STUDIU: Mini este brandul cu cele mai multe cliente
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Ultimul deceniu a adus tot mai multe femei la volan. Doamnele şi domnişoarele au urcat în număr tot mai mare la volan, iar constructorii s-au văzut nevoiţi să îşi adapteze produsele în funcţie de sexul viitorilor clienţi.
Potrivit unui studiu, desfăşurat de compania Polk în toate statele Americii, ultimii patru ani au înregistrat o creştere constantă a vânzărilor de maşini noi către publicul feminin. Se pare că 38.5% din maşinile noi vândute în showroom-urile din SUA ajung la clienţi de sex feminin. Dacă privim în contextul pieţei din SUA, această valoare este în creştere cu 2.5% faţă de anul 2006.
Brandurile cu cea mai mare căutare în rândul publicului feminin sunt Toyota, Honda, Ford, Chevrolet şi Nissan. Dacă încercăm să privim însă la primele cinci branduri care se bazează pe clienţii de sex feminin, clasamentul se schimbă. Femeile reprezintă un procent important în cazul unor constructori precum Mini, Kia, Honda, Nissan şi Subaru.
Practic, aproape jumătate din clienţii Mini sunt femei, mai exact 47.9%.
Surprinzător, Kia se plasează imediat după subsidiarul BMW, cu un procent de 46.8%.Topul brandurilor cu cea mai mare cotă din piaţa feminină
Brand | Cotă de piaţă |
Toyota | 15.7% |
Honda | 14% |
Ford | 10% |
Chevrolet | 8.9% |
Nissan | 8.8% |
Topul brandurilor cu cei mai mulţi clienţi de sex feminin
Brand | Procent din vânzările totale |
Mini | 47.9% |
Kia | 46.8% |
Honda | 46% |
Nissan | 45.5% |
Subaru | 45% |
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Mini in Romania
-
Mini Cabrio facelift Preţ: 22.432 - 39.378 €
-
Mini Clubman Preţ: 23.622 - 39.309 €
-
Mini Countryman Preţ: 27.489 - 40.915 €
-
Mini Hatch 3 usi facelift Preţ: 19.219 - 35.213 €
-
Mini Hatch 5 usi facelift Preţ: 20.171 - 30.524 €
Ultimele stiri din Economic
-
Lamborghini a înregistrat vânzări record în prima jumătate a lui 2025. Constructorul italian a livrat aproape 5700 de mașini în primele 6 luni la nivel mondial. (30.07)
-
Spaniolii de la Cupra au încheiat prima jumătate a anului 2025 cu record de vânzări. În intervalul ianuarie-iunie, brand-ul din Martorell a livrat 167.600 de vehicule, cu 33.4% mai multe decât în același interval din 2024. (29.07)
-
Stellantis a anunțat că se așteaptă să înregistreze pierderi de 1.2 miliarde euro în a doua jumătate a acestui an. Pierderile vor fi cauzate de către noua taxă vamală de 15% impusă de Donald Trump pentru exportul de mașini din Uniunea Europeană către Statele Unite. (29.07)
-
Cireașa de pe tort
-
Ford: producția la uzina de la Craiova a crescut cu 26% în primele 6 luni
-
Cupra, record de vânzări în prima jumătate a anului 2025. Formentor rămâne vedeta
-
Opel Astra primește o versiune hibridă mai puternică: start de la 38.500 euro
-
Porsche 911, ediție specială pentru România: omagiu adus celebrului Transfăgărășan
Comentarii (5)