Toate exemplarele Ferrari 458 Italia, rechemate în service?
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Membrii celui mai important forum Ferrari din lume susţin, citând surse din interiorul dealerilor mărcii, că producătorul italian se pregăteşte să anunţe un recall în service pentru toate exemplarele 458 Italia vândute până astăzi. Cauza este legată de incidentele repetate în care exemplarele modelului italian au fost mistuite de flăcări în urma unor problemede ordin tehnic.
"Dealerul meu m-a anunţat acum un minut că Ferrari va rechema în service TOATE exemplarele 458 Italia din cauza problemelor care pot duce la incendii. Ferrari a descoperit cauza care duce la incendiile respective: un adeziv care ataşează scutul termic dintre motor şi habitaclu. Acesta este inflamabil atunci când este expus la temperaturi foarte ridicate. În locul rspectivului adeziv, dealerii vor monta o serie de prinzători mecanice care vor elimina problema. Fiecare 458 Italia produs va fi implicat în această operaţiune de recall", susţine Superquant, unul dintre utilizatorii Ferrari-chat.com
Conform primelor informaţii, Ferrari va înlocui fiecare exemplar 458 Italia implicat până acum în incidente de acest tip.
Dacă zvonurile se vor confirma, comunicatul oficial din partea producătorului italian ar trebui să apară în cursul aceste zile.via | jalopnik
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ferrari in Romania
-
Ferrari 488 GTB Preţ: n/a €
-
Ferrari 488 Spider Preţ: n/a €
-
Ferrari 812 Superfast Preţ: n/a €
-
Ferrari California T Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso T Preţ: n/a €
-
Ferrari LaFerrari Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a încheiat o nouă serie de teste de siguranță cu nu mai puțin de 18 modele noi. Printre acestea se numără și noua generație Renault Clio, care a obținut 4 stele în testele de siguranță. (10.12)
-
Euro NCAP a anunțat că va schimba modalitatea în care va testa mașini noi începând din 2026. Noile teste vor fi împărțite în 4 etape de siguranță, iar acestea vor fi punctate diferit față de modul de punctare din prezent. (28.11)
-
Euro NCAP a încheiat o nouă rundă de teste de siguranță, care a inclus nu mai puțin de 23 de modele. Dintre acestea, 18 au primit 5 stele ca urmare a testelor de siguranță. (19.11)
-
UE va permite condiționat vânzarea mașinilor noi cu motoare termice și după 2035

-
Primele imagini cu noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact va ajunge acum și în Europa

-
Noua Toyota GR GT este aici: motor V8 hibrid de 650 CP

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii

-
Cel mai ieftin Tesla Model 3 a ajuns în România: start de la 36.990 euro













E clar ca cei de la ferrari au cautat toate metodele pentru a diminua greutatea, dar totusi, nici unuia nu i-a trecut prin scafarlie sa supuna testelor substanta, tinand cont de conditiile din zona motorului?
Evident ca materialul a fost testat, dar probabil ca in realitate se ajunge la temperaturi mai mari, sau este supus mai mult timp la incalzire.
cand este vorba de performanta, tehnologie, materiale, raport putere/greutate, la dacia aceste concepte sunt sf-uri sau ozn-uri. ferrari cu aceste concepte lucreaza. apar inevitabil probleme, dar ei cauta problema si o rezolva. comparatia intre cum este facuta dacia si cum este facut ferrari ar fi identica cu fokker dr1 daca ar face fata unui SF71. oricum sunt alta liga, nu se pun in aceeasi oala.