Renault ia în considerare renaşterea mărcii Alpine
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Carlos Tavares, şeful Renault, a declarat într-un interviu pentru francezii de la La Tribune că ia în considerare renaşterea mărcii Alpine. Numărul doi în concernul francez a dat şi câteva informaţii despre marca din Dieppe, subliniind faptul că modelele Alpine nu vor fi extrem de sportive, aşa cum erau predecesoarele lor, ci vor fi o "semnătură" în materie de prestigiu şi eleganţă. Practic, marca Alpine a celor de la Renault va fi o sub-marcă similară cu linia DS a celor de la Citroen.
Francezii încă suferă de faptul că nu au foarte multe modele în zona de top a segmentelor în care activează, în timp ce nemţii şi japonezii au rezolvat din timp probleme de acest gen. Modelele Alpine vor avea elemente de lux şi trăsături sportive, strategie similară cu cea aplicată de rivalii de la Citroen în cazul gamei DS. Pentru moment, francezii de la Renault spun că sunt în faza de explorare a acestei nişe şi că pregătesc modele cu eleganţă franţuzească. Totodată, cei de la Renault vor să se diferenţieze clar de Dacia şi să-şi alinieze preţurile la nivelul gamei Volkswagen, cu de care se consideră cei mai apropiaţi din punctul de vedere al elementelor oferite.
"Luăm în considerare utilizarea mărcii Alpine, care va fi atât luxoasă cât şi sportivă şi va cuprinde mai multe modele.
Suntem în faza de explorare. În zona premium a segmentelor în care activăm, experimentele anterioare nu au fost de succes, dar a venit vremea să ne întoarcem. Vom întări strategia noastră în segment şi vor avea maşini cu eleganţă franţuzescă. Avem nevoie să producem maşini mai ieftine şi să ne îmbunătăţim marja de profit pentru modelele vândute. Nu este normal ca Renault să fie mult mai ieftin decât Volkswagen din moment ce nu există o justificare în ceea ce priveşte calitatea şi dotările modelelor. Chiar şi în Europa, preţul mediu de vânzare este prea mic, aşa că trebuie să aducem pe aceste pieţe şi acest gen de modele. Totodată, trebuie să subliniem şi să întărim distincţia dintre Dacia şi Renault.", a declarat Carlos Tavares.Via | LaTribune
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Constructorul britanic de automobile anunță că noua generație Continental GT, a patra din istoria acestui model, a intrat în producție. Primul exemplar va face parte, ulterior, din colecția Heritage. (17.09)
-
Carlos Tavares, șeful Stellantis, nu este de acord cu amânarea țintei de emisii de CO2 pentru 2025 în Uniunea Europeană. Anunțul vine la scurt timp după ce majoritatea producătorilor europeni au cerut ca această țintă să fie amânată cu doi ani. (17.09)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile cere Comisiei Europene să amâne noile ținte de emisii de CO2 stabilite pentru 2025. De anul viitor, toți producătorii vor trebui să producă mașini care să emită maxim 95 de grame de CO2 per kilometru. (16.09)
- Toyota Prius, consum de Cartea Recordurilor: 2.5 l/100 de km într-o aventură de 5.168 km
- Primele imagini oficiale cu noul Volkswagen Tayron. Lansarea europeană, în 10 octombrie
- Acesta este noul Volkswagen Taos facelift: SUV pentru piața din America de Nord
- Renault prezintă noul concept Estafette, o utilitară de oraș dezvoltată împreună cu Volvo
- Noutăți pentru Lynk & Co 01 în Europa: motor hibrid mai puternic și sistem multimedia îmbunătățit
Comentarii (5)