Renault va lansa un motor de 2.0 litri si 275 de cai putere

De Bogdan Mirică
Publicat Marti, 21.07.2009
Renault sa pregateste sa introduca pe piata, in urmatoarele luni, un nou motor pe benzina TCe de 2.0 litri, capabil sa livreze o putere totala de 275 de cai.

Renault isi va imbogati gama de motorizari in cateva luni, cu un nou propulsor pe benzina, capabil sa imprime un comportament sportiv modelelor pe care va fi instalat. Este vorba despre o unitate TCe pe benzina, dispusa sa livreze pana la 275 de cai.

Zvonurile au aparut odata cu dezvaluirea intentionata a unui capac de motor pe care stau inscriptionate o serie de motorizari TCe, implicit viitorul propulsor de 275 de cai. Desi multi ar fi tentati sa creada ca noua unitate ii va servi lui Megane RS, voci din interiorul constructorului francez au dat asigurari ca resursele de putere vor fi folosite pe o eventuala versiune Gordini a modelului de perfomanta.

Motorizarea se va regasi si in gama actualei Laguna, pe variantele de caroserie berlina si coupe, fara a mai imprumuta insa alte elemente ale diviziei Renault Sport

via | Autoblog

Comentarii (30)

  • semtex
    WOOOW !!! Motor NOU !
    2 litri , 275 de cai putere... ASTA DA SENZATIE ! Mai mult de 134 cp pe litru !
    Ce inseamna cand pune mana Renault SPORT ...
    19 8
  • Carlos Sacalul
    super !
    eu zic ca-i o miscare foarte desteapta, daca Renault reinvie numele Gordini :) R8 Gordini e o masina legendara ce a avut multe victorii in cursele de raliu, deci Renault poate dovedi ca este bun pe orice suprafata
    18 3
  • Cosmin
    Oau!!! Renault incearca sa faca ceea ce Mitsubishi sau Subaru au facut acum multi ani! Super tare!
    8 29
  • Asa va fi !
    Deja parca vad:
    Renault nr. 1 in - FORMULA 1
    - WRC
    -WTCC
    19 9
  • hei cosmina
    ce subaru mah? ce mitsubishi? unde sunt astia in Formula 1, sportul cu motor nr1 ? eu zic sa-ti pastrezi galeata cu laturi pentru zile mai negre... o sa ai nevoie ...
    18 11
  • protestez !
    "subnutrit " nu este un cuvant vulgar si face parte din comentariul de mai sus
    9 4
  • @semtex, @.
    Pai Subaru avea in '92 Subaru WRX STI Type RA Version I (10/92 – 08/94) - GC8A/B - produced 275 PS (202 kW; 271 bhp) and 32.5 kgf·m (319 N·m) of torque.
    Ca Renault a scos motorul asta este foarte bine dar nu este vre-o minunatie.

    P.S.
    DEX
    SUBNUTRÍT, -Ă, subnutriți, -te, adj. Subalimentat

    da si tu un Google daca inainte sa scoti prostii pe gura.
    5 17
  • O fi hibrid? =))
    2 5
  • Un nene
    Nice
    Ma bucur ca numele Gordini va fi folosit pentru a denomina masini cu performanta peste RS.
    Initial am crezut ca sub numele Gordini vor fi disponibile doar kituri estetice pentru intreaga gama, in stilul S-Line, M Sport, etc.
    @R: nu e o minunatie, dar nici nu cred ca motorul din '92 de la Subaru indeplinea normele Euro 5, asa ca nu-si are loc comparatia.
    16 1
  • semtex
    @ R
    Baietel inainte sa dai copy/paste unui text , trebuie sa-l intelegi... eu apreciez eforturile celor de la subaru pt acea vreme... au conceput o masina extrema (nu avea antifonare, AC etc..) special pentru raliu... tot ce urmau sa faca echipele de raliu, era sa lipeasca abtibildurile pe caroserie si sa o bage pe circuit, INSA dupa terminarea competitiei masina era buna de aruncat la gunoi ... Daca Renault ar dori o masina strict pentru raliu, cu siguranta ar scoate mai mult de 275 de cai din motorul sau.

