General Motors vrea profit în Europa în 2011
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Chris Liddell, şeful departamentului financiar de la GM, a declarat că filiala europeană a concernului american trebuie să obţină profit în Europa în 2011. Aceasta este una dintre problemele nerezolvate nici cu insolvenţa pe care au cerut-o în 2009 în Statele Unite ale Americii. Obiectivul principal este de a ajunge "pe zero" cu balanţa dintre cheltuieli şi încasări, dar la nivel intern se caută profitul cu orice preţ. În primele trei sferturi ale anului financiar 2010, Opel a pierdut 1.3 miliarde de dolari.
Opel este o ramură dificilă a celor de la GM Europe, americanii având deja o tentativă eşuată de a vinde marca din Ruesselsheim. În urma vânzării nereuşite, cei de la GM au încercat tot ce se putea pentru a obţine profitabilitatea acestei mărci. Speranţa nu a murit pentru marca din Ruesselsheim, iar platformele sale au ajuns să se vândă în continuare atât în SUA, cât şi pe piaţa din China – vorbim aici de modelul Insignia, care se vinde sub sigla Buick atât în Statele Unite ale Americii, cât şi în China.
Pe lângă întoarcerea mărcii Opel la profit, cei de la General Motors trebuie să găsească o strategie optimă pentru convieţuirea alături de Chevrolet. Deşi Chevrolet se descurcă bine în Europa, marca americanilor a fost acuzată în repetate rânduri de canibalizarea vânzărilor Opel, în special atunci când vorbim de modele identice la preţuri diferite.
GM vrea să schimbe acest lucru fără a afecta vânzările celor două mărci."Nu există nicio diferentă între clienţii Chevrolet şi clienţii Opel. Dacă aduci doi clienţi într-un showroom, iar unul vrea să cumpere un Opel şi celălalt doreşte un Chevrolet, nu îi pot diferenţia. Singurul lucru cert pe care îl pot spune este că persoanele care au cumpărat modele Opel până acum vor cumpăra tot Opel, iar cei care şi-au cumpărat un Chevrolet vor cumpăra tot un Chevrolet", a declarat Andy Higgins pentru Automarket. Răspunsul de mai sus a venit în contextul în care GM va vinde acelaşi model sub două mărci, la preţuri diferite – Chevrolet Volt şi Opel Ampera – existând deja o diferenţă semnificativă între preţul anunţat pentru Volt în Europa şi preţul lui Ampera.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Volkswagen a dat startul producției de baterii pentru mașini electrice la noua sa uzină germană din orașul Salzgitter. Acesta este rezultatul unui parteneriat cu germanii de la PowerCo. (19.12)
-
Lancia s-a asociat cu orologierul Eberhard & Co. pentru a lansa un ceas în ediție limitată ca un omagiu pentru modelul HF Integrale. Doar 360 de unități vor fi disponibile. (19.12)
-
Ford a pus capăt parteneriatului cu LG Energy Solutions pentru dezvoltarea bateriilor pentru viitoare modele electrice. Parteneriatul avea o valoare de 6.5 miliarde de dolari. (19.12)
-
Topul celor mai fiabile mărci auto în 2025: japonezii ocupă primele 4 locuri

-
Noua Dacia Logan facelift poate fi comandată în România: start de la 15.000 de euro

-
Mercedes-Benz a construit cel mai luxos Unimog pentru a sărbători 80 de ani

-
Revoluția electrică

-
REPORTAJ: Off-road în deșertul din Maroc cu noua Dacia Duster Hybrid 4x4













Comentarii (1)