Şeful Renault-Nissan: "10% din maşinile pe care le vom vinde în 2020 vor fi electrice"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Deşi majoritatea publicului interesat de fenomenul auto este încă sceptic la ideea de a accepta vehicule electrice, constructorii auto sunt încrezători în succesul produselor lor cu zero emisii.
Carlos Ghosn, preşedintele alianţei Renault-Nissan, este unul dintre susţinătorii maşinilor electrice şi nu ezită să îşi reafirme convingerea că acest tip de mobilitate va deveni un succes în următorii ani. Ghosn este de părere că actualul Leaf şi viitoarele modele electrice cu sigla ZE din curtea Renault vor reuşi să intre în graţiile tuturor.
"Încă sunt convins că până în 2020 vehiculele electrice vor totaliza 10% din vânzările noastre. Nu am nici o îndoială că vehiculele cu zero emisii vor fi acceptate de publicul larg", a declarat Ghosn.
Pentru a-i convinge şi pe cei mai sceptici, preşedintele alianţei a anunţat că Nissan va extinde producţia lui Leaf şi dincolo de graniţele Japoniei, mai exact în Statele Unite. Decizia este oarecum surprinzătoare, având în vedere că modelul electric s-a vândut în doar 27.000 de exemplare la nivel global. Japonezii sunt însă optimişti şi estimează anul acesta vânzări vânzări cuprinse între 20.000 şi 25.000 pentru Leaf în SUA.
Carlos Ghosn nu se opreşte însă aici. El mizează pe ofensiva electrică a gamei Renault ZE şi crede că în 2016 alianţa nipono-franceză va vinde, cumulat, 5 milioane de maşini electrice.
via l turbo
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Un nou studiu realizat de americanii de la Consumer Reports relevă care au fost cele mai fiabile mărci auto în 2025. Primele 4 locuri sunt ocupate de mărci japoneze și există o schimbare pentru primul loc. (17.12)
-
Jaguar a negat oficial informația cu privire la presupusa concediere a lui Gerry McGovern, șeful de design al mărcii. Răspunsul mărcii britanice apare la două săptămâni după ce presa a raportat că omul din spatele controversatului concept Type 00 ar fi fost escortat afară din biroul său. (15.12)
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)
-
Noua Dacia Logan facelift poate fi comandată în România: start de la 15.000 de euro

-
Final de epocă: Jaguar a încheiat producția ultimului său model cu motor termic

-
BYD Seal U a fost cel mai vândut model PHEV în Europa, în ultimele 11 luni

-
RECORD: Conceptul Renault Filante a parcurs 1.008 km fără reîncărcare

-
Carismă franceză













Or sa vanda alti 30 - 50 % electrice in lume in 2020
Chiar am si nume nu sunt acolo un mascarici oarecare.
Masinile hibride si cele electrice vor vedea o dezvoltare fantastica in ciuda guvernelor care traiesc pe spinarea soferilor care le dau fondurile la pompa de benzina.
Pana in 2020 vor aparea pe piata masini de serie cu celule solare pt incarcare.
China care este cel mai mare producator de bateri si motoare electrice si celule solare vor impinge aceasta technologie pe toate pietele mondiale chiar daca sub embleme mondiale.
Marea intrebare este:
De unde vor mai suge guvernele?