Chinezii au platit 133 milioane de euro pentru matritele lui Saab 9-5 si 9-3
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ziua de ieri a consemnat un pas istoric pentru General Motors, care a reusit sa vanda o parte din platformele si tehnologiile Saab, chinezilor de la BAIC, decisi sa produca actualul 9-3 si vechiul 9-5 pe piata locala. Ceea ce nu se stia pana astazi este pretul pe care asiaticii l-au platit pentru a "pune mana" pe secretele suedezilor.
Potrivit unei publicatii economice, tranzactia s-a facut pentru suma de 1.4 miliarde de coroane suedeze, echivalentul a 133 de milioane de euro. Potrivit unei surse anonime, banii se aflau deja in contul sudezilor de la sfarsitul saptamanii trecute.
General Motors nu se "imbata" insa cu "apa rece" si continua cautarile pentru un investitor capabil sa preia soarta subsidiarului suedez, pana cel tarziu la sfarsitul acestui an. Din primele informatii se pare ca cel mai aproape de a castiga cursa pentru Saab este un alt constructor nordic, olandezii de la Spyker.
Pana cand tratativele vor fi incheiate, banii obtinuti din tranzactia cu BAIC vor fi folositi pentru mentinerea pe linia de plutire a companiei suedeze si pentru un bun inceput sub noua conducere.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Compania chineză BYD dorește ca vânzările de mașini să atingă borna de 3.6 milioane de unități vândute până la finalul lui 2024. Asta ar însemna o creștere de 20% față de nivelul din 2023. (28.03)
-
Constructorul de la Mioveni anunță că aproximativ 4.500 de persoane au rezervat online un model, prin intermediul platformei de e-commerce a mărcii, în primul trimestru din 2024. (28.03)
-
Potrivit celor mai recente cifre publicate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), mașinile cu zero emisii au avut o cotă de piață de 12% în luna februarie 2024. (22.03)
- Hyundai prezintă noul Tucson facelift: interior complet revizuit
- Ce mașini cumpără europenii: 1 din 8 mașini vândute, în februarie, a fost electrică
- Îmbunătățiri pentru Hyundai i30: farurile LED sunt acum standard
- OFICIAL: Noua generație Porsche Panamera a ajuns în România
- Renault confirmă data lansării noului Captur facelift
Pana nu imprumuta si niste cunostinte de mecanica,degeaba.Masinile nu se fac la foc automat,cum sunt obisnuiti ei sa faca produsele si nu doar cu scopul de a crea multe locuri de munca.
Credeti ca guvernul Romaniei sau milionarii din top 300 ar fi capabili sa investeasca (in urmatorii 50 de ani?)in Romania 133 de milioane euro la fel cum au facut-o chinezii ?
-DA
-NU
SONDAJ 2:
Credeti ca Romania are nevoie de investitii REALE, (vezi exemplul de mai sus) sau de imprumuturi de la FMI(Fondul Monetar International)-pentru pensii, salarii etc.?
-ARE
-NU ARE NEVOIE