OFICIAL: Maybach facelift, cantecul de lebada al limuzinei germane
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Asa cum a promis, Daimler acorda inca o sansa marcii Maybach, in incercarea de a-si salva propria "perla a coroanei", care de mai multi ani refuza sa devina profitabila. Maybach aduce astazi in fata publicului poate ultimul sau facelift, daca rezultatele financiare nu se imbunatatesc in urmatorii ani.
La nivel exterior, revizuirea aduce o noua grila cromata pentru radiator, care variaza in functie de versiunea pe care este instalata, o capota redesenata, un alt spoiler frontal, oglinzi laterale modificate si blocuri optice posterioare noi. Imbunatatirile aduse de echipa de ingineri Maybach modifica si dimensiunile generale, lungimea fiind mai mare cu 11 mm iar latimea cu 17 mm.
Pachetul estetic este completat de un set de jante de 19 inch, din aliaj, cu 21 de spite, pentru versiunile standard, si de unul de 20 de inch, cu 12 spite, pentru cei care aleg varianta S. Elementele noi de caroserie ajuta si la obtinerea unui coeficient aerodinamic mai bun si la reducerea zgomotului la rulare.
La interior Maybach a decis sa dea o noua definitie perfectiunii si a imbunatatit o serie de aspecte ale habitaclului. Clientii se vor bucura de scaune imbracate in piele cusuta manual, de un ecran de 19 inch pe bancheta din spate, de un parfum special si de o conexiune la internet. Cei care opteaza pentru varianta cu ampatament marit, primesc si un acoperis panoramic transparent, care poate deveni opac prin simpla apasare a unui buton.
Nu lipseste nici sistemul de camere care ofera o vedere de ansamblu a limuzinei si nici geamul care separa scaunele din fata de cele din spate.
Modificari de ordin mecanic au suferit doar versiunile 57S si 62S, care au primit 18 cai putere in plus si se bucura de o economie infima de carburant, de la 13.6 la 13.1 litri/100 km. Valoarea emisiilor a scazut si ea de la 390 la 368 de g/km.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Mazda a confirmat oficial anul lansării următoarei generații CX-5. Viitorul SUV va fi primul model al mărcii care va avea sub capotă noul motor termic Skyactiv-Z, despre care Mazda spune că este „motorul termic ideal”. (18.03)
-
Volkswagen se gândește să lanseze în viitorul nu foarte îndepărtat un viitor model de teren. Acesta ar urma să aibă la bază o platformă dezvoltată de Scout, noua marcă de mașini de teren a Grupului Volkswagen. (18.03)
-
Volkswagen a confirmat că viitorul său model electric accesibil ID.1 va fi asamblat în Portugalia. Noul model va intra în producție din 2027. (17.03)
-
Chinezii de la BYD vin în România: "Primele puncte de vânzare, până la finalul lunii martie"
-
Fără concesii
-
Noua Toyota C-HR+: SUV exclusiv electric cu autonomie de 600 km
-
Primul BMW Neue Klasse de serie va fi lansat în septembrie
-
Mazda confirmă anul lansării viitorului CX-5: primul model cu noul motor Skyactiv-Z
se si vede ca este un mercedes mai alungit(ai dreptate Cor).
rr phantom are interior de dacia 1310 doar ca o are din lemn