Dodge Viper ar putea primi un motor Ferrari
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Alianta dintre Fiat si Chrysler ar putea da nastere unor schimbari neobisnuite in cadrul gamei producatorului american, in principal din cauza modificarilor operate pentru a micsora costurile. In timp ce unele modele Dodge si Alfa Romeo vor imparti motoare si platforme, varful de lance al Chrysler si al Grupului Fiat ar putea imparti acelasi motor. Mai exact, Dodge Viper, ar putea primi un motor de provenienta Ferrari, sau cel putin o unitate bazata pe un motor Ferrari.
Aceasta solutie ar putea fi aleasa pentru a reduce costurile de productie si de dezvoltare ale unitatilor V8 si V10, care necesita materiale speciale si metode de fabricare complicate. Cel mai probabil, viitoarea generatie a lui Dodge Viper va primi un motor bazat pe V8-urile de la Ferrari, iar principalele diferente se vor afla la nivelul arborelui cotit si al chiulasei. Exista posibilitatea ca motorul lui Dodge Viper sa fie echipat cu doi cilindri suplimentari, pentru a avea tot configuratia V10 care l-a consacrat.
Daca italienii de la Fiat vor pastra traditia Dodge, motorul lui Viper va fi de tip OHV si va avea un arbore cotit echipat cu contragreutati. Motoarele V8 de la Ferrari sunt de tip DOHC, iar design-ul aborelui cotit permite eliminarea contragreutatilor pentru a atinge turatii mai ridicate si pentru a oferi o elasticitate remarcabila.
Motorul care va echipa viitorul Dodge Viper nu va fi capabil sa atinga aceleasi turatii ridicate pe care le poate atinge omologul sau de la Ferrari, dar va oferi un nivel de performanta cel putin similar cu cel al unitatii V10 actualeVia | Leftlane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul italian de automobile a lansat modelul special 296 Speciale Piloti Ferrari, destinat piloților care sunt înscriși în oricare dintre programele speciale de curse ale mărcii. Grafica este insipirată de modelul 499P care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 2023 și 2024. (14.06)
-
Peugeot a lansat oficial noul e-208 GTi, primul său hot hatch electric din istorie. Noul model, prezentat cu ocazia cursei de 24 de ore de la Le Mans, are un motor electric de 280 de cai putere și promite o autonomie de 350 de kilometri. (13.06)
-
Volkswagen Golf GTI Edition 50, o nouă ediție specială a hot hatch-ului german, este oficial cel mai rapid model de serie al mărcii testat vreodată pe Nurburgring. Noua ediție specială, care marchează 50 de ani de la debutul primei generații Golf GTI, va fi lansată săptămâna viitoare. (13.06)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
S-au tampit de tot si italienii astia. In loc sa se concentreze pe actiuni care sa scoata Chrysler din hazna, ei isi pierd timpul si isi risipesc banii pe un model care e ca si condamnat pe perioada de criza. Ca sa nu mai spun ca o asemenea masina nu se face din bucati. O supersportiva ar trebui sa fie gandita de la bun inceput cu motorul ei...
Ferrai face motoare proaste.
comentariile tale nu mai sunt demult obiective, nu faci decat sa-ti exprimi frustrarea personala importiva a tot ce-i american;
n-ar stica sa mai pui mana pe o carte de istorie.. si nu uita ca tot datorita lor ai posibilitatea sa comentezi pe un forum... mai gandeste-te
Revenind, Dodge + Ferrari = struţocămilă.