Ferrari: "Facem hibrizi pentru a putea continua cu V12"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Constructorii italieni de supercar-uri Ferrari şi Lamborghini nu se grăbesc să doteze propulsoarele modelelor cu turbocompresoare, deoarece clienţii preferă un motor aspirat. Chiar dacă este posibil ca urmatoarea generaţie de propulsoare V8 sa primească un turbocompresor, Amedeo Felisa, directorul Ferrari, a subliniat faptul că viitoarea generaţie a lui Enzo va dispune tot de o unitate V12, acesta urmând să fie probabil asistat de un motor electric.
"Din acest motiv dezvoltăm tehnologia hibridă. Prin crearea unui hibrid înseamnă că vom putea proteja propulsoarele V12", a declarat Amedeo Felisa.
Stephan Winkelmann, directorul Lamborghini, a confirmat faptul că momentan nu se gandeşte la introducerea turbocompresoarelor pentru a reduce emisiile de CO2. În schimb, constructorul italian doreşte să obţină un consum de carburant mai mic prin utilizarea materialelor foarte uşoare.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Dispozitivul mobil va fi dezvăluit pe 23 aprilie în China și va fi accesoriul perfect pentru oricine obține un Polestar. (22.04)
-
Adrian Hallmark, șeful Bentley, a declarat că marca britanică nu va oferi un sistem de conducere autonomă de nivel 3 pentru modelele sale. În opinia lui, mașinile cu un astfel de sistem sunt prea periculoase. (03.04)
-
Potrivit unui studiu realizat de organizația americană AAA, 66% dintre șoferii intervievați încă se tem de mașinile autonome. În 2022, acest procentaj era de 55%, iar anul trecut de 68%. (15.03)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Însetat de putere: noul Shelby Super Snake este un Mustang cu 830 de cai putere
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Acesta este noul Opel Grandland: versiunea electrică oferă până la 700 de km autonomie
Sportivitatea (care este inima brandului italian alaturi de design
fulminant si exclusivism) va insemna intotdeauna consum de energie mare oricum ai lua-o iar energia consumata de motorul termic se obtine numai cu emisii de CO2.
In conditiile in care in lume exista o bursa de CO2 e clar ca emisiile au devenit ceea ce americanii numesc "commodity" iar Ferrari este intr-un moment istoric in care isi poate reaclama suprematia (desi e greu pentru ca distanta tehnologica intre ei si alti constructori s-a miscorat mult) sau in care sa treaca din situatia de a fi o categorie in sine la a deveni un brand dintr-o categorie alaturi de altele.