GM: "Vrem să fim ca Apple"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
La începutul săptămânii acesteia vă anunţam că General Motors a reuşit să preia poziţia de lider în clasamentul celor mai mari constructori auto. De această dată, Joel Ewanick, directorul de marketing GM iese la rampă cu o serie de declaraţii optimiste. Acesta vrea ca gigantul american să devină o companie inovativă, elegantă, de ultimă generaţie, asemeni creaţiei lui Steve Jobs.
"Avem un obiectiv aspiraţional şi acesta reprezintă un target mare pentru noi. Este timpul ca marca nostră să se diferențieze clar și să se claseze mai aproape de un brand global ca Apple. Este timpul ca o companie producătoare de automobile să iasă în față și să se adreseze consumatorilor și nevoilor lor, într-un mod nemaiîntâlnit până acum", a declarat Joel Ewanick.
"Am înţeles că principalii noştrii competitori sunt Toyota, Volkswagen, Hyundai - un oponent foarte foarte puternic pe care eu îl cunosc bine - şi bineînţeles, Ford", a completat Joel Ewanick, fost director de marketing în cadrul Hyundai.
Cum va reuşi General Motors să devină asemeni Apple rămâne un lucru vag, iar o serie de experţi s-au arătat sceptici cu privire la acest pas al gigantului american.
"Cred că este un ţel impresionant, dar răspunsul scurt este nu. Nu este posibil în climatul în care trăim. Automobilele nu au prezintă interes la scară largă aşa cum o fac ultimele produse tehnologice", a declarat Peter DeLorenzo, expert în industria de marketing.Via | Autonews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Compania chineză BYD dorește ca vânzările de mașini să atingă borna de 3.6 milioane de unități vândute până la finalul lui 2024. Asta ar însemna o creștere de 20% față de nivelul din 2023. (28.03)
-
Constructorul de la Mioveni anunță că aproximativ 4.500 de persoane au rezervat online un model, prin intermediul platformei de e-commerce a mărcii, în primul trimestru din 2024. (28.03)
-
Potrivit celor mai recente cifre publicate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), mașinile cu zero emisii au avut o cotă de piață de 12% în luna februarie 2024. (22.03)
- Hyundai prezintă noul Tucson facelift: interior complet revizuit
- Îmbunătățiri pentru Hyundai i30: farurile LED sunt acum standard
- Renault confirmă data lansării noului Captur facelift
- Noul Mercedes-Benz Clasa G facelift: motorizări mild-hybrid și mai multă putere
- OFICIAL: Noua generație Porsche Panamera a ajuns în România
Adica sa fie foarte scumpi si foarte buni. dar asta ar insemna costuri de productie si vanzare muuult mai mari. Nu zic ca GM nu ar fi in stare sa faca asa ceva, dar poate doar daca toti clientii ar fi milionari in dolari lucrul asta ar fi posibil. Sigur GM merita sa fie pe primul loc?
Oricum,in prezent merge destul de bine,nu era nevoie de o asemenea afirmatie.
Iar acum ca s-a dat din nou drumul la fabrica de bani, si se asteapta o viitura de dolarei, viitorul nu numai ca nu mai reprezinta o problema pentru GM dar oamenii isi permit sa viseze frumos si sa-si fixeze tinte extrem de ambitioase ...