STUDIU: Soferitele si soferii utilizeaza GPS-urile in mod diferit
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Un studiu efectuat de cei de la Navteq a relevat faptul ca barbatii apreciaza GPS-urile mai mult decat soferitele, iar acestia sunt mai multumiti de capacitatea si performantele sistemelor folosite. Se pare ca barbatii utilizeaza toate functiile aparatului GPS pe care si-l cumpara, pe cand femeile folosesc doar functia de baza a acestui aparat, evitand functiile de info-trafic sau destinatiile recomandate.
Circa 80% din barbatii intervievati au declarat ca sunt extrem de multumiti sau foarte multumiti de ceea ce le ofera sistemul de navigatie pe care l-au ales, pe cand doar 60% din femeile chestionate au oferit acelasi raspuns. Cifrele ne spun ca 90% dintre barbati si-au ales GPS-ul pe care il folosesc in urma informatiilor din presa, pe cand femeile au cumparat un GPS recomandat de catre cunostintele lor. Aceste informatii sunt deosebit de utile pentru producatorii de asemenea dispozitive, deoarece vor putea influenta modul de promovare al acestor produse, dar si modul de functionare al acestora.
Nivelul de satisfactie oferit de sistemul de navigatie folosit ar putea fi strans legat de functiile pe care le foloseste clientul. In cazul in care doi clienti achiztioneaza acelasi produs, dar unul dintre acestia nu ii foloseste toate functiile, clientul care nu beneficiaza de GPS-ul respectiv la intreaga lui valoare nu va fi 100% multumit de achizitia pe care a facut-o.
Nemultumirea soferitelor fata de anumite GPS-uri ar putea fi justificata prin faptul ca 36% dintre acestea au declarat ca nu au folosit niciodata functia info-trafic(in cazul in care era prezenta), dar nici functia de cautare de locatii recomandate – cum ar fi restaurante sau hoteluri.Via | GPSWorld
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz își unesc forțele pentru a dezvolta în comun sisteme software noi pentru viitoare modele. Inițiativa este susținută de Asociația Germană a Industriei de Automobile (VDA), iar din alianță mai fac parte alte 3 companii germane importante. (27.06)
-
Kia a lansat un nou serviciu de streaming pentru clienții din Europa. Noul serviciu va fi lansat pe modelul electric EV3 urmează să fie disponibil pentru toate modelele noi vândute pe Bătrânul Continent. (17.06)
-
Volvo a anunțat o actualizare majoră a sistemelor multimedia pentru toate modelele sale. Noua actualizare va aduce o interfață grafică nouă și un răspuns de două ori mai rapid la comenzi. De asemenea, pilotul automat adaptiv va deveni dotare standard pentru toate modelele mărcii din 2026. (03.06)
-
Cireașa de pe tort
-
Ford: producția la uzina de la Craiova a crescut cu 26% în primele 6 luni
-
Cupra, record de vânzări în prima jumătate a anului 2025. Formentor rămâne vedeta
-
Opel Astra primește o versiune hibridă mai puternică: start de la 38.500 euro
-
Porsche 911, ediție specială pentru România: omagiu adus celebrului Transfăgărășan
Comentarii (0)