    Legat de cuvantul "subnutrit"... mda... se pare ca ai probleme in a pune in context cuvinte si notiuni simple. Fac pariu ca nu scoti mai mult de 80 la un test de inteligenta...
    18 4
  • schumi
    @Vasi
    Keep dreaming...
    3 12
  • @semtex
    Aroganta de bizon si putina cultura auto.
    WRX sau GT versiune '94 211 CP (2000 cmc turbo) varianta de Anglia STI '94 260 CP + editii limitate (+300 CP) care au si antifonare si AC si sonorizare si airbag si abs etc.
    Nu am nevoie sau dau copy paste ca tocmai am vadut un model de GT '94 urcat in 265 CP (evacuare, soft, filtru - motor stoc) si nu are saracul decat 200 mii de km si prietenul meu (cumparatorul) merge fara probleme cu el, asa ca lasa-ne cu povesti de adormit copii esti paralel si cu masinile si cu Rally-urile.
    P.S.
    Orice masina dupa o etapa de Rally este facuta facuta bucatele (mai mult sau mai putin)si reasamblata, indiferent de marca , chiar si la noi in Romania se poarta la pilotii cu buget.
    4 13
  • AndreiRN
    Gresit
    Un motor de scurta folosinta.
    Asa sunt tineri automobilisti atrasi si pusi sa plateasca sume enorme pt jucari de scurta folosinta.
    Un astfel de motor ar polua mai mult decat 3 normale.
    5 4
  • @AndreiRN
    care sunt sumele enorme????
    de ce motor de scurta folosinta????
    si tu ai intrat in randul naivilor care cred in vrajeala cu poluare???

    Poate nu sti ca vapoarele si cu avioanele polueaza mai mult decat tote masinile de pe glob dar acolo nu se baga conditie de poluarea ca nu sunt fraieri sa cotizeze.
    5 7
  • cred ca acum s-a trezit si renault din somn si si-a dat seama ca ar trebui sa scoata un motor de serie cu ceva mai multi cp/l.

