General Motors vrea profit în Europa în 2011
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Chris Liddell, şeful departamentului financiar de la GM, a declarat că filiala europeană a concernului american trebuie să obţină profit în Europa în 2011. Aceasta este una dintre problemele nerezolvate nici cu insolvenţa pe care au cerut-o în 2009 în Statele Unite ale Americii. Obiectivul principal este de a ajunge "pe zero" cu balanţa dintre cheltuieli şi încasări, dar la nivel intern se caută profitul cu orice preţ. În primele trei sferturi ale anului financiar 2010, Opel a pierdut 1.3 miliarde de dolari.
Opel este o ramură dificilă a celor de la GM Europe, americanii având deja o tentativă eşuată de a vinde marca din Ruesselsheim. În urma vânzării nereuşite, cei de la GM au încercat tot ce se putea pentru a obţine profitabilitatea acestei mărci. Speranţa nu a murit pentru marca din Ruesselsheim, iar platformele sale au ajuns să se vândă în continuare atât în SUA, cât şi pe piaţa din China – vorbim aici de modelul Insignia, care se vinde sub sigla Buick atât în Statele Unite ale Americii, cât şi în China.
Pe lângă întoarcerea mărcii Opel la profit, cei de la General Motors trebuie să găsească o strategie optimă pentru convieţuirea alături de Chevrolet. Deşi Chevrolet se descurcă bine în Europa, marca americanilor a fost acuzată în repetate rânduri de canibalizarea vânzărilor Opel, în special atunci când vorbim de modele identice la preţuri diferite.
GM vrea să schimbe acest lucru fără a afecta vânzările celor două mărci."Nu există nicio diferentă între clienţii Chevrolet şi clienţii Opel. Dacă aduci doi clienţi într-un showroom, iar unul vrea să cumpere un Opel şi celălalt doreşte un Chevrolet, nu îi pot diferenţia. Singurul lucru cert pe care îl pot spune este că persoanele care au cumpărat modele Opel până acum vor cumpăra tot Opel, iar cei care şi-au cumpărat un Chevrolet vor cumpăra tot un Chevrolet", a declarat Andy Higgins pentru Automarket. Răspunsul de mai sus a venit în contextul în care GM va vinde acelaşi model sub două mărci, la preţuri diferite – Chevrolet Volt şi Opel Ampera – existând deja o diferenţă semnificativă între preţul anunţat pentru Volt în Europa şi preţul lui Ampera.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Jaguar Land Rover pierde în fiecare an vânzări de circa 100.000 de unități, motivul fiind calitatea percepută de clienți în cazul unor modele, conform CEO-ul grupului britanic. (03.03)
-
Juriul care acordă trofeul "Mașina Anului 2021 în lume" a ales finalistele care se bat pentru titlul suprem din acest an. Ca de obicei, juriul a pregătit și câteva categorii secundare. (03.03)
-
Noua generație Toyota Aygo va fi dezvoltată pe platforma lui Yaris și va oferi doar motoare cu ardere internă în Europa, potrivit informațiilor din presa britanică. (03.03)
-
VIDEO: Hongqi H9 este răspunsul chinezilor la BMW Seria 7 și Mercedes-Benz Clasa S
-
OFICIAL: Hyundai Bayon debutează ca rival pentru Ford Puma și Nissan Juke
-
Hyundai Ioniq 5: cele 3.000 de exemplare ale ediției de lansare au fost vândute în mai puțin 24 de ore
-
Toyota Yaris este Mașina Anului 2021 în Europa. Podiumul, completat de Fiat 500 și Cupra Formentor
-
Uzinele Dacia și Ford din România se opresc din nou. Grupul Renault estimează pierderi semnificative
Comentarii (1)