Land Rover Defender va primi un motor diesel Euro5
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
La finele săptămânii trecute vă anunţam că oficialii Land Rover vor veni la Salonul Auto de la Frankfurt alături de Defender Concept. Dacă John Edwards spunea că noua generaţie va intra în producţie în 2015, actualul Defender va primi un nou motor diesel care va respecta normele de poluare Euro5.
Noul agregat diesel va avea 2.2 litri şi va înlocui actualul motor de 2.4 litri. În ciuda scăderii cilindreei, noul propulsor de care va beneficia actualul Defender va produce tot 120 de cai putere şi va dezvolta un cuplu motor de 361 Nm. De asemenea, viteza maximă a modelului britanic a crescut de la 132 km/h la 145 km/h.
"Odată cu introducearea noului motor diesel de 2.2 litri şi a două pachete opţionale, Defender oferă clienţilor o posibilitate mai mare de alegere", a declarat John Edwards, directorul constructorului specializat în producţia de modele 4x4.
Via | EgmCarTech
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Land Rover in Romania
-
Land Rover Discovery Preţ: 48.790 - 82.200 €
-
Land Rover Discovery Sport Preţ: n/a - 58.310 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Pentru a marca cele cinci decenii împlinite de modelul Polo, Volkswagen tocmai a prezentat o grafică specială inspirată de ediția Polo Harlequin din anii '90. (01.05)
-
Oliver Blume, CEO-ul Porsche, a lăsat de înțeles că marca germană de mașini de performanță ar putea să oprească vânzările de modele electrice pe piața din China. Vânzările Porsche din această țară au scăzut cu peste 40% în primul trimestru din 2025. (30.04)
-
Volkswagen a atins oficial borna de un milion de mașini electrice produse. Exemplarul care a atins această bornă este un ID.3 GTX Performance asamblat la uzina din Zwickau. (30.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Daca la DCI-uri se duc in Romania injectoarele, din cauza motorinei proaste, ce sa mai zic in alte zone precum (AFRICA).
ps: pentru Romania, ar fi recomandat un DEFENDER. Ala merge si cu motorina, de la nenea cu TIR-ul :))
Acum stiu ca toti daciotii or sa sara de 10 metrii dar cat dai pe godinu ala atata face. Nu cred ca ne vrea binele francezu'.
Si nu a spus nimeni ca e vba de Duster vs. lumea, ci mai degraba Duster pentru lume... pentru foarte multa lume... lumea care apreciaza fiabilitatea... fiabilitate a gamei Dacia pe care o vezi in toate topurile importante din Europa... adica acolo unde conteaza... sa negi / ignori datele astea inseamna ca esti un cocktail de prostie cu rea-vointa.
PS: din capul locului sustin ca paralela Duster - Defender e exagerata.
Iar cu HTP-urile ce probleme sunt ? Eu stiu ca este un motor cu 3 cilindrii, utilizat in gama VAG, pe modelele de clasa mini sau mica, cu distributia pe lant, consum maricel in oras, si singura problema este variatia acului de la relanti. Care variaza la unele modele.
ps: batranel se referea doar la motorizare, si la performantele ei. Dar in cazul DEFENDER nu conteaza CP.
PS2: De exemplu, 2 dintre tafurile tatalui meu, unul 690P cu motor PERKINS, dezvolta 90cp, iar modelul mai vechi, cu motorizare de Tractor , dezvolta 60cp, insa cu ele poti face ce, alte SUV-uri veritabile cu sute de cai, nu sunt capabile. Sa nu mai zic de LKT 81 TURBO.
Toate masinile au probleme. Nu exista masina fara probleme, asa ca nu stiu de unde atata invidie.
http://www.carbuzz.com/news/2011/8/10/NHTSA-Investigating-VW-Jetta-and-Ford-Mustang-7704223/