    @AndreiRN - un vapor consuma 200.000 litri de motorina pe zi daca nu ma insel, ia fa o socoteala sa vezi ca norma de poluare la asa ceva iese cu minus; iar legat de "tineri automobilisti atrasi si pusi sa plateasca sume enorme pt jucari de scurta folosinta" - nu vad care e problema...platesti tu?
    4 7
  • Advisor for roadrunner
    Mai citeste
    Ba, ala de la roadrunner. Unde ai citit/auzit ca un vapor consuma 200.000 litri motorina pe zi? Ca sunt tare curios sa-mi notez asta.
    Oricum, problema cu poluarea e o mare gogorita. Sunt surse de poluare mult mai rele decat industria auto si nimeni nu face fite. Treaba cu poluarea e facuta de marii producatori sa scape de fraieri (concurenta, adica). Daca citit pe fisele tehnice ale masinilor veti vedea un consum miraculos de mic. Dupa ce le cumparati veti vedea ca au obiceiul sa consume, in medie, cu 2 litri mai mult decat in fisele tehnice. Cei mai mincinosi sunt europenii (in special francezii si italienii).Treaba cu consumul nu e in contract (desi ar trebui sa fie) asa ca faceti degeaba gargara dupa...
    Oricum, un motor de 275 CP va consuma combustibil la greu, asta e sigur. Ce nu stim este cuplul motor realizat dar si cuplul la roata. Renault nu straluceste la acest capitol.
    2 5
  • @Advisor for roadrunner - citeste aici http://wiki.answers.com/Q/How_much_fuel_does_a_container_ship_burn
    1 2
  • grea alegere
    iti dai seama deja o sa fie o grea decizie... sa presupunem ca as fi impatimit al masinilor puternice ( desi nu sunt) ce sa`mi cumpar...
    Sirroco, Seat Cupra R, Mazda 3 MPS ( sa nu ziceti ca sunt fan grupului VAG..desi sunt) sau noul renault.
    Dupa parerea mea putere are..sper sa aiba si fiabilitate ca "e grele" la capitolu asta.
    a..si ..desigur...calitate/pret.
    1 8
  • cat entuziasm!
    Va rog uitati-va la puterea modelului Mitsubishi EVO X (tot din 2.0 turbo). Asta e ultima "evolutie", dar, in urma cu ani buni, Subaru si mitsubishi scoteau din 2.0 turbo 265, 280 de cai.
    Unde mai pui ca principala diferenta fata de reno este ca aveau si o integrala foarte performanta.
    In plus, Audi are pe S3 de ceva vreme 265 de cai (cu integrala), iar VW va pune pe Scirocco acelasi motor, cu tractiune fata.
    Deci de unde entuziasmul asta major pt 2.0 275 de cai???
    1 9
  • aaaaaa
    am uitat sa spun
    Am uitat sa spun ca honda scoate 240 de cai din 2.0 ASPIRAT!!!
    Ca sa va faceti o idee cam pana unde se poate merge, in F1, inainte sa se interzica supra-alimentarea, BMW (cred) avea un motor de 1.5 turbo care scotea 1500 de cai (dar tinea EXACT o cursa).
    2 9
  • Ma iau cu mainile de cap
    ... nu exista stire care sa nu fie comentata de analfabeti care nu numai ca nu au argumente solide, dar in plus nici sa scrie corect nu reusesc.... Vad zilnic fani de BMW/Logan/etc. care in loc sa caute sa inteleaga si sa PRETUIASCA tehnologia, se lanseaza in injective despre care e mai tare stand la semafor....
    Mai grav este ca merg pe strada si ii recunosc: greu mai vezi pe cineva care da semnal, acorda prioritate, s.a.m.d. Doamne-ajuta sa plec din tara asta!
    4 2
  • hai ma ce naiba...
    voi sunteti si cu ochii in soare...ce dreaq ma cei de la bmw sau audi sau mai stiu eu cine pot scoate oricand dintr-un motor de 2.0 275 de cai....dar problema e in felul urmator: ei au motoare de diferite cilindree pana la aproape 600 de cai...chiar si cel de 2.0 tsi a fost scazut la 180 sau are 160 sau 200 daca ar pune motorul asta cine ar mai lua s3 sau seria 330i sau 325i sau alte modele e vorba de marketing cum e si la telefonie cosmote si vodafone...cosmote de cand a intrat pe piata a avut oferte bune deci a continuat asa vodafone inainte era "scump" si i-au ramas multi clienti pe abonamente tarife vechi etc nu putea sa schimbe chiar asa ca ar fi altii nemultumiti ... ce vreau sa zic aici e ca renault poate pune motorul ala pentru ca nu prea au nimic care sa le fie afectat...ma faceti sa rad pe 407 au un 2.9 litri de 210 cai? cam amuzant..
    0 6
  • sdhs
    cat despre rx-8 motor 1.3 litri si cam 260 cai :| .....sa nu mai zic asa ca...
    0 9
  • agasg
    ceea ce vreau sa spun mai pe intelesul multora... e ca trebuie pastrat un echilibru intre modele si motorizari la firme care se respecta gen... multi s-ar oftica ca el sa isi ia motorul 4.0 300 cai sa fie ciumeg iar tu sa ai la 2.0 275 .... la renault se poate lansa motorul pentru ca nu se supara nimnei ca nu prea au motoare puternice peste 300 cai
    0 8
  • exagerat...
    @abcde... cum naiba poti scrie fara semne de punctuatie? un asemenea carnat e inteligibil. Iar Mazda are motor Wankel, asa ca nu se pune.... dar sa fim sinceri, 275 de cai e o performanta doar pentru Renault. Nu stiu ce are lumea cu BMW, Audi si grupul VAG. Sunteti niste tarani incuiati la minte. Singurii cocalari pe care ii vad eu la stop sunt in masini de top sau in loganuri tunate. VW a scos 178 din 1.4 litrii si a realizat un motor economic, nu o jucarie mancatoare de benzina, care oricum nu e o realizare deosebita.
    2 8
  • florinel
    ??
    Oare o sa-l bage si la dacia???????? ;))
    1 3
  • NU GENERALIZA!
    CA RISTI SA ABEREZI! exista oameni printre oameni, masini printre masini, motoare printre motoare! Este imposibil ca totul sa fie la acelasi nivel!!!
    0 1
  • Analfabeti
    Bai prietene unde ai auzit u ca RX 8 are 1.3 motorul?? . E rotativ si e de 2.6 ,oricum nu stii ce e ala un motor wenkel. + la la 100 si ceva de mi cade , nu mai vorbi daca habar nu ai
    9 3
  • pentru ala cu VAG
    motor de 1.4 de 178 de cai zici a ?

    RENAULT in 87 avea pe 5 GT Turbo motor de 1.4 190 de cai
    si tractiune spate
    13 2
  • AndreiRN
    Uzura
    Un motor puternic implica o compresie ridicata si de cele mai multe ori admisia fortata si toate astea duc la stresul materialului la mazim de la cuzineti la pistoane si restul de piese.
    Adica motoare de curse care se schimba dupa 24 de ore sau mai putin.
    Asa ceva vreti in masina de zi cu zi?
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru