Şeful Opel schimbă politica de marketing: "Vom avea maşini mai accesibile"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Opel a decis să facă o întoarcere de 180 de grade a politicii de marketing pentru a realiza maşini mai accesibile, anunţă Automotive News. Totul face parte dintr-un plan derulat pe termen lung, care vizează recuperarea clienţilor tradiţionali ai mărcii Opel, pe care marca germană i-a pierdut în ultimii ani pe fondul creşterii preţului de bază al modelelor din portofoliu. Între timp, nemţii vor să ofere modele mai ieftine şi să-şi mărească gama de modele, pentru a avea acces la mai mulţi clienţi. Totodată, Karl-Friedrich Stracke a anunţat că Opel nu va renunţa la investiţiile în noile sale modele, aşa cum au făcut unii constructori, totul în încercarea de a oferi produse noi cu capacităţi superioare.
"Trebuie să ne recâştigăm clienţii. Am crescut preţurile la Opel prea repede. Pe viitor, vom face modificări pentru a face maşinile noastre mai accesibile. Vom face şi o investiţie semnificativă în portofoliul de produse al mărcii Opel. Am observat cu interes faptul că o parte din competitorii cheie ai mărcii Opel au anunţat planuri de a reduce investiţiile în produsele noi.
Produsul este rege şi totodată cheia succesului în viitor.", a declarat Karl-Friedrich Stracke într-un interviu acordat Automotive News.Întrebat despre o eventuală canibalizare cu marca soră a Opel în Europa, Chevrolet, Stracke a declarat că mărcile nu sunt văzute de clienţi ca fiind în competiţie, deci nu va fi o problemă dacă Opel va reduce preţurile. Cei de la Opel vor lansa 23 de noutăţi până în 2016, incluzând modele precum Mokka şi Adam, dar şi 13 propulsoare noi, unele dintre ele formând trei familii noi de motoare. Noua strategie a mărcii Opel vizează recâştigarea vechilor clienţi şi atragerea de clienţi noi, totul în încercarea de a obţine profitabilitate sustenabilă pe termen lung. Măsurile necesare creşterii profitabilităţii la Opel vor implica şi eficientizarea producţiei la uzinele mărcii şi strângerea legăturilor cu PSA Peugeot-Citroen, noul partener General Motors în Europa.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Opel in Romania
-
Opel Adam (2013-prezent) Preţ: 12.140 - 16.220 €
-
Opel Adam Rocks Preţ: 14.270 - 17.940 €
-
Opel Astra Preţ: 15.010 - 23.400 €
-
Opel Astra OPC (2012-prezent) Preţ: 28.110 €
-
Opel Astra Sports Tourer Preţ: 15.820 - 24.770 €
-
Opel Cascada (2013-prezent) Preţ: 21.750 - 29.865 €
-
Opel Corsa Preţ: 16.410 - 19.410 €
-
Opel Corsa (2014-prezent) Preţ: 11.110 - 18.540 €
-
Opel Corsa (3 usi) Preţ: 11.110 - 18.810 €
-
Opel Corsa Van Preţ: 12.010 - 12.210 €
-
Opel Crossland X Preţ: 13.350 - 20.700 €
-
Opel Grandland X Preţ: n/a - 33.300 €
-
Opel GTC Astra (2011-prezent) Preţ: n/a - 26.955 €
-
Opel Insignia Preţ: 20.400 - 35.400 €
-
Opel Insignia Country Tourer Preţ: 24.500 - 37.430 €
-
Opel Insignia Sports Tourer Preţ: 21.500 - 36.500 €
-
Opel Meriva facelift (2014) Preţ: 13.910 - 20.530 €
-
Opel Mokka X Preţ: 15.690 - 27.355 €
-
Opel Movano (2010-prezent) Preţ: 24.915 €
-
Opel Movano Combi (2010-prezent) Preţ: 28.525 €
-
Opel Vivaro Preţ: 20.955 €
-
Opel Zafira facelift Preţ: 20.720 - 27.680 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Rolls-Royce a prezentat oficial 3 exemplare unicate ale modelelor Ghost, Phantom și Spectre. Cele 3 exemplare alcătuiesc noua colecție Spirit of Expression și au fost create de către filiala de la Shanghai a mărcii britanice. (26.04)
-
Genesis GV70 a primit un facelift în Coreea de Sud, dar noutățile vor fi preluate și de modelul comercializat pe piețele globale. Pe listă regăsim și un display de 27 de inch. (26.04)
-
Chinezii de la BYD au confirmat oficial numele primului său pick-up electrificat. Acesta se va numi Shark și va fi un viitor rival pentru modele ca Toyota Hilux și Volkswagen Amarok. (25.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
- Acesta este noul Opel Grandland: versiunea electrică oferă până la 700 de km autonomie
Cine vrea sa vada calitatea Opel, sa dea o fuga pe la un service Opel si sa intrebe consilierii, mai dupa perdea, cum sunt masinile.
Sau sa se intrebe de ce la un moment dat se dadeau Opel-urile si cu 20%+ discount.
Articolul la care faci referire era despre Renault, nu despre Opel
@PLO - cel mai probabil ei se refera ca vor scoate multe modele mai acesibile , gen mokka, adam , corsa si nu ca vor transforma insignia intr-o masina de 10 mii de euro.
VW o face masini la indigo, dar Opel nici macar la sfert nu se apropie ca tehnologie si robusutete, si asta o recunosc fara sa-mi placa nici macar o marca nemteasca, pe care le consider toate mincinoase la raportul pret-calitate, in special cele de top. Hai sa lasam treaba cu designul, ca nu designul face o masina buna, si oricum e de gust treaba cu e frumoasa sau e urata. Mergi pana la nemti si o sa afli o vorba veche despre cine isi cumpara in general Opel. Nici macar ei ca natie n-o mai fac. Pun pariu ca in cativa ani Opel se va afla exact in situatia lui Saab, de altfel pe ce a pus mana GM a transformat in scrum. Pacat, faceau niste masini exceptionale odata.