Toyota Avensis facelift a intrat în producţie

De Sebastian Toma
Publicat Luni, 07.11.2011
Toyota a început producţia lui Avensis facelift la uzina TMMUK din Regatul Unit. Modelul ajunge în reprezentanţele mărcii în prima parte a anului viitor.

Fabrica Toyota din Burnaston, Regatul Unit, a început producţia noului Avensis facelift. Modelul a debutat la Salonul Auto de la Frankfurt, în urmă cu două luni, iar primele unităţi vor ajunge în reprezentanţele Toyota din Europa în prima parte a anului viitor. Fabrica din Burnaston este centrul de producţie al lui Avensis şi a fost ”mamă” pentru toate cele trei generaţii de Avensis lansate din 1997 până în prezent. Din 1992 până în prezent, fabrica respectivă a beneficiat de o investiţie de 1.34 miliarde de euro.

”Este o veste excelentă pentru Toyota Motor Manufacturing United Kingdom, suntem mândri să începem lucrul la noul Avensis, o maşină care este centrul strategiei Toyota din Europa şi un model cheie pentru piaţa din Marea Britanie. Fabricată în Anglia, cu motoare pe benzină de la fabrica din Deeside, alături de motoare diesel ultra-eficiente, Avensis este un competitor mai puternic ca niciodată”, a declarat Tony Walker, şeful adjunct al uzinei din Burnaston.

Toyota Avensis facelift are un design exterior mai îndrăzneţ şi mai rafinat şi a primit o serie de îmbunătăţiri pentru a-i creşte calitatea, confortul şi indicele NVH (noise, vibration, harshness) – zgomot, vibraţii, duritate. Modelul are acum o nouă filozofie de design, care combină blocurile de iluminare cu LED-uri cu cu linii îndrăzneţe.

Cea mai bine vândută motorizare a lui Avensis, 2.0 D-4D, a fost revizuită pentru a reduce consumul de carburant şi emisiile de CO2, acestea atingând 119 grame CO2 pe kilometru, o reducere de 15% pentru unitatea de 126 CP.

Gama de motorizări a lui Toyota Avensis include o unitate 2.2 D-4D de 150 CP, oferită fie doar cu DPF (filtru de particule), fie cu filtru de particule şi cu filtru de reducere al NOX-urilor (DPNR). Versiunea DPNR a motorului D-4D de 2.2 litri este oferită şi într-o specificaţie superioară, care dezvoltă 177 CP. Motorizările pe benzină sunt trei la număr şi sunt reprezentate de o unitate de 1.6 litri şi 132 CP, o unitate de 1.8 litri şi 147 CP şi o unitate de 2.0 litri şi 152 CP. Toate motorizările sunt oferite în standard alături de transmisii manuale cu şase rapoarte. Opţional, transmisia 2.2 D-4D DPNR de 150 CP poate fi echipată cu o transmisie automată cu şase trepte, în timp ce benzinarele de 1.8 şi 2.0 litri pot fi cuplate unei transmisii Toyota Multidrive S cu variaţie continuă.

Via | Auto-media.info

 

Comentarii (3)

  • da!...un face de exceptie oricum masina imi placea si inainte dar acum pot spune ca...e foarte faina...
    13 6
  • spatele
    daca reuseau sa faca din spate ce au facut cu fata era chiar o masina cu adevarat frumoasa.Asa am mici indoieli in privinta spatelui...
    10 3
  • Au cioplito de tot.....
    1 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru