STUDIU: Mini este brandul cu cele mai multe cliente
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ultimul deceniu a adus tot mai multe femei la volan. Doamnele şi domnişoarele au urcat în număr tot mai mare la volan, iar constructorii s-au văzut nevoiţi să îşi adapteze produsele în funcţie de sexul viitorilor clienţi.
Potrivit unui studiu, desfăşurat de compania Polk în toate statele Americii, ultimii patru ani au înregistrat o creştere constantă a vânzărilor de maşini noi către publicul feminin. Se pare că 38.5% din maşinile noi vândute în showroom-urile din SUA ajung la clienţi de sex feminin. Dacă privim în contextul pieţei din SUA, această valoare este în creştere cu 2.5% faţă de anul 2006.
Brandurile cu cea mai mare căutare în rândul publicului feminin sunt Toyota, Honda, Ford, Chevrolet şi Nissan. Dacă încercăm să privim însă la primele cinci branduri care se bazează pe clienţii de sex feminin, clasamentul se schimbă. Femeile reprezintă un procent important în cazul unor constructori precum Mini, Kia, Honda, Nissan şi Subaru.
Practic, aproape jumătate din clienţii Mini sunt femei, mai exact 47.9%.
Surprinzător, Kia se plasează imediat după subsidiarul BMW, cu un procent de 46.8%.Topul brandurilor cu cea mai mare cotă din piaţa feminină
Brand | Cotă de piaţă |
Toyota | 15.7% |
Honda | 14% |
Ford | 10% |
Chevrolet | 8.9% |
Nissan | 8.8% |
Topul brandurilor cu cei mai mulţi clienţi de sex feminin
Brand | Procent din vânzările totale |
Mini | 47.9% |
Kia | 46.8% |
Honda | 46% |
Nissan | 45.5% |
Subaru | 45% |
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Mini in Romania
-
Mini Cabrio facelift Preţ: 22.432 - 39.378 €
-
Mini Clubman Preţ: 23.622 - 39.309 €
-
Mini Countryman Preţ: 27.489 - 40.915 €
-
Mini Hatch 3 usi facelift Preţ: 19.219 - 35.213 €
-
Mini Hatch 5 usi facelift Preţ: 20.171 - 30.524 €
Ultimele stiri din Economic
-
Dacia a avut parte de o creștere a vânzărilor cu peste 3% pe piața europeană în primul trimestru. Totodată, înmatriculările de mașini noi în Europa au crescut cu aproape 5% în primele 3 luni. (19.04)
-
Potrivit celor mai recente cifre de vânzări, BMW a încheiat primul trimestru din 2024 în fața rivalilor de la Mercedes-Benz. Până în acest moment, Audi nu a dezvăluit cifrele de vânzări din Q1. (12.04)
-
BMW a anunțat oficial că a atins borna de un milion de mașini electrice vândute de la momentul lansării modelului i3, primul model electric de serie al mărcii. Totodată, grupul bavarez a anunțat o creștere a vânzărilor la nivel mondial în primul trimestru. (10.04)
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Nissan Qashqai. 5 lucruri esențiale
- Primele imagini oficiale cu noul BMW X3
- Noul Volkswagen Golf 8 facelift a intrat în producție, la uzina din Wolfsburg
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- VIDEO: Imagini noi cu viitorul Citroen C3 Aircross, înrudit cu Opel Frontera
Comentarii (5)