GM a renuntat la 54 de contracte de sponsorizare
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Constructorul american General Motors a renuntat la 54 de contracte de publicitate si sponsorizare, gratie faptului ca a iesit de sub protectia legii falimentului. Renuntarea la aceste contracte implica probleme organizatorice serioase pentru cei care se bazau pe sprinjinul GM, precum si probleme financiare pentru competitorii din motorsport care aveau incredere in compania americana.
Printre evenimentele sponsorizate de GM putem enumera Olimpiada de Iarna din Statele Unite ale Americii, Cupa NHRA pentru curse pe 402 metri. Pe langa acestea, ceasul Chevrolet din Times Square, un element prezent in New York inca din 1930, va fi eliminat din acea locatie, in ciuda faptului ca a fost reproiectat in anul 2007.
General Motors spera sa economiseasca o suma insemnata de bani prin eliminarea tuturor cheltuielilor care nu sunt necesare pentru productie si dezvoltarea modelelor sale. In primele trei luni ale anului 2009, GM a cheltuit 424 milioane de dolari doar pentru publicitate. In aceeasi perioada a anului trecut, compania americana GM a cheluit cu 20% mai mult decat in 2009 pentru publicitate.
Via | Detroitnews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit noilor date ale Asociației Constructorilor Europeni de Automobile, România a înregistrat cea mai mare scădere a vânzărilor la nivelul Uniunii Europene în luna mai. Între timp, piața europeană a înregistrat o ușoară creștere. (25.06)
-
După primele 5 luni ale lui 2025, Dacia Sandero este cea mai vândută mașină în Europa. Totuși, față de anul trecut, vânzările modelului în această perioadă au scăzut. (24.06)
-
În luna mai, mărcile auto din China au înregistrat o cotă de piață record pe Bătrânul Continent. Totodată, vânzările au crescut cu 85%, comparativ cu aceeași lună din 2024. (24.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
Comentarii (0)