STUDIU: Mini este brandul cu cele mai multe cliente
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Ultimul deceniu a adus tot mai multe femei la volan. Doamnele şi domnişoarele au urcat în număr tot mai mare la volan, iar constructorii s-au văzut nevoiţi să îşi adapteze produsele în funcţie de sexul viitorilor clienţi.
Potrivit unui studiu, desfăşurat de compania Polk în toate statele Americii, ultimii patru ani au înregistrat o creştere constantă a vânzărilor de maşini noi către publicul feminin. Se pare că 38.5% din maşinile noi vândute în showroom-urile din SUA ajung la clienţi de sex feminin. Dacă privim în contextul pieţei din SUA, această valoare este în creştere cu 2.5% faţă de anul 2006.
Brandurile cu cea mai mare căutare în rândul publicului feminin sunt Toyota, Honda, Ford, Chevrolet şi Nissan. Dacă încercăm să privim însă la primele cinci branduri care se bazează pe clienţii de sex feminin, clasamentul se schimbă. Femeile reprezintă un procent important în cazul unor constructori precum Mini, Kia, Honda, Nissan şi Subaru.
Practic, aproape jumătate din clienţii Mini sunt femei, mai exact 47.9%.
Surprinzător, Kia se plasează imediat după subsidiarul BMW, cu un procent de 46.8%.Topul brandurilor cu cea mai mare cotă din piaţa feminină
Brand | Cotă de piaţă |
Toyota | 15.7% |
Honda | 14% |
Ford | 10% |
Chevrolet | 8.9% |
Nissan | 8.8% |
Topul brandurilor cu cei mai mulţi clienţi de sex feminin
Brand | Procent din vânzările totale |
Mini | 47.9% |
Kia | 46.8% |
Honda | 46% |
Nissan | 45.5% |
Subaru | 45% |
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Mini in Romania
-
Mini Cabrio facelift Preţ: 22.432 - 39.378 €
-
Mini Clubman Preţ: 23.622 - 39.309 €
-
Mini Countryman Preţ: 27.489 - 40.915 €
-
Mini Hatch 3 usi facelift Preţ: 19.219 - 35.213 €
-
Mini Hatch 5 usi facelift Preţ: 20.171 - 30.524 €
Ultimele stiri din Economic
-
Suzuki anunță atingerea unei borne importante: modelul Swift a fost comercializat în 10 milioane de exemplare, la nivel global. Acesta a debutat, pentru prima oară, în 2004. (05.09)
-
Marca chineză BYD a avut parte de o scădere a profitului său trimestrial pentru prima dată în mai bine de 3 ani. Profitul din ultimul trimestru al companiei a scăzut cu aproape 30% față de anul trecut. (04.09)
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină din Europa în luna iulie. Pe podium au mai urcat Volkswagen T-Roc și Toyota Yaris Cross. (22.08)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
Comentarii (5)