Se ascute batalia pe segmentul low-cost
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Aparitia celui mai ieftin automobil din lume, Tata Nano, a ascutit lupta producatorilor auto pe segmentul low-cost.
Daca pretul de 2.500 de dolari pare practic imposibil de atins pentru producatori consacrati cum ar fi Toyota, Volkswagen sau GM, realizarea unui model mini foarte ieftin este un tel comun al fiecaruia dintre ei.
In cursa pentru modelul low-cost si-au anuntat participarea si alti producatori auto cum ar fi Renault sau General Motors. Conform datelor preliminare, batalia pentru modelul low-cost este condusa de Toyota, care isi va inaugura o fabrica in India de 343 de milioane de dolari si care dispune de conceptul mini iQ.
Un viitor model low-cost Toyota ar urma sa coste in jurul cifrei de 7.000 de dolari, dar o versiune mult mai ieftina al acestuia ar urma sa apara sub marca Daihatsu pentru a fi comercializata in China, India si Rusia.
Cel mai considerabil rival pentru Toyota in batalia modelelor low-cost se preconizeaza a fi GM, care dezvolta cu partenerul chinez Wuling o versiune ultra ieftina a modelului Matiz.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Lamborghini a prezentat oficial o ediție specială pentru Huracan Sterrato, versiunea de teren a modelului italian. Noua ediție aduce 4 vopsele speciale, aplicate în stilul unor camuflaje. Doar 12 exemplare vor fi produse. (19.04)
-
Compania americană Shelby a prezentat oficial noul Super Snake, bazat pe actuala generație Ford Mustang. Noul model primește două motorizări, iar una din ele dezvoltă 830 de cai putere. (19.04)
-
Au apărut informații tehnice noi despre Tesla Model 3 Performance, cea mai puternică versiune a modelului electric. Informațiile au fost scurse din greșeală de către filiala din Marea Britanie a mărcii americane. (18.04)
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Nissan Qashqai. 5 lucruri esențiale
- Primele imagini oficiale cu noul BMW X3
- Noul Volkswagen Golf 8 facelift a intrat în producție, la uzina din Wolfsburg
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-80. Iată 5 lucruri esențiale!
Comentarii (0)