Corvette ZR1 a egalat recordul lui Nissan GT-R pe Nurburgring
- Printeaza
- Comenteaza
- 
			Trimite pe: 
			  
Publicatia germana AutoSport a efectuat un test comparativ pe circuitul Nurburgring in care s-au infruntat modelele Nissan GT-R si Corvette ZR-1. De aceasta data, supercarul american si-a luat revansa si a reusit sa inregistreze acelasi timp de circuit cu modelul Nissan GT-R. Astfel, ambele modele au parcurs un tur de Nurburgring in doar 7 minute si 38 de secunde, timp care a fost realizat in aceeasi zi si in aceleasi conditii meteo – element foarte important in aceasta ecuatie.
Rezultatul obtinut de germanii de la Autosport este cu atat mai intrigant daca luam in vedere faptul ca modelele testate sunt extrem de diferite – unul are tractiune integrala si un motor V6 twin-turbo, pe cand celalalt are tractiune spate si un motor V8 supraalimentat cu un compresor mecanic. Toate datele sunt in favoarea lui Chevrolet Corvette ZR1, care ofera un cuplu motor mai mare, o putere mai mare si o masa mai redusa, cu exceptia faptului ca GT-R beneficiaza de un sistem de tractiune integrala deosebit de performant.
Diferenta de masa dintre cele doua modele este de 203 kilograme, Corvette ZR1 avand o masa de numai 1.519 kilograme.Rezultatul acestui test independent este interesant deoarece fiecare producator a anuntat timpi de Nurburgring apropiati de 7 minute si 26 de secunde. Testul independent ridica anumite semne de intrebare privind anvelopele folosite la tentativele de tur record ale celor doi constructori, precum si la capacitatile pilotilor de test din aceste incercari. In schimb, Corvette ZR1 l-a depasit pe GT-R pe Hockenheimring, dupa care a pierdut in fata modelului japonez la testul de indemanare pe ud.
Via | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
- 
                        
                        Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
- 
                        
                        O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
- 
                        
                        Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
- 
                
                    Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență 
- 
                
                    Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP 
- 
                
                    Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century 
- 
                
                    Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului 
- 
                
                    Honda Prelude revine în Europa după 25 de ani: în România din primăvara lui 2026 
 
												









 
        



Asa ca Nissan-ul ori avea cauciucuri cu sarma iesita, ori au au folosit o benzina cu cifra octanica de 91, ori i-au atarnat o remorca, altfel GTR-ul nu avea cum sa scoata acelasi timp cu Corvette ZR1 (masina cacofonie)
Mai ales de la pretu de la care pleaca nu are rival.
pe buna dreptate pot zice ca e mai bun si ca un BMW M3 E92.
Un pilot de incercari a condus cele 2 masini, nu cred ca o revista poate sa conduca o masina, iar acel pilot mancase fasole inainte sa urce in GTR si era deranjat la stomac...
PS: 7 minute si 38 secunde? da' ce, au cronometrat cu ceasul de mana?!