Ford vrea sa transforme Volvo in adversarul VW
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Desi presa internationala continua sa sustina ca Ford isi doresta sa scape de Volvo in viitorul apropiat, surse interne ale grupului american, citate de publicatia auto britanica Autocar, anunta faptul ca strategia legata de marca suedeza nu are legatura cu o eventuala vanzare.
Astfel, Ford considera ca o abordare diferita a strategiei de brand Volvo ar putea urca vanzarile de la 420.000 la 600.000 de unitati pe an. Printre nemultumirile Grupului fata de managementul companiei suedez se numara faptul ca lipsa unei strategii clare legate de produsele Volvo a facut ca vanzarile multora dintre modele sa scada ingrijorator.
In aceste conditii, Grupul-mama sustine ca strategia Volvo ar trebui sa se concentreze mai putin pe concurenta cu marcile premium germane, cum sunt BMW sau Audi, si sa scada pretentiile pentru a se bate de la egal la egal cu Volkswagen, de exemplu. Evident, acest lucru ar implica automat o scadere a calitatii si preturilor. In plus, Ford nu aduce in discutie o eventuala canibalizare a produselor in cadrul Grupului, Ford fiind recunoscut de foarte mult timp, mai ales in Europa, ca unul dintre principalii rivali ai celor de la Volkswagen.
Mai mult decat atat, Ford anunta ca viitoarele produse Volvo vor fi dezvoltate printr-o relatie mult mai stransa intre inginerii celor doua marci, considerand ca dezvoltarea independenta a crossover-ului XC60 a intarziat mult lansarea acestuia. Sefii Volvo si-au sustinut punctul de vedere in momentul lansarii proiectului, considerand ca nu au nevoie de sprijin si know-how din partea Land Rover, de exemplu, care la acea ora se afla in grupul Ford si dispunea de intreaga tehnologie necesara pentru dezvoltarea unui astfel de model.
Un alt punct care a generat nemultumiri in randul diriguitorilor Ford este faptul ca, desi Volvo este centrul dezvoltarii tehnologiei hibride a Grupului, marca nu a reusit inca sa se impuna pe piata ca un promotor al acesteia.
via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Producătorul chinez a fost lovit de o nouă rechemare în service. De data aceasta este vorba de aproximativ 90.000 de vehicule plug-in hybrid care au probleme la baterie. (29.11)
-
Bugatti a construit cel de-al 40-lea și ultimul exemplar Bolide. Ultimul exemplar al acestui model a fost livrat către un client care a plătit 4 milioane de euro pentru mașină. (28.11)
-
Skoda a anunțat oficial atingerea bornei de 100.000 de unități ale modelului electric Elroq construite la uzina de la Mlada Boleslav. (28.11)
-
În premieră, vânzările de mașini plug-in hybrid le-au depăsit pe cele diesel în Europa

-
O nouă rechemare pentru BYD: aproximativ 90.000 de vehicule afectate de probleme la baterie

-
CATL construiește o fabrică de baterii de 4.1 miliarde de euro în Spania

-
Audi A6 și Q5 primesc un motor V6 diesel nou: poate fi alimentat cu biocombustibil

-
Prețuri noul Mercedes-Benz GLC electric în România: start de la 67.800 de euro













Pana la urma o sa-l praduiasca si pe Volvo pe doi bani la vreo mare firma chinezeasca sau indiana de nasturi si fermoare...Daca se gandesc ei sa vanda Mazda, care le aduce cateva sute de milioane de dolari pe an, ce sanse de pastrare are Volvo care le produce pagube de sute de milioane de dolari pe an?!?!?!