Chinezii de la BYD se intrec cu Renault la vehicule electrice
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Chinezii de la BYD Auto au pus ochii pe suprematie in domeniul vehiculelor electrice. Acestia vor sa fie primii care aduc o masina electrica pe piata din Europa, inainte de francezii de la Renault. Astfel, cei de la BYD promit lansarea unui vehicul 100% electric pe piata din Europa in decursul anului 2011, cu cel putin un an inainte de francezii de la Renault.
Primul vehicul electric de la BYD care va debuta pe piata din Europa este E6, model prezentat la Salonul Auto de la Geneva. Noul E6 are o lungime de 4.5 metri si ofera un nivel de spatiu interior similar cu cel al lui VW Golf Plus si Seat Altea L. Modelul va avea un pret de aproximativ 42.000 de dolari, dar clientii vor fi avantajati de faptul ca este un vehicul electric scutit de taxe si nu consuma carburant.
Modelul E6 are o masa de 2.295 kilograme si este propulsat de un motor electric de 101 CP. Acceleratia de la 0 la 100 km/h este realizata in 14 secunde, iar viteza maxima este de 140 km/h. Chinezii de la BYD anunta o autonomie de 320 kilometri pentru noul E6.
Cei de la BYD au dezvoltat si un sistem special de incarcare rapida, care foloseste o statie cu trei faze. Acest sistem poate realiza o incarcare de 50% in doar 10 minute.BYD este unul dintre cei mai mari producatori de baterii din lume, furnizand acumulatori pentru branduri precum Nokia si Apple. Expertiza acestora in productia de baterii si de sistemele de control electronice a fost suficient de relevanta incat sa ii atraga pe cei de la Daimler la un parteneriat de tip joint-venture, anuntat la Salonul Auto de la Geneva.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Ferdinand Alexander Porsche a fondat Porsche Design în 1972 împreună cu fratele său, Hans-Peter. Deși F.A., cum era cunoscut, a murit în 2012, Porsche celebrează ceea ce ar fi fost a 90-a sa aniversare. (12.12)
-
Land Rover Classic, divizia de mașini clasice a mărcii britanice, readuce pe piață vechea generație Defender, la aproape 10 ani de la sfârșitul producție. Exemplarele clasice sunt restaurate și pot fi vopsite în culorile noului Defender OCTA, cea mai puternică versiune a modelului de teren. (11.12)
-
Opel a lansat oficial noua Astra facelift. Noua versiune actualizată a modelului compact primește o parte frontală revizuită cu faruri LED adaptive noi, materiale noi în habitaclu și autonomie mai mare pentru versiunea electrică. (10.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













La inceput faceau masini destul de urate si vezi unde au ajuns acum.
Drept este ca chinezii mai au mult de recuperat dar cu technologie europeana (vezi Volvo) si cu fabricile europene (Bulgaria) o sa faca fata.
Trist dar cam asta e tendinta.
Sper totusi ca producatorii europeni o sa reactioneze cumva ca 20000 de euro pentru un Golf 6 dotat catusi de cat mi se pare prea mult.
Personal as fi primul la usa Renault daca acest sistem ar fi implementat si ar fi viabil - 100E pe luna inchiriatul acumulatorului + 50E pe luna curentul = mai putin decat dau acum pe benzina ... si in viitor voi da clar mai mult pentru ca benzina nu da semne a fi mai ieftini.
o zi buna!