Renault va introduce tehnologia Stop-Start de la Bosch în 2011
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Francezii de la Renault au anunţat că vor introduce tehnologia stop-start în gama lor în 2011, iar aceasta va fi preluată direct de la Bosch. Scopul introducerii acestui sistem este reducerea emisiilor de CO2 la nivel de gamă până la pragul de 95 de grame per kilometru în 2020. În 2009, Renault a avut o medie a emisiilor de CO2 de 138.8 grame pe kilometru, la nivel de gamă. Deşi vor introduce modele electrice în gama lor începând cu 2012, cei de la Renault estimează ca 90% din vânzările lor din 2020 vor fi reprezentate de motoare cu combustie internă.
Inginerii Renault vor să reducă şi masa modelelor pe care le produc, francezii estimând că vor putea reduce până la 150 kilograme pentru a obţine o reducere de 15 grame de CO2 pe kilometru. Pe langă asta, constructorul francez a început şi o campanie de downsizing, care a dus la reducerea consumurilor de carburant ale modelelor afectate şi de reducerea semnificativă a emisiilor poluante. Următoarea generaţie a motorului K9K – unitatea dCi de 1.5 litri a celor de la Renault şi cel mai bine vândut motor din gama lor, va primi o nouă generaţie în 2012 şi va emite cu aproximativ 20 de grame de CO2 mai puţin decât actuala unitate.
Renault a anunţat şi că va introduce un motor dCi de 1.6 litri, care va purta codul R9M şi va dezvolta 130 CP. Unitatea înlocuieşte vechile motoare dCi de 1.9 litri, fiind cu 16% mai mic şi la fel de puternic. Emisiile de CO2 au scăzut cu 30 de grame per kilometru, iar unitatea va respecta normele Euro 6. Reducerea capacităţii acestui motoro va duce la un consum redus cu 6%, iar alte şase procente vor fi aduse de noile tehnologii ce vor fi integrate. Printre artificiile tehnologice care vor ajuta la reducerea emisiilor de CO2 sunt starterul Bosch ramforsat, sistemul stop-start de la Bosch, unitatea EGR cu presiune redusă, sistemul de management termic al motorului şi pompa de ulei cu consum redus de energie.
Via | Autoactu
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul italian de automobile a lansat modelul special 296 Speciale Piloti Ferrari, destinat piloților care sunt înscriși în oricare dintre programele speciale de curse ale mărcii. Grafica este insipirată de modelul 499P care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 2023 și 2024. (14.06)
-
Peugeot a lansat oficial noul e-208 GTi, primul său hot hatch electric din istorie. Noul model, prezentat cu ocazia cursei de 24 de ore de la Le Mans, are un motor electric de 280 de cai putere și promite o autonomie de 350 de kilometri. (13.06)
-
Volkswagen Golf GTI Edition 50, o nouă ediție specială a hot hatch-ului german, este oficial cel mai rapid model de serie al mărcii testat vreodată pe Nurburgring. Noua ediție specială, care marchează 50 de ani de la debutul primei generații Golf GTI, va fi lansată săptămâna viitoare. (13.06)
-
Amenințare directă
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Nu confunda Megane cu Megane Sedan. Sedan e mult mai prost, dar Megane Hatch e chiar OK. E mai slab calitativ decat un Golf, este adevara, dar e la 60-70% din pret ...
Laguna 2 poate are greierasi, dar 3 nu am auzit vreunul cat am mers cu ea ...
dacia=reno
dacia=ZERO! => reno=ZERO
uite la un model de coreana ca fersiunea din 2009 deja are optional sistemul Stop-Start si e mai bun si mai Eftin decat un reno
Din ce date am eu, revizia la golf (golf 5) costa ceva mai mult decat la megane (megane sedan 2)...