GM a renuntat la 54 de contracte de sponsorizare
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Constructorul american General Motors a renuntat la 54 de contracte de publicitate si sponsorizare, gratie faptului ca a iesit de sub protectia legii falimentului. Renuntarea la aceste contracte implica probleme organizatorice serioase pentru cei care se bazau pe sprinjinul GM, precum si probleme financiare pentru competitorii din motorsport care aveau incredere in compania americana.
Printre evenimentele sponsorizate de GM putem enumera Olimpiada de Iarna din Statele Unite ale Americii, Cupa NHRA pentru curse pe 402 metri. Pe langa acestea, ceasul Chevrolet din Times Square, un element prezent in New York inca din 1930, va fi eliminat din acea locatie, in ciuda faptului ca a fost reproiectat in anul 2007.
General Motors spera sa economiseasca o suma insemnata de bani prin eliminarea tuturor cheltuielilor care nu sunt necesare pentru productie si dezvoltarea modelelor sale. In primele trei luni ale anului 2009, GM a cheltuit 424 milioane de dolari doar pentru publicitate. In aceeasi perioada a anului trecut, compania americana GM a cheluit cu 20% mai mult decat in 2009 pentru publicitate.
Via | Detroitnews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi din țara noastră au avut parte de o creștere de 35% în luna noiembrie. Totodată, vânzările de mașini noi au scăzut ușor în ultimele 11 luni. (02.12)
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină în Europa, în ultimele 10 luni. Modelul producătorului de la Mioveni a fost vândut în peste 207.000 de exemplare la nivel continental. (24.11)
-
Cupra a avut parte de cel mai bun an al său de când există ca marcă. În ultimele 9 luni, marca spaniolă a vândut peste 245.000 de mașini noi la nivel mondial. (03.11)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii













Comentarii (0)