Mercedes-Benz pregăteşte un A-Klasse AMG de 320 CP
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mercedes-Benz vrea să îl transforme pe viitorul A-Klasse într-un hot-hatch veritabil. Modelul va fi echipat cu un motor turbo de 320 CP şi va beneficia de un sistem de tracţiune integrală. Motorul respectiv va avea patru cilindri în linie şi o cilindree de 2.0 litri, iar dezvoltarea cade în mâinile inginerilor AMG. Divizia AMG intră astfel într-o nouă eră, în care vor fi conduşi de Ola Kallenius.
Viitorul A-Klasse de 320 CP va debuta în 2012 în Europa, unele pieţe urmând să primească primele exemplare în toamnă. Modelul se va lupta cot la cot cu Audi RS3, Volkswagen Golf R şi cu BMW Seria 1 M. Preţul modelului de la Mercedes-Benz va fi apropiat de cel al rivalilor, pentru a avea o ofertă competitivă pe piaţă. Noul model va sta pe platforma MFA de la Mercedes-Benz, acronim pentru Modularean Frontantriebs-Architecktur.
Toate motorizările actuale ale lui A-Klasse şi B-Klasse vor fi eliminate, deoarece nu se potrivesc cu platforma nouă. În schimb, Mercedes-Benz va adapta motorizările sale existente la viitorul A-Klasse şi va împărţi motoare cu Renault-Nissan.
Codul de şasiu al acestuia va fi W176, iar modelul este complet diferit de predecesorul său. De data aceasta, A-Klasse va avea o siluetă în două volume şi va prezenta un design similar cu cel prezent pe F800 Style. Debutul conceptului va avea loc la Salonul Auto de la Shanghai.Versiunea AMG a lui A-Klasse va fi echipată cu jante din aliaj usor de 18 inch, tips-uri cromate pentru cele patru ţevi de eşapament şi un kit de caroserie mai agresiv. Potrivit primelor informaţii, modelul se va numi A25 AMG. Motorul va fi echipat cu o turbină twin-scroll, dar nemţii vroiau iniţial să monteze o turbină electrică provenită de la elveţienii de la Hyprex. Mercedes a renunţat la idee după ce a judecat complexitatea sistemului şi costurile de producţie ale acestuia.
Transmisia va fi reprezentată de o cutie de viteze cu şase trepte şi două ambreiaje, în timp ce sistemul de tracţiune intregrală va fi de tip Haldex cu un ambreiaj cu mai multe plăci. Graţie acestor echipamente, cei de la Mercedes-Benz vor să înlăture orice îngrijorare legată de tracţiune.
Respectivul sistem de tracţiune integrală îi va oferi punţii spate mai multă putere, în timp ce sistemele electronice vor ajusta puterea între cele două roţi din spate, acţionând ca un diferenţial cu alunecare limitată. Toate acestea au scopul de a oferi o experienţă AMG cât mai veridică.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Cei care comandă un Mini Cooper SE, deci cu zero emisii, pot bifa de acum și pachetul John Cooper Works pentru un plus de sportivitate. Din păcate, modificările sunt doar de ordin estetic. (06.12)
-
Constructorul asiatic prezintă noua generație Swift. Modelul a primit un design revizuit, dar și o motorizare nouă: propulsor de 1.2 litri mild-hybrid la 12V. (06.12)
-
Mercedes-Benz a prezentat oficial noul AMG CLE 53 4Matic+ Coupe. Noul model de performanță primește un motor mild-hybrid bi-turbo cu 6 cilindri care dezvoltă 449 de cai putere, alături de alte noutăți specifice. (06.12)
-
Aceasta va fi cea mai accesibilă Toyota cu zero emisii din Europa
-
Primele imagini cu viitorul Renault 5 electric: display montat pe capotă care arată nivelul bateriei
-
OFICIAL: Noua Tesla Cybertruck de serie. Preț de pornire de 60.900 de dolari
-
Am văzut pe viu noul Renault Master: 5 lucruri pe care trebuie să le știi
-
Noua generație Skoda Superb a intrat în producție, la uzina din Bratislava
PS: Treaba cu Golf R o iau ca pe o gresala nedorita de redactare...
Mai usor cu Mercedes-ul, nu va ambalati, in ceea ce priveste masinile sport, Mercedes a adoptat metoda americana a solutiei, more hp-equals the best, clar eronata decizia!
In primul rand daca imi cumpar Mercedes, n-o cumpar ca e sport, o cumpar pt materialele calitative ce compun interiorul, cuplul motor si senzatia de comfort, dar asta nu inseamna ca nu se apleaca precum barca-n curbe!