OFICIAL: Maybach facelift, cantecul de lebada al limuzinei germane
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Asa cum a promis, Daimler acorda inca o sansa marcii Maybach, in incercarea de a-si salva propria "perla a coroanei", care de mai multi ani refuza sa devina profitabila. Maybach aduce astazi in fata publicului poate ultimul sau facelift, daca rezultatele financiare nu se imbunatatesc in urmatorii ani.
La nivel exterior, revizuirea aduce o noua grila cromata pentru radiator, care variaza in functie de versiunea pe care este instalata, o capota redesenata, un alt spoiler frontal, oglinzi laterale modificate si blocuri optice posterioare noi. Imbunatatirile aduse de echipa de ingineri Maybach modifica si dimensiunile generale, lungimea fiind mai mare cu 11 mm iar latimea cu 17 mm.
Pachetul estetic este completat de un set de jante de 19 inch, din aliaj, cu 21 de spite, pentru versiunile standard, si de unul de 20 de inch, cu 12 spite, pentru cei care aleg varianta S. Elementele noi de caroserie ajuta si la obtinerea unui coeficient aerodinamic mai bun si la reducerea zgomotului la rulare.
La interior Maybach a decis sa dea o noua definitie perfectiunii si a imbunatatit o serie de aspecte ale habitaclului. Clientii se vor bucura de scaune imbracate in piele cusuta manual, de un ecran de 19 inch pe bancheta din spate, de un parfum special si de o conexiune la internet. Cei care opteaza pentru varianta cu ampatament marit, primesc si un acoperis panoramic transparent, care poate deveni opac prin simpla apasare a unui buton.
Nu lipseste nici sistemul de camere care ofera o vedere de ansamblu a limuzinei si nici geamul care separa scaunele din fata de cele din spate.
Modificari de ordin mecanic au suferit doar versiunile 57S si 62S, care au primit 18 cai putere in plus si se bucura de o economie infima de carburant, de la 13.6 la 13.1 litri/100 km. Valoarea emisiilor a scazut si ea de la 390 la 368 de g/km.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Ferrari a dezvăluit oficial noul 296 GT3 Evo, mașina cu care va concura în campionatele sub egida regulamentului GT3 începând din 2026. Noul model de competiție este o evoluție a actualului 296 GT3. (30.06)
-
Lancia a lansat oficial noul Ypsilon HF, versiunea cea mai puternică a modelului. Noul hot hatch italian este electric și are 280 de cai putere. Totodată, Lancia a lansat și noua echipare HF Line pentru versiunea obișnuită. (26.06)
-
Koenigsegg a publicat primele imagini și informații despre cea mai nouă creație. Numele său este Sadair's Spear, oferă până la 1.625 de cai putere și vor exista doar 30 de exemplare. (26.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
se si vede ca este un mercedes mai alungit(ai dreptate Cor).
rr phantom are interior de dacia 1310 doar ca o are din lemn