CEO Chrysler: “Acest film a fost creat in cinstea celor care lupta pentru pace”
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Un articol aparut in Advertising Age il critica pe Oliver Francois, directorul executiv al Chrysler si Lancia pentru decizia acestuia de a angaja o firma italiana pentru realizarea unui spot publicitar cu Chrysler 300. Autorul acestui articol a declarat ca Oliver Francois a luat aceasta decizie deoarece cateva sute de persoane din cadrul BBDO Detroit, firma de advertising cu care Chrysler lucrase pana acum, vor fi concediate la sfarsitul lunii ianuarie, atunci cand contractul dintre cele doua companii ar fi expirat.
Asa cum era de asteptat, aceasta reclama a fost criticata, spundu-se ca este asemanatoare cu apelul comercial creat de Lancia si lansat in 2008, prin care se cerea eliberarea lui Aung San Suu Kyi, liderul pro-democratic din Birmania si laureat al Premiului Nobel pentru pace in 1991.
“Am realizat acest filmulet in cinstea tuturor celor care isi pun viata in pericol pentru a face lumea mai buna. Pentru Chrylser aceasta reprezenta sansa se se alature luptei pentru pace si pentru demolarea zidurilor care ne despart. Noi credem ca facem un lucru bun”, a declarat Oliver Fancois.
Julie Roehm, un fost angajat in departamentul de marketing al Chrysler a comentat replicile lui Oliver Francois spund ca: “Americanii se concentreaza acum pe obtinerea locurilor de munca si pe relansarea economiei”.
via | allworldcars
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Un nou studiu realizat de americanii de la Consumer Reports relevă care au fost cele mai fiabile mărci auto în 2025. Primele 4 locuri sunt ocupate de mărci japoneze și există o schimbare pentru primul loc. (17.12)
-
Jaguar a negat oficial informația cu privire la presupusa concediere a lui Gerry McGovern, șeful de design al mărcii. Răspunsul mărcii britanice apare la două săptămâni după ce presa a raportat că omul din spatele controversatului concept Type 00 ar fi fost escortat afară din biroul său. (15.12)
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)

















Comentarii (1)