone taras,un Q7 poate!!!!!
    In off-road cred ca poate fii depasit de un Touareg care este o masina cu unghiuri de atac foarte bune(din constructie),si dotata cu reductor,2 dif.blocabile,CV cu cursa scurta,insa ii lipseste sasiul,in urma unei utilizari intense pe teren greu sau pt tractarea de remorci grele se va ajunge la deformarea caroseriei..dar pt Escalade nu,repet nu consider aceasta masina ca fiind cea mai buna din lume,spun ca aceste masini sunt percepute gresit in Europa,ele nu sunt SUV-uri,sunt off-road-ere adaptate pt sosea,din pacate mult prea adaptate,consolele prea pronuntate,suspensiile de sosea sau rotile prea mici le anuleaza din pacate celelalte calitati,ca masina este mare este mare,de aici avantaje si dezavantaje.
    6 0
  • escalade is the best!!!!
    E o masina deosebita! nu mai comparati escalade cu rahatul ala de tuareg si alte tinichele germane!! asta nu e o masina pt voi,cocalarilor!!!!
    6 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru