Lexus LF-A primeşte centuri de siguranţă cu airbag-uri

De Cornel Șocariciu
Publicat Duminica, 12.12.2010
Supercar-ul nipon Lexus LF-A va primi centuri de siguranţă cu airbag-uri care oferă protecţie suplimentară în cazul unui impact frontal sau lateral.

Oficialii constructorului japonez Lexus vor să introducă pe supercar-ul LF-A centurile de siguranţă gonflabile. Noile centuri de siguranţă oferite de niponi au ca scop protejarea pieptului pasagerilor în cazul unui impact frontal. În cazul implicării într-un accident lateral, centurile vor oferi protecţie suplimentară între umăr şi zona capului, pentru ca pasagerii să nu se lovească de geamurile portierelor.

"Noile centuri de siguranţă cu care va fi dotat supercarul LF-A beneficiază de un airbag integrat în ţesătura centurii", a declarat un purtător de cuvânt al furnizorului Takada. Producţia lui Lexus LF-A va debuta luna aceasta în uzina Motomachi din Toyota City.

Supercarul nipon dispune de un propulsor V10 de 4.8 litri care produce 552 de cai putere şi dezvoltă un cuplu motor de 480 Nm. Puterea motorului este transmisă roţilor prin intemediul unei cutii de viteze automate secvenţiale cu şase rapoarte. Sprintul de la 0 la 100 de km/h se realizează în 3.2 secunde, iar viteza maximă cu care poate rula este de 325 de km/h.

Via | EgmCarTech

Comentarii (4)

  • Prea tarziu, a trebuit sa moara un om, sa realizeze si ei ca masina e incompleta! Porcarie de toyota!
    9 16
  • george
    NU ZAU?
    @ Esan

    Esti sigur ca din cauza asta a murit fostul sef al pilotior de teste de la Lexus/Toyota (ca la el cred ca te referi)?

    Hai se ne amintim cateva detalii ale accidentului ca sa ne dam cu parerea la obiect:

    In primul rand, nea ala era de-o varsta cu Kogalniceanu. La cei 1650 de ani cat avea, eu cred ca nenea ala putea sa fie in orice masina ca tot inghitea spalatorul (daca mai tii minte cum aratau masinile dupa accident).

    In al doilea rand, la dinamica accidentului (head-on collision), am senzatia ca tataitza ori a avut un infarct/stop cardiac/dracu` stie ce altceva ori a incercat un seppuku modern...
    8 2
  • Ivanoff
    @esan
    "Inteligentule",acea masina la care faci tu referire era un prototip ce efectua niste teste de performanta nicidecum de siguranta,iar sistemele de siguranta ce se gasesc pe masina finala nu se gaseau pe acel prototip...inteligentule.
    10 2
  • pentru esan
    in acel articol se specifica ca prototipul avea toate sistemele de siguranta, deci nu lipsa lor a fost problema.
    Dar "Esan" e prea destept sa isi dea seama ca aceste centuri sunt diferite fata de cele standard. citeste articolul si apoi posteaza
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru