Ford vrea sa transforme Volvo in adversarul VW
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Desi presa internationala continua sa sustina ca Ford isi doresta sa scape de Volvo in viitorul apropiat, surse interne ale grupului american, citate de publicatia auto britanica Autocar, anunta faptul ca strategia legata de marca suedeza nu are legatura cu o eventuala vanzare.
Astfel, Ford considera ca o abordare diferita a strategiei de brand Volvo ar putea urca vanzarile de la 420.000 la 600.000 de unitati pe an. Printre nemultumirile Grupului fata de managementul companiei suedez se numara faptul ca lipsa unei strategii clare legate de produsele Volvo a facut ca vanzarile multora dintre modele sa scada ingrijorator.
In aceste conditii, Grupul-mama sustine ca strategia Volvo ar trebui sa se concentreze mai putin pe concurenta cu marcile premium germane, cum sunt BMW sau Audi, si sa scada pretentiile pentru a se bate de la egal la egal cu Volkswagen, de exemplu. Evident, acest lucru ar implica automat o scadere a calitatii si preturilor. In plus, Ford nu aduce in discutie o eventuala canibalizare a produselor in cadrul Grupului, Ford fiind recunoscut de foarte mult timp, mai ales in Europa, ca unul dintre principalii rivali ai celor de la Volkswagen.
Mai mult decat atat, Ford anunta ca viitoarele produse Volvo vor fi dezvoltate printr-o relatie mult mai stransa intre inginerii celor doua marci, considerand ca dezvoltarea independenta a crossover-ului XC60 a intarziat mult lansarea acestuia. Sefii Volvo si-au sustinut punctul de vedere in momentul lansarii proiectului, considerand ca nu au nevoie de sprijin si know-how din partea Land Rover, de exemplu, care la acea ora se afla in grupul Ford si dispunea de intreaga tehnologie necesara pentru dezvoltarea unui astfel de model.
Un alt punct care a generat nemultumiri in randul diriguitorilor Ford este faptul ca, desi Volvo este centrul dezvoltarii tehnologiei hibride a Grupului, marca nu a reusit inca sa se impuna pe piata ca un promotor al acesteia.
via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Viitorul BMW M3 va primi și un motor pe benzină pe lângă versiunea electrică deja confirmată. Specificațiile nu au fost încă dezvăluite. (01.05)
-
Pentru a marca cele cinci decenii împlinite de modelul Polo, Volkswagen tocmai a prezentat o grafică specială inspirată de ediția Polo Harlequin din anii '90. (01.05)
-
Oliver Blume, CEO-ul Porsche, a lăsat de înțeles că marca germană de mașini de performanță ar putea să oprească vânzările de modele electrice pe piața din China. Vânzările Porsche din această țară au scăzut cu peste 40% în primul trimestru din 2025. (30.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Pana la urma o sa-l praduiasca si pe Volvo pe doi bani la vreo mare firma chinezeasca sau indiana de nasturi si fermoare...Daca se gandesc ei sa vanda Mazda, care le aduce cateva sute de milioane de dolari pe an, ce sanse de pastrare are Volvo care le produce pagube de sute de milioane de dolari pe an?!?!?!