Ferrari: "Facem hibrizi pentru a putea continua cu V12"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Constructorii italieni de supercar-uri Ferrari şi Lamborghini nu se grăbesc să doteze propulsoarele modelelor cu turbocompresoare, deoarece clienţii preferă un motor aspirat. Chiar dacă este posibil ca urmatoarea generaţie de propulsoare V8 sa primească un turbocompresor, Amedeo Felisa, directorul Ferrari, a subliniat faptul că viitoarea generaţie a lui Enzo va dispune tot de o unitate V12, acesta urmând să fie probabil asistat de un motor electric.
"Din acest motiv dezvoltăm tehnologia hibridă. Prin crearea unui hibrid înseamnă că vom putea proteja propulsoarele V12", a declarat Amedeo Felisa.
Stephan Winkelmann, directorul Lamborghini, a confirmat faptul că momentan nu se gandeşte la introducerea turbocompresoarelor pentru a reduce emisiile de CO2. În schimb, constructorul italian doreşte să obţină un consum de carburant mai mic prin utilizarea materialelor foarte uşoare.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Șeful Audi a confirmat oficial că marca germană va lansa primele modele cu sisteme software dezvoltate de Rivian în 2028. Prin acest parteneriat, Audi spune că viitoarele modele vor fi mai simple în ceea ce privește dezvoltarea lor. (05.09)
-
Potrivit celor mai recente informații, Stellantis ar fi suspendat lansarea pe piață a sistemului său de conducere autonomă de nivel 3, cunoscut și sub denumirea de AutoDrive. (27.08)
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz își unesc forțele pentru a dezvolta în comun sisteme software noi pentru viitoare modele. Inițiativa este susținută de Asociația Germană a Industriei de Automobile (VDA), iar din alianță mai fac parte alte 3 companii germane importante. (27.06)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
Sportivitatea (care este inima brandului italian alaturi de design
fulminant si exclusivism) va insemna intotdeauna consum de energie mare oricum ai lua-o iar energia consumata de motorul termic se obtine numai cu emisii de CO2.
In conditiile in care in lume exista o bursa de CO2 e clar ca emisiile au devenit ceea ce americanii numesc "commodity" iar Ferrari este intr-un moment istoric in care isi poate reaclama suprematia (desi e greu pentru ca distanta tehnologica intre ei si alti constructori s-a miscorat mult) sau in care sa treaca din situatia de a fi o categorie in sine la a deveni un brand dintr-o categorie alaturi de altele.