Sindromul Toyota: Ford si GM opereaza recall-uri de frica NHTSA
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Americanii de la General Motors si de la Ford vor opera recall-uri pentru modelele Chevrolet Cobalt, Ford Fusion Hybrid si Mercury Milan Hybrid. Spre deosebire de cei de la Ford, care vor opera recall-ul in mod voluntar pentru cele doua hibride mentionate mai sus, GM va trebui sa repare aproape un milion de unitati Cobalt daca inspectorii de la NHTSA descopera o problema in urma anchetei pe care o vor desfasura. Se pare ca 1.132 de consumatori au facut o plangere la NHTSA in privinta unei pierderi subite ale asistentei electrice la nivelul sistemului de servodirectie al lui Chevrolet Cobalt.
Circa 10% dintre aceste plangeri au consemnat faptul ca problemele cu servodirectia au dus la o dificultate de control a vehiculului. Doar 11 clienti dintre cei 1.132 care au facut o sesizare la NHTSA au avut un accident in urma acestei presupuse probleme, iar unul dintre acestia a fost ranit in accidentul respectiv. In cazul in care anchetatorii de la NHTSA descopera o problema, cei de la General Motors vor trebui sa faca un recall de 905.000 unitati Chevrolet Cobalt.
Recall-ul Ford este realizat in intregime din initiativa proprie si este "inspirat" de un program de statisfactie al clientilor operat de producatorul din Michigan. Astfel, cei de la Ford spera sa evite orice potential scandal in urma unui recall legat de sistemul de franare al lui Ford Fusion Hybrid si Mercury Milan Hybrid, cum a fost cazul lui Toyota Prius.
In cazul celor de la Ford, inginerii americani vor reprograma unitatea de control a sistemului de franare pentru a realiza tranzitia dintre franarea regenerativa si franarea conventionala intr-un mod optim. Clientii Ford s-au plans de o senzatie similara cu cea a pierderii franelor in momentul in care au apasat pedala de frana si masina a trecut de la franarea regenerativa la franarea hidraulica. Ford va anunta clientii care ar putea fi afectati de acest recall prin posta, pentru a asigura o legatura directa cu acestia.Via | Greencarcongress | Carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Producătorul chinez de mașini electrice Xpeng a început oficial producția de vehicule electrice în Europa. Xpeng s-a asociat cu producătorul austriac Magna Steyr pentru a începe producția locală a modelelor electrice G6 și G9. (16.09)
-
Constructorul auto american Ford urmează să elimine 1.000 de locuri de muncă la uzina sa din Köln, la începutul anului 2026. Compania a invocat cererea scăzută pentru vehicule electrice. (16.09)
-
Mercedes-AMG, divizia de performanță a constructorului german, ia în calcul o versiune electrică pentru modelul său de performanță AMG GT. Marca germană evaluează în aceste momente dacă un asemenea model este viabil. (16.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
Comentarii (4)