Ferrari: "Facem hibrizi pentru a putea continua cu V12"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Constructorii italieni de supercar-uri Ferrari şi Lamborghini nu se grăbesc să doteze propulsoarele modelelor cu turbocompresoare, deoarece clienţii preferă un motor aspirat. Chiar dacă este posibil ca urmatoarea generaţie de propulsoare V8 sa primească un turbocompresor, Amedeo Felisa, directorul Ferrari, a subliniat faptul că viitoarea generaţie a lui Enzo va dispune tot de o unitate V12, acesta urmând să fie probabil asistat de un motor electric.
"Din acest motiv dezvoltăm tehnologia hibridă. Prin crearea unui hibrid înseamnă că vom putea proteja propulsoarele V12", a declarat Amedeo Felisa.
Stephan Winkelmann, directorul Lamborghini, a confirmat faptul că momentan nu se gandeşte la introducerea turbocompresoarelor pentru a reduce emisiile de CO2. În schimb, constructorul italian doreşte să obţină un consum de carburant mai mic prin utilizarea materialelor foarte uşoare.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Mercedes-Benz a dezvăluit noul său proiect de sustenabilitate Tomorrow XX. Prin acest program, marca germană se angajează să producă mașini mai prietenoase cu mediul și care folosesc o proporție mai mare de materiale ecologice și reciclate. (15.12)
-
Grupul Volkswagen a început testele cu vehicule autonome pe străzile din Wolfsburg. În următoarele săptămâni, prototipul Gen.Urban va da piept cu traficul din orașul de casă al mărcii. (14.12)
-
Germanii de la ZF aniversează 60 de ani de inovație în domeniul transmisiilor automate. În tot acest timp, compania a produs peste 35 de milioane de transmisii automate. (09.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA

-
Noi teste Euro NCAP: 4 stele pentru noul Renault Clio













Sportivitatea (care este inima brandului italian alaturi de design
fulminant si exclusivism) va insemna intotdeauna consum de energie mare oricum ai lua-o iar energia consumata de motorul termic se obtine numai cu emisii de CO2.
In conditiile in care in lume exista o bursa de CO2 e clar ca emisiile au devenit ceea ce americanii numesc "commodity" iar Ferrari este intr-un moment istoric in care isi poate reaclama suprematia (desi e greu pentru ca distanta tehnologica intre ei si alti constructori s-a miscorat mult) sau in care sa treaca din situatia de a fi o categorie in sine la a deveni un brand dintr-o categorie alaturi de altele.