Şeful Renault-Nissan: "10% din maşinile pe care le vom vinde în 2020 vor fi electrice"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Deşi majoritatea publicului interesat de fenomenul auto este încă sceptic la ideea de a accepta vehicule electrice, constructorii auto sunt încrezători în succesul produselor lor cu zero emisii.
Carlos Ghosn, preşedintele alianţei Renault-Nissan, este unul dintre susţinătorii maşinilor electrice şi nu ezită să îşi reafirme convingerea că acest tip de mobilitate va deveni un succes în următorii ani. Ghosn este de părere că actualul Leaf şi viitoarele modele electrice cu sigla ZE din curtea Renault vor reuşi să intre în graţiile tuturor.
"Încă sunt convins că până în 2020 vehiculele electrice vor totaliza 10% din vânzările noastre. Nu am nici o îndoială că vehiculele cu zero emisii vor fi acceptate de publicul larg", a declarat Ghosn.
Pentru a-i convinge şi pe cei mai sceptici, preşedintele alianţei a anunţat că Nissan va extinde producţia lui Leaf şi dincolo de graniţele Japoniei, mai exact în Statele Unite. Decizia este oarecum surprinzătoare, având în vedere că modelul electric s-a vândut în doar 27.000 de exemplare la nivel global. Japonezii sunt însă optimişti şi estimează anul acesta vânzări vânzări cuprinse între 20.000 şi 25.000 pentru Leaf în SUA.
Carlos Ghosn nu se opreşte însă aici. El mizează pe ofensiva electrică a gamei Renault ZE şi crede că în 2016 alianţa nipono-franceză va vinde, cumulat, 5 milioane de maşini electrice.
via l turbo
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Renault va deschide o expoziție nouă la sediul său de la Paris. Pentru asta, marca franceză va scoate la licitație 100 de mașini istorice de serie și de competiție pentru public. (07.11)
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Dacia va lansa un model nou în 2026: va fi rival pentru Skoda Octavia

-
Prețuri noul Volkswagen T-Roc în România: start de la 28.700 euro

-
Renault deschide comenzile pentru noul Clio în România: start de la 17.800 euro

-
Premiera lui Audi Q9, programată pentru anul 2026

-
Scout, noua marcă a Grupului VW, are deja 130.000 de comenzi pentru modelele sale













Or sa vanda alti 30 - 50 % electrice in lume in 2020
Chiar am si nume nu sunt acolo un mascarici oarecare.
Masinile hibride si cele electrice vor vedea o dezvoltare fantastica in ciuda guvernelor care traiesc pe spinarea soferilor care le dau fondurile la pompa de benzina.
Pana in 2020 vor aparea pe piata masini de serie cu celule solare pt incarcare.
China care este cel mai mare producator de bateri si motoare electrice si celule solare vor impinge aceasta technologie pe toate pietele mondiale chiar daca sub embleme mondiale.
Marea intrebare este:
De unde vor mai suge guvernele?