GM: "Vrem să fim ca Apple"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
La începutul săptămânii acesteia vă anunţam că General Motors a reuşit să preia poziţia de lider în clasamentul celor mai mari constructori auto. De această dată, Joel Ewanick, directorul de marketing GM iese la rampă cu o serie de declaraţii optimiste. Acesta vrea ca gigantul american să devină o companie inovativă, elegantă, de ultimă generaţie, asemeni creaţiei lui Steve Jobs.
"Avem un obiectiv aspiraţional şi acesta reprezintă un target mare pentru noi. Este timpul ca marca nostră să se diferențieze clar și să se claseze mai aproape de un brand global ca Apple. Este timpul ca o companie producătoare de automobile să iasă în față și să se adreseze consumatorilor și nevoilor lor, într-un mod nemaiîntâlnit până acum", a declarat Joel Ewanick.
"Am înţeles că principalii noştrii competitori sunt Toyota, Volkswagen, Hyundai - un oponent foarte foarte puternic pe care eu îl cunosc bine - şi bineînţeles, Ford", a completat Joel Ewanick, fost director de marketing în cadrul Hyundai.
Cum va reuşi General Motors să devină asemeni Apple rămâne un lucru vag, iar o serie de experţi s-au arătat sceptici cu privire la acest pas al gigantului american.
"Cred că este un ţel impresionant, dar răspunsul scurt este nu. Nu este posibil în climatul în care trăim. Automobilele nu au prezintă interes la scară largă aşa cum o fac ultimele produse tehnologice", a declarat Peter DeLorenzo, expert în industria de marketing.Via | Autonews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Dacia a înregistrat o creștere foarte mare a vânzărilor de mașini cu motoare hibride în ultimele 9 luni. Mai exact, marca de la Mioveni se poate lăuda cu o creștere de 170% a vânzărilor de mașini hibride. (23.10)
-
Tesla Model Y a fost cea mai vândută mașină în Europa, în luna septembrie. Modelul electric și-a găsit aproape 26.000 de clienți noi în prima lună din toamnă. (23.10)
-
Dacia Sandero rămâne cea mai vândută mașină pe piața europeană după ultimele 9 luni ale lui 2025. În septembrie, modelul mărcii de la Mioveni a fost al treilea cea mai vândută mașină pe continent. (22.10)
-
Toyota, cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și BMW pe podium

-
Record stabilit de Skoda Superb 2.0 TDI: 2.831 de kilometri cu un singur plin

-
Noul Ferrari SC40: exemplar unicat inspirat de legendarul F40

-
Noul Omoda 4 a debutat oficial: lansarea pe piață programată în 2026

-
BMW: Cererea pentru noul iX3 a depășit orice așteptări. 3.000 de comenzi în 6 săptămâni













Adica sa fie foarte scumpi si foarte buni. dar asta ar insemna costuri de productie si vanzare muuult mai mari. Nu zic ca GM nu ar fi in stare sa faca asa ceva, dar poate doar daca toti clientii ar fi milionari in dolari lucrul asta ar fi posibil. Sigur GM merita sa fie pe primul loc?
Oricum,in prezent merge destul de bine,nu era nevoie de o asemenea afirmatie.
Iar acum ca s-a dat din nou drumul la fabrica de bani, si se asteapta o viitura de dolarei, viitorul nu numai ca nu mai reprezinta o problema pentru GM dar oamenii isi permit sa viseze frumos si sa-si fixeze tinte extrem de ambitioase